Nens i gossos

Més qüestions.
Ilítia
:: girafa
Entrades: 2187
Membre des de: ds. març 10, 2007 9:11 am
Ubicació: Sabadell

Nens i gossos

EntradaAutor: Ilítia » dt. oct. 16, 2007 1:33 pm

Hola noies!!

Jo tinc una gossa i des del dia que vam arribar a casa amb la Mireia em intentat que la relació amb la gossa sigui la mateixa que abans, acariciar-la quan està la Mireia al davant, fer que tothom que ve a casa saludi abans a la gossa... Per ara no hem tingut cap problema, està una mica més mimosa que abans però suposo que és normal.

Ara he començat a fer que la Mireia la toqui, bueno agafo el seu braçet i li apropo a la gossa, i aquesta el que fa és llepar-la.

Ara el meu dubte, a les que teniu gos a casa, com ho feu quan són més grans i ja comencen a gatejar, caminar?????????? Espais separats??
Heu tingut problemes amb el gos????
xuculata
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dt. ago. 14, 2007 6:20 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: xuculata » dt. oct. 16, 2007 4:17 pm

hola ilítia... hi ha un tema a "buscant un embaràs" que ja en parlen d'aquest tema. es diu "els altres fills". t'enganxo el link per a que hi donis un cop d'ull...

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php ... &start=165

...de passada provaré a veure si em surt bé l'avatar al missatge... ja veus que llegeixo molt però parlo poc, eh? :-D
Mamalaia
:: pantera
Entrades: 871
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 11:16 am
Ubicació: Navàs

EntradaAutor: Mamalaia » dt. oct. 16, 2007 9:57 pm

a casa sempre hem tingut animals, i de fet ara la meva neboda ja te 3 anys pero jo pel que he viscut la convivencia ha sigut conjunta i no te pq haver-hi cap problema de fet haureu de viure tots junts i la gosseta tambe!!! aixi que t'animo a que ho provis i veuras que al final la nena jugara mes amb la gosseta que amb les seves joguines! entre ells es crea una relacio molt maca !
ImatgeImatge
D.J.
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dc. oct. 17, 2007 7:32 am

yo tengo a Summer que es una perra hiperactiva y brutota,ademas que es grande mezcla de pastor aleman y husky,gran perseguidora y adicta a masticar a los gatos,pero para nuestra sorpresa con la niña es un cielo,ademas que se tranquilizo al principio cuando llego ella a casa,ahora ya ha vuelto a las andadas,uf no me enrrollo que si no,yo ahora seguro que empeare con el tema que comentas y la verdad es que no me lo he planteado aun como lo hare,pero no creo que haya muchos problemas,tengo mas miedo a lo que la niña le pueda hacer a los gatos,que ya los intenta coger del rabo y los lama "gigis"para pegarles patadas en cuanto se aceran y con Summer igual le pega un grito le pone la mano,la perra viene,le da un beso en la mano y a pegarle un manotazo,claro que Summer la muy pava se piensa que le esta acariciando,como coja fuerzas veras que caricias pobre,uffffffff menudo rollo te he soltado ya te contare que tal va esta etapa que no creo que tarde en llegar ;-)
ImatgeImatge
Ilítia
Entrades: 2187
Membre des de: ds. març 10, 2007 9:11 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Ilítia » dc. oct. 17, 2007 9:31 am

Mamalaia, la nostra gossa està tot el dia amb nosaltres a dins de casa i és un sol de gossa, també una mica hiperactiva DJ, jejeje.

El que més em fa pati es que quan la Mireia sigui més gran li faci coses a la gossa, tipus estirar-li dels pels..., i és clar no se quina pot ser la reacció de la gossa. Suposo que també li hauré d'ensenyar a la Mireia, no?
D.J.

EntradaAutor: D.J. » dc. oct. 17, 2007 10:37 am

Yo eso lo tengo clarisimo,que Maia sera un monstruito en ese aspecto,ya lo hace ahora,asi que sera eso enseñar a las peques a respetar a los animales tambien
ImatgeImatge
Quimbo
Entrades: 872
Membre des de: dc. jul. 18, 2007 1:59 pm

EntradaAutor: Quimbo » dc. oct. 17, 2007 3:43 pm

La meva gossa és supercarinyosa amb tots els nens però amb els de casa molt més. El que varem fer quan van arribar nens (la gossa ja tenia 5 anys) va ser que els olorés des del principi i no renyar-la si els llepa els peus i les mans. ara els meus nebots tenen 2 anys i la gossa és un sol amb ells. S'ho deixa fer tot: li agafen la cua, les orelles, les potes...i ella mai no els fa un mal gest. Això sempre van ben nets perque sempre els està llepant. Els nens també han après que la gossa vol les galetes que els dona la iaia i a la mínima que es despisten els hi agafa de les mans!!! fan molta gràcia. Si li peguen a la gossa o li estiren massa el pèl els diem que no ho han de fer i que li facin una abraçada per demanar-li perdó. se l'estimen molt.
Jo crec que és important ensenyar-los que els gossos del carrer no sópn com els de casa i que no poden fer el mateix amb la resta de gossos perquè aquests si que no saps com reaccionaran!!!
A mi, com podeu veure, m'encanta la relació dels nens de casa amb el nostre gos... i crec que la gossa no deixaria mai que els passés res de dolent.
Imatge
Imatge

Nil, nascut el 25.12.2007
Emma, nascuda el 18.12.2009
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dc. oct. 17, 2007 7:47 pm

ostres jo no em plantejo el que passara amb l'Amalia em plantejo el que passara amb la pobre NIKA (la gossa) jo crec que quan l'Amalia comenci a martiritzar-la marxara de casa... perque pobre gossa no sap el que li espera... jo ja he dit que la primera cosa que fara l'Amalia quan gategi sera emprenyar la gossa
D.J.

EntradaAutor: D.J. » dc. oct. 17, 2007 9:29 pm

Me parece que Nika se ira de casa con Summer y si no seguro que ya mismo abren un post para contar su martirio pobres,la que les ha caido.
Quimbo estoy de acuerdo contigo creo que ademas de enseñarle el amor por los animales tambien habra que concienciarlos con los de la calle,por ejemplo la perra de mis suegros en casa es un sol,super buena y cariñosa de esas empalagosas,pero en la calle no quiere que se le acerque nadie y porque la hemos parado alguna vez que si no mas de un disgusto nos hubiesemos pegado.Un dia estabamos mi marido y yo paseandola junto con la otra perra que tienen y nos paramos en un escaparate de revistas,pues habia una niña de unos 6 o 7 años que no paraba de acercarse con el patinete y la madre diciendole mira como te mira la perra que bonita,mi marido la aviso que se ponia muy nerviosa y se la acerco hacia el y la niña dale que te pego y la madre pasando,pues al final paso lo que tenia que pasar la perra la intento marcar,la niña se cayo del patinete y encima la madre pegandonos la bronca muy fuerte
ImatgeImatge
Fela
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 11:04 pm

EntradaAutor: Fela » dv. ago. 01, 2008 1:08 pm

Jo,al contrari de vosaltres,tinc un gat ( sembla una pantera de gros que és i negre com el carbó,s'assembla al de l'avatar) i us podeu imaginar tot de comentaris que em varen fer abans de tenir a la meva primera i això que en teniem dos i tot :

Que si tindran gelos,que l'esgarraparan,que si naps ,que si cols....que els hauras de treure de casa....res de res.
Han crescut amb el gat davant ( l'altre la varem sacrficar,pq estava molt malaltona i no era plan).El toquen ,li estiren la cua ,sobretot la Mireia que es més animala,i el gat l'únic que fa es amagar-se sota el llit.

Quan varem arribar a casa,el primer que vaig fer va ser,estirar-les sobre el meu llit i deixar que les ensumèssin,a mi,a ella ,als bolquers bruts,una mena de presentació i ja estar.

El demés,vida quotidiana sense alterar res de res.
Imatge
Imatge
onadal
Entrades: 95
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: onadal » dv. ago. 01, 2008 7:11 pm

doncs, noies jo tinc els dos casos a casa: primer teniem una gossa que ara ja te 10 anys, i va tenir una filla que va neixer 6 mesos abans que l'Ona. A mes tenim dos gats ja vells, de 16 i 15 anys. Quan l'Ona ve neixer la gossa gran tenia 2 anys, la petita 6 mesos i els gats 8 i 7. Crec que la meva filla, va neixer amb un "algo" especial envers els animals i desdel primer dia es porta molt be amb tots. Les dues gosses com son molt grans viuen al jardi, i els gats a dins, pero mai hem tingut cap problema, li hem ensenyat a ser respectuosa amb tots els animals i tambe com heu dit, que no son el mateix els animals de casa que els de fora. El mes important es ensenyar als nens i nenes a no fer dolenteries als animals per a molt bon jans que siguin, perque pot ser que acabin farts i en enduem algun ensurt. Si fem aixo, segur que no tindrem cap problema.
Jo us asseguro que esti molt contenta amb la relacio que te la meva filla amb els nostres bitxos, especialment amb la Trufa, que es la gossa que te la mateixa edat que ella i que encara que es molt grossa, es creu que es un cadell i no deixa a la meva filla ni en pintura.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::