Sac Bugaboo Bee
Sac Bugaboo Bee
Hola!
El meu nen té 6 mesos i tenim el bugaboo bee amb el "sac niu" de forro polar, però ara amb la caloreta d,aquest dies se'm fregeix pobret.. Com ho heu fet les mamis que teniu aquest cotxet? Hi ha sac d,estiu? A l,estiu suposo que ja anirem amb la cadireta sense sac, xò mentrestant no sé com fer-ho!
El meu nen té 6 mesos i tenim el bugaboo bee amb el "sac niu" de forro polar, però ara amb la caloreta d,aquest dies se'm fregeix pobret.. Com ho heu fet les mamis que teniu aquest cotxet? Hi ha sac d,estiu? A l,estiu suposo que ja anirem amb la cadireta sense sac, xò mentrestant no sé com fer-ho!
- super_patet
- :: puça

- Entrades: 44
- Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm
Re: Sac Bugaboo Bee
Hola lilianna,
jo no el tinc, però vaig anar a preguntar pel tema del sac niu del bugaboo bee a una botiga, i em van dir que hi havien 2 diferents, el d'estiu (més lleuger) i el d'hivern (forro polar). A mi em van recomanar comprar el d'estiu a partir del mes d'Abril (tot i que depèn de la climatologia de cada temporada).
El que no recordo ara mateix és el teixit del sac lleuger...
jo no el tinc, però vaig anar a preguntar pel tema del sac niu del bugaboo bee a una botiga, i em van dir que hi havien 2 diferents, el d'estiu (més lleuger) i el d'hivern (forro polar). A mi em van recomanar comprar el d'estiu a partir del mes d'Abril (tot i que depèn de la climatologia de cada temporada).
El que no recordo ara mateix és el teixit del sac lleuger...
Li pots posar la colxoneta del buga! Si ja te 6 mesos no li cal el cuco.. El sac lleuger crec que és de bambú!
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Sense saquet! Nosaltres des dels 5 mesos anem sense, amb la cadireta i si et vé de gust una funda.
Gràcies noies! Al final he comprat la colchoneta, però s,ha de portar sense capota, no? Sinó hauré de tornar a la botiga i que m,expliquin com va... Sóc una mica desastre!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |