cadireta passeig tipus paraigües quin lío!
- granota2012
- :: gosset

- Entrades: 459
- Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm
cadireta passeig tipus paraigües quin lío!
Hola,
Estem mirant cadiretes tipus paraigües, em vist maclaren, chicco i altres marques..no ens acabem de decidir.quina em recomanaríeu segons relacio qualitat -preu i sobretot segons les vostres propies experiencies? Segur que em podeu ajudar.gracies .
Estem mirant cadiretes tipus paraigües, em vist maclaren, chicco i altres marques..no ens acabem de decidir.quina em recomanaríeu segons relacio qualitat -preu i sobretot segons les vostres propies experiencies? Segur que em podeu ajudar.gracies .
Re: cadireta passeig tipus paraigües quin lío!
Jo tinc un maclaren i super bé. Tinc una amiga que té una chicco i també està molt contenta i de lea cybex també he sentit coses molt bones.
Nosaltres tenim la cybex i mlt bé! Es manejable; aguanta deu nhi do de kg 22 i te les rodes prou robustes (q si no vius a ciutat sagraeix)!
Ns la vam triar x aquestes avantatges i nestem contents, peró no hem provat la que anomenes¡
Ns la vam triar x aquestes avantatges i nestem contents, peró no hem provat la que anomenes¡
sunshine13
Nosaltres tenim la McLaren, dels tres models que hi ha la més cara la veritat. La vàrem triar perquè s'estira del tot cap enrere, tb els peus i fins i tot queda una mica tapat i al peque li va molt bé per fer la migdiada si som fora... la veritat és que l'hem utilitzat molt i el seguim fent servir (i té ja 25 mesos...)
Doncs nosaltres també estavem fets un lio, i ens vam deixar recomanar per un botiguer de confiança. Al final vam comprar la Pliko Mini de Peg Perego i estem molt contents, ens va costar sobre els 200€ amb plàstic per la pluja i portagots. Tenen un disseny molt xulo i son còmodes per plegar i pel peque.
Nosaltres també tenim la pliko mini de pegperego i molt bé! Manejable, molt fàcil de plegar, té 3 posicions de reclinat.. N'estem molt contents!
Hola!!
Nosaltres també varem donar moltes voltes al tema i al final vam comprar la pop de silver cross, i ens va genial!! a més aguanta fins els 25 kg i la trobo molt maca
http://www.silver-cross.es/catalogo/nueva-pop-2014

Nosaltres també varem donar moltes voltes al tema i al final vam comprar la pop de silver cross, i ens va genial!! a més aguanta fins els 25 kg i la trobo molt maca
http://www.silver-cross.es/catalogo/nueva-pop-2014

05/12/11 Beta ++++++ 15/08/12 El dia més feliç de la meva vida!!

El meu post: viewtopic.php?f=115&t=31050

El meu post: viewtopic.php?f=115&t=31050
- granota2012

Bona nit,
Gracies, noies per les vostres respostes.
De la mclaren de quin model parleu? He vist diferents models...i preus.
La mini de peg perego no l he vist a botiga pero per internet sí i sembla molt comode.
La cybex a quin model et refereixes?
M.interessa sobretot que sigui manejable i facil d.obrir i tancar i que no pesi massa pero que tampoc es tombi si li poses pes.
Quan vaig veure els preus em vaig espantar una mica ja que el meu cap em va dir que em costaria 50 euros...jajaja.
L.heu comprat per internet? Si es així a on? Gracies anticipades.
Gracies, noies per les vostres respostes.
De la mclaren de quin model parleu? He vist diferents models...i preus.
La mini de peg perego no l he vist a botiga pero per internet sí i sembla molt comode.
La cybex a quin model et refereixes?
M.interessa sobretot que sigui manejable i facil d.obrir i tancar i que no pesi massa pero que tampoc es tombi si li poses pes.
Quan vaig veure els preus em vaig espantar una mica ja que el meu cap em va dir que em costaria 50 euros...jajaja.
L.heu comprat per internet? Si es així a on? Gracies anticipades.
Jo tinc fa dos anys i mig l echo de chico ( em sembla q es diu aixi) l hem donat molt trote. Cada día a la guarde, caps de setmana i cinc o sis viatges d avio. aquesta Val uns 79€ a la web bebitus. per mi es important mes q una marca u altre es q sigui totalment reclinable per fer les siestes (el basic de mc laren no es reclina del tot) l unic del ergo es q no es pot treure la funda facilment per rentar. mes o menys tots et donen les mateixes coses. a aquesta web tenen bones ofertes i pots comparar...
- granota2012

hola cross,
gràcies per respondre. Sí la web de bebitus hi compro les cosetes de la nena i molt bé. Ja em miraré les cadiretes i aquesta que dius de la chico. Si no es pot treure per rentar doncs no es treu, ja trobaria la manera de netejar-la. El que trobom més important es que sigui reclinable i que sigui més o menys lleugera que si las de posar al maleter del cotxe no pesi gaire. aquesta de preu està bé, es que n'he vist per 200 eur. i més...
gràcies per respondre. Sí la web de bebitus hi compro les cosetes de la nena i molt bé. Ja em miraré les cadiretes i aquesta que dius de la chico. Si no es pot treure per rentar doncs no es treu, ja trobaria la manera de netejar-la. El que trobom més important es que sigui reclinable i que sigui més o menys lleugera que si las de posar al maleter del cotxe no pesi gaire. aquesta de preu està bé, es que n'he vist per 200 eur. i més...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |