Cuna viatge
Cuna viatge
Hola noies,
estem pensant en comprar una cuna de viatge, per quan sortim de cap de setmana/ vacances...ofins i tot anem a passar el dia a casa dels meus pares o dels sogres...que la peke pugui dormir millor que al cotxet.
EM podeu recomanar una cuna de viatge que sigui facil de muntar i transportar?
Gracies!
estem pensant en comprar una cuna de viatge, per quan sortim de cap de setmana/ vacances...ofins i tot anem a passar el dia a casa dels meus pares o dels sogres...que la peke pugui dormir millor que al cotxet.
EM podeu recomanar una cuna de viatge que sigui facil de muntar i transportar?
Gracies!
Re: Cuna viatge
Bones,
nosaltres tenim la babyjorn, es careta, però molt i molt recomanable, no pesa gens i el tens muntat en 15 segons i desmontat en mig minut, és una passada!!! Si l'has de fer servir, jo et recomanaria aquest 100%
La meva filla té 3 anys, i quan marxem de cap de setmana encara hi dorm.
Ànims amb l'elecció!
nosaltres tenim la babyjorn, es careta, però molt i molt recomanable, no pesa gens i el tens muntat en 15 segons i desmontat en mig minut, és una passada!!! Si l'has de fer servir, jo et recomanaria aquest 100%
La meva filla té 3 anys, i quan marxem de cap de setmana encara hi dorm.
Ànims amb l'elecció!
Moltes gracies Rousi!
Ara he mirat les caracterisitiques per internet, i pinta super bé!
La veritat es que encara que sigui un pel careta, es el que necessitem, i a més s'amortitza durant molt de temps.
Moltes gracies per la recomanació!
Ara he mirat les caracterisitiques per internet, i pinta super bé!
La veritat es que encara que sigui un pel careta, es el que necessitem, i a més s'amortitza durant molt de temps.
Moltes gracies per la recomanació!
De res!! M'alegro que t'hagi servit!
Nosaltres ens vam decidir per aquests perquè la sogra del meu germà no podia muntar sola els altres, sempre necessitava el seu marit, i també pesen molt els altres!!!
Nosaltres ens vam decidir per aquests perquè la sogra del meu germà no podia muntar sola els altres, sempre necessitava el seu marit, i també pesen molt els altres!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |