fer dieta durant la lactancia
fer dieta durant la lactancia
Hola MAMIS!
Vaig tenir el meu fill ara fa 7 mesos.
Em vaig engreixar 15 quilos, 5 dels quals me'ls vaig posar al mes d'agost degut a la retenció de liquids...
La meva tendència és d'estar 3 quilos per damunt del meu pes jeje, però en aquests mesos n'hi ha sis que no volen marxar del meu cos (deuen estar molt ben cuidats!!)
Tot i que el meu fill ja menja papilles encara donc el pit. M'han dit de tot: que donant el pit no em puc aprimar, que no puc fer dieta, altres que es van aprimar molt...
Total, que he anat al metge i tinc molta retenció de liquids (les hormones no em senten be, amb les anticonceptives em va passar el mateix). I m'ha dit que ja puc començar a fer una mica de dieta. A treurem hidrats de carboni.
No faig esport pq no se d'on treure el temps, però cada dia camino de mitja una hora i mitja...i no hi ha manera de baixar, estic molt inflada...
Sabrieu d'alguna dieta, o alguns aliments diurètics, sense que afecti a la lactància materna, que em puguin ajudar??
Moltes gràcies!!!!
comença la operació bikini...jijiji
Vaig tenir el meu fill ara fa 7 mesos.
Em vaig engreixar 15 quilos, 5 dels quals me'ls vaig posar al mes d'agost degut a la retenció de liquids...
La meva tendència és d'estar 3 quilos per damunt del meu pes jeje, però en aquests mesos n'hi ha sis que no volen marxar del meu cos (deuen estar molt ben cuidats!!)
Tot i que el meu fill ja menja papilles encara donc el pit. M'han dit de tot: que donant el pit no em puc aprimar, que no puc fer dieta, altres que es van aprimar molt...
Total, que he anat al metge i tinc molta retenció de liquids (les hormones no em senten be, amb les anticonceptives em va passar el mateix). I m'ha dit que ja puc començar a fer una mica de dieta. A treurem hidrats de carboni.
No faig esport pq no se d'on treure el temps, però cada dia camino de mitja una hora i mitja...i no hi ha manera de baixar, estic molt inflada...
Sabrieu d'alguna dieta, o alguns aliments diurètics, sense que afecti a la lactància materna, que em puguin ajudar??
Moltes gràcies!!!!
comença la operació bikini...jijiji
Re: fer dieta durant la lactancia
Ostres, Puski, a mi em passa el mateix, però el meu tressor té 5 mesos i encara fem LME. Se m'ha quedat un panxot que encara sembla que estigui embarassada de 6 mesos i no hi ha manera de fer-lo baixar. Val a dir que no m'estic de res i menjo tot el que em ve de gust...
A veure si ens donen algun consell!!!
Gràcies!!!
A veure si ens donen algun consell!!!
Gràcies!!!
Jo al principi també menjava de tot...
A part de la panxa és les cuixes, mai les havia tingut aixi!
A veure si ens ajuden les mamis expertes jeje
A part de la panxa és les cuixes, mai les havia tingut aixi!
A veure si ens ajuden les mamis expertes jeje
A veure, com que ens engreixem per l'embaràs, tornar a la figura anterior costa uns mesos llaaargs. Encara que us sembli que no, donar el pit aprima i molt. Us asseguro que si no l'haguéssiu donat encara us sobrarien uns quants kg més. Com que els babies es van fent grans, cada cop mamen més i ens van traient la grassa sobrant, són uns crema-grasses naturals fantàstics. Així doncs, si voleu perdre pes, no deixeu de donar el pit, simplement modereu la dieta i una mica de paciència.
Ara us explicaré el meu cas. Jo vaig donar el pit durant 14 mesos i havia recuperat la figura i fins i tot m'havia quedat més primeta. Quan vaig deixar de donar el pit, entre que les tetes es desinflen i que ja no tens el xupóptero, vaig engreixar-me molt i així m'he quedat, amb una panxota. Ara sí que hauré de fer dieta!
Quan veig les fotos de quan el nen tenia 1 any al·lucino perquè em veig molt més prima
Bé, cada cas és un món i potser a vosaltres us ha passat just el contrari!
Ara us explicaré el meu cas. Jo vaig donar el pit durant 14 mesos i havia recuperat la figura i fins i tot m'havia quedat més primeta. Quan vaig deixar de donar el pit, entre que les tetes es desinflen i que ja no tens el xupóptero, vaig engreixar-me molt i així m'he quedat, amb una panxota. Ara sí que hauré de fer dieta!
Quan veig les fotos de quan el nen tenia 1 any al·lucino perquè em veig molt més prima
Bé, cada cas és un món i potser a vosaltres us ha passat just el contrari!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |