Desenvolupament físic i emocional 0-12
Desenvolupament físic i emocional 0-12
hola Marones,
Moltes de nosaltres ens preguntem si el nostre fill es desenvolupa correctament o si, encara que son petits, els estarem educant bé, sent prou afectuoses, els agafem poc, molt...i tot un inacabable allau de dubtes enfront la criança dels nostres fills. Us recomano aquest blog on tracten aquests temes que ens redueixen ansietat i ens fan veure amb major normalitat als nostres petitons.
www.unpocodepsicologia.com
ja hem dieu si us agrada!
Petonets
Pat
Moltes de nosaltres ens preguntem si el nostre fill es desenvolupa correctament o si, encara que son petits, els estarem educant bé, sent prou afectuoses, els agafem poc, molt...i tot un inacabable allau de dubtes enfront la criança dels nostres fills. Us recomano aquest blog on tracten aquests temes que ens redueixen ansietat i ens fan veure amb major normalitat als nostres petitons.
www.unpocodepsicologia.com
ja hem dieu si us agrada!
Petonets
Pat
Re: Desenvolupament físic i emocional 0-12
M'acabo de mirar I passejar pel blog, esta molt I molt bé!
M'ha agradat el lema: "educar y en positivo"
He vist que hi ha entrades dedicades a totes les resta de la infancia! I els articles son molt planeta I lleugers de llegir, de gran utilitat.
Moltes gracies per compartir aquest enllaç que ajuda a esvair dubtes I a donar confiança I directrius a la tasca de pares.
M'ha agradat el lema: "educar y en positivo"
He vist que hi ha entrades dedicades a totes les resta de la infancia! I els articles son molt planeta I lleugers de llegir, de gran utilitat.
Moltes gracies per compartir aquest enllaç que ajuda a esvair dubtes I a donar confiança I directrius a la tasca de pares.
Re: Desenvolupament físic i emocional 0-12
Moltes gràcies per compartir-ho segur que ens serà d' utilitat
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |