Taques a la roba de la papilla de fruites
Taques a la roba de la papilla de fruites
Hola a tothom!!!
Fa una setmana que hem començat amb la papilla de fruites i tot i que plastifico (amb un pitet gegant) a la meva nena, amb lo belluguet que es
(que si ara agafo la cullera, que si hem posso la mà a la boca, que vull tocar el plat de la papilla, que estornudo just quan la cullera m'està arribant a la boca...) no veieu com queda la roba de tacada!!!
He mirat de deixar-la amb remull, de fregar-la amb llexiu per roba de color, de passar un raspall amb detergent per la taca i no hi ha manera!!! El color taronja s'ha quedat ben instal·lat....
Com us ho feu per treure les taques? Moltes gràcies pels vostres consells
Fa una setmana que hem començat amb la papilla de fruites i tot i que plastifico (amb un pitet gegant) a la meva nena, amb lo belluguet que es
(que si ara agafo la cullera, que si hem posso la mà a la boca, que vull tocar el plat de la papilla, que estornudo just quan la cullera m'està arribant a la boca...) no veieu com queda la roba de tacada!!!He mirat de deixar-la amb remull, de fregar-la amb llexiu per roba de color, de passar un raspall amb detergent per la taca i no hi ha manera!!! El color taronja s'ha quedat ben instal·lat....
Com us ho feu per treure les taques? Moltes gràcies pels vostres consells
Re: Taques a la roba de la papilla de fruites
A mi em marxen bastant bé, però crec que és la rentadora pq em marxa gairebé tot... no deixo que s'asequi, just després de menjar la fregó amb aigua i una mica de sabó i si puc ho poso ja a la rentadora amb un quitamanchas i sabó del lidl... normalment marxa... jo poso bastantes rentadores perque entre roba d'un roba de l'altre, llençols i mandangues sempre tinc montanyes de roba
Jo tinc un nen molt guarrete i que no li agraden els pitets... i tinc samarretes que ja no les he fet netes mai més.
El que normalment faig és posar-ho amb aigua calenta i fregar-ho amb sabó d'aquell Lagarto (ara ne se si es diu així o m'ho invento), el de drogueria de tota la vida, que és una pastilla blanca. dDoncs ho frego en excés i ho deixo tot el dia o tota una tarda. I després ho rento a la rentadora normal.
Ja et dic que n'hi ha algunes q no les he tret, eh, així que intento si un dia va més maco, treure-li la samarreta. Ell a la llar va amb body i xandall del HM així que si després no queda net del tot m'és una mica igual, jajajajaj!
El que normalment faig és posar-ho amb aigua calenta i fregar-ho amb sabó d'aquell Lagarto (ara ne se si es diu així o m'ho invento), el de drogueria de tota la vida, que és una pastilla blanca. dDoncs ho frego en excés i ho deixo tot el dia o tota una tarda. I després ho rento a la rentadora normal.
Ja et dic que n'hi ha algunes q no les he tret, eh, així que intento si un dia va més maco, treure-li la samarreta. Ell a la llar va amb body i xandall del HM així que si després no queda net del tot m'és una mica igual, jajajajaj!
Hola! Havia escrit un missatge súper llarg i se m'ha esborrat tot! :(
T'aconsellava fer el següent:
- treure les restes de menjar amb aigua freda (l'aigua calenta fixa les taques de sang i de fruita)
- Ruixar les taques amb el KH7 quitamanchas de color (el pot és rosa), que té spray
-posar a la cubeta del detergent 2 taps (mida tap de detergent) de Kalia vanish abans de posar la rentadora
-Després de posar detergent i suavitzant, triar un programa per bebés o per roba molt bruta (si la rentadora el té)
I amb això haurien de sortir les taques sense problema!
T'aconsellava fer el següent:
- treure les restes de menjar amb aigua freda (l'aigua calenta fixa les taques de sang i de fruita)
- Ruixar les taques amb el KH7 quitamanchas de color (el pot és rosa), que té spray
-posar a la cubeta del detergent 2 taps (mida tap de detergent) de Kalia vanish abans de posar la rentadora
-Després de posar detergent i suavitzant, triar un programa per bebés o per roba molt bruta (si la rentadora el té)
I amb això haurien de sortir les taques sense problema!
Moltes gràcies a totes!!!
Possaré en pràctica els vostres consells i ja us diré com ha anat.
Possaré en pràctica els vostres consells i ja us diré com ha anat.
A mi m´ha funcionat sempre ( Inclús per l´oli ), el mistol de tota la vida. Fiques a sobre humitejes, i li dones, ja veurás que marxen, depen de com sigui és clar, però va molt bé!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |