Escola Bressol Eixample Esquerra - Sant Antoni

Més qüestions.
kittie
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Escola Bressol Eixample Esquerra - Sant Antoni

EntradaAutor: kittie » dg. abr. 27, 2014 9:26 am

Bon dia,
em podrieu donar la vostra opinió de les escoles bressol privades a Eixample Esquerra - Sant Antoni que coneixeu o de les que tingueu referencies?
He vist algunes entrades al SocPetit, però són una mica antigues.
Sembla que estan bé la I-Beth, Agora i Bambi (Sant Antoni).
Per altra banda, la Betlem la tinc molt a prop de casa tot i que desde fora sembla tant petita i no he trobat cap referència… Algú em pot dir alguna cosa?
De la Tramvia Blau he llegit tant males referències, que ja em tira enrera…
També hi ha la Tic Tac, però tampoc he trobat gaire informació.
Us agrairé molt qualsevol opinió d'aquestes escoles o de qualsevol altre que coneixeu per la zona.
Moltes gràcies!
ainaraplaza
Entrades: 1
Membre des de: dj. set. 12, 2013 11:37 am

Re: Escola Bressol Eixample Esquerra - Sant Antoni

EntradaAutor: ainaraplaza » dl. juny 02, 2014 9:56 am

Hola Kittie,

no sé si arribo tard... jo vaig portar a la meva als 4 mesos, això va ser al mes de febrer.

Vaig estar mirant per la zona i vaig visitar les escoles bressol: El Petit Rossinyol, Viladomat, El Vaixell, el Betlem i el Tic-Tac.

Finalment em vaig decidir pel Tic-Tac i estem (la peque també) molt contents. Del Petit Rossinyol, tot i que me la van recomanar no et puc dir gran cosa per que no els quedaven places i ja no vagi fer visita. La Viladomat em va semblar molt tancada i l'escola en si bastant atrotinada. El Vaixell em va agradar i la directora també, però les instal·lacions també estaven bastant atrotinades. El Betlem té molt de nom però a mi em va semblar molt estricte i fred. Molt com una escola per a grans en comptes de un lloc on els nens estiguin a gust i apreguin jugant. A més em va esgarrifar veure un bressol en una mini habitació, com si deixessin allà els nens que ploren o molesten. A més, és com 100€ més cara que la resta.

Del Tic-Tac et puc dir que l'escola està molt be. Les instalacions són bastant noves i tenen cuina pròpia. Tenen un pati de 500m2 i la gent és encantadora. La meva nena va encantada i no ha plorat pràcticament mai. A més es curren molt cosetes com fotos de carnaval o pel dia de la mare, o un video molt maco d'un dia a la classe (tot això opcional, es clar, ja que es paga a part).

Suposo que també has vist que ara al maig es van obrir les preinscripcions per les escoles bressol municipal i en tenim una al pati interior que hi al carrer Manso entre Viladomat i Calàbria. L'escola també està molt be i és més econòmica....

Espero que tot i ser tard et serveixi d'ajuda. :)
kittie

EntradaAutor: kittie » dl. juny 02, 2014 11:03 am

Gràcies Ainara! No, no arribes tard. Encara estic mirant doncs és per setembre. La veritat és que en les darreres setmanes es pot dir que he fet un máster en escoles bressol del barri. Les he visitat totes i no són poques! Tot i que no hi ha cap que m'agradi 100% però durant aquest mes ens hem d'acabar de decidir. La municipal dels Tres Tombs i tant que m'agrada, però aquest any està xungo per P0. De 8 places que tenen, hi ha 5 nens amb germanets al centre que ja hi entren directament i 1 nen amb necesitats especials que també té la plaça garantida. Així que la cosa està difícil. I a més el numero que ens han assignat està a anys llum del número que ha sortit del sorteig, així que rès... que hi farem...
A mí també em va causar bona impressió la Tic-Tac en general i és una de les que tinc en ment. La teva recomanació doncs és un altre punt a favor!. Durant aquest mes faré una segona visita amb el meu marit a les que m'han agradat més i ja ens haurem d'acabar de decidir... Ja t'explicaré que fem finalment.
Cuquets
Entrades: 3
Membre des de: ds. març 12, 2016 3:14 pm

EntradaAutor: Cuquets » dl. març 14, 2016 9:04 am

sobretot no us recomano gens escola infantil viladomat, quina mala experiència hem tingut!! els més petits estan bé, però els més gran estan amb una bruixa!
kittie

EntradaAutor: kittie » dc. març 16, 2016 6:07 pm

A nosaltres la Viladomat ens va donar desconfiança perque donava la impressio q era una escola molt "de portes endins", amb molt de secretisme, els pares no podien entrar a l'aula a deixar ni recollir els nens, la directora donava la sensació que tothom li tenia por. Vaig preguntar en una segona visita com era un dia a la escola i em va respondre una mica seca, bueno esto ya te lo explique el otro dia (sí es clar pero he de deixar la meva filla de 5 mesos, es normal q vulgui mes detalls). No feien adaptacio. La seva explicacio va ser ' por mal q te sepa tu hija se va a olvidar de ti al primer segundo q salgas por la puerta'. No sé, vaig pensar q aquella dona i jo no ens entendriem mai de la vida.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::