Cremetes culet bebés...

Més qüestions.
Mireia81
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 2:30 pm

Cremetes culet bebés...

EntradaAutor: Mireia81 » dl. juny 02, 2014 2:31 pm

Hola noies,

Vaig dur a la petita al pediatre la setmana passada, i em vaig quedar molt parada, quan em va dir, que la crema del culet que li poso no serveix per rès...que la MUSTELA no es gens recomanada pels pediatres.... ?-) que posar Mustela i no posar rès es el mateix... :-:)

El cas es que ara no sé quina comprar-li...quina em recomaneu??
Va començar a dir noms de cemes, pero la veritat, estava tant parada que no recordo cap...i preferixo saber que useu vosaltres...i si us ho havien comentat...

Gracies marones!!!!
Imatge

Imatge
ikebana
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Cremetes culet bebés...

EntradaAutor: ikebana » dl. juny 02, 2014 2:37 pm

Hola!

la veritat es que no havia sentit mai a dir que la mustela no va be. Sobre gustos...
Jo pel nano faig servir la Weleda crema de pañal. N'estic contentissima! la he fet servir desde que ha nascut i mai ha tingut el cul molt vermell. les altres cremes d'aqesta marca que he fet servir també n'estic molt satisfeta la veritat! i he repetit!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dl. juny 02, 2014 2:42 pm

crec que has de posar una crema a l'aigua, no sabría dir-te cap marca però si vas a la farmacia t'ho dirán, és com més densa... però si amb la mustela té el cul bé, doncs ja està no? no tinc ni idea, jo als meus no els he posat crema si no tenien mal, la hidratant del cos després del bany però no faig servir mustela pq els meus fills tenen la pell molt seca i amb la mustela no fem res de res ni posant-la 3 cops al dia
ada_bcn l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 02, 2014 3:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
banyolina
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

EntradaAutor: banyolina » dl. juny 02, 2014 3:25 pm

El meu utilitza sabó de Mustela i li resseca molt la pell i utilitzo oli de calendula de la marca Weleda unes gotetes en l'aigua i ja està !! i per al culet la Nappy Change Cream de la mateixa marca i li va genial ıııı ( m´he la van regalar no se el preu pero l´oli 15€ a una agrobutiga per a mi es massa car ...)
kittie
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

EntradaAutor: kittie » dl. juny 02, 2014 3:40 pm

Jo he fet servir la Bepanthol i la Nutraisdin. La Bepanthol perfecte. La Nutraisdin en canvi no ens ha agradat gaire: és molt pastosa i deixa molt residu blanc i en alguna ocasió la nena es queixava molt després d'haver-li posat i vaig pensar que potser li havia entrat una mica a la mucosa i li irritaba, cosa que mai m'ha passat amb la Bepanthol.
sunset1980
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: sunset1980 » dl. juny 02, 2014 3:44 pm

Coimcideixo amb vosaltres Welleda i Bepanthol!
Imatge
Cotones
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 20, 2014 2:42 pm

EntradaAutor: Cotones » dl. juny 02, 2014 5:57 pm

A la meva petita quan té el culete molt irritat, la mustela és como si li cremés..La Nutraisdin i inclús la "zinco spray" ens han anat molt bé, sobretot aquesta segona.

Tot i que la mustela la utilitzo quan té el culete bé..no se. Jo crec que més que reparar el que fa es hidratar, però una vegada irritat la mustela no fa gran cosa.

Des de la meva experiència, eh? També t'he de dir que ella no és molt propensa a irritar-se.
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: puski » dl. juny 02, 2014 6:55 pm

Hola a totes1
Jo li posos pasta al agua de Lutsine i molt molt be, quasi mai se li ha irritat el culet, i dura un munt. Vam comprar dos tus quan va neixer i portem 1 i mig...te quasi 9 mesos!! no li posem cada cop de canvi de panyal, nomes per la nit, i quan veiem que el te una mica irritat. La veritat que a mi m'agrado molt!
Imatge
Sumsi
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dl. juny 02, 2014 8:06 pm

Hola noies!
Jo al començament feia servir tot de la Mustela i li donava unes reaccions a la pell horroroses i com vaig comprar molt ara ho utilitzo jo jeje.
Ara estic amb la marca Weleda crema de bolquer i la llet corporal de calèndula i és fabulosa.
Imatge
baldufeta05
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

EntradaAutor: baldufeta05 » dl. juny 02, 2014 8:58 pm

Jo també m'afegeixo a moltes de vosaltres! Faig servir la Weleda; sabó per la banyera, crema hidratant i crema pel culet. El que passa és que al culet només n'hi poso quan realment el té vermellet (ara últimament l'hi té una mica), per sistema no n'hi poso...
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

EntradaAutor: shibi » dl. juny 02, 2014 10:11 pm

Jo he anat alternant entre weleda, bepanthol i mustela. Últimament utilitzo més la bepanthol pel culet i la crema hidratant de mustela pel cos. I fa poc a la farmàcia em van receptar una dA-Derma que em va anar super bé uns dies que el tenia súper irritadet
Imatge

Imatge
mel2010
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

EntradaAutor: mel2010 » dl. juny 02, 2014 11:00 pm

a mi la que més m' ha funcionat és la Natusan. Me la va recomenar la farmacèutica i amb molt poqueta n' hi ha prou pel que dura moltíssim. A la meva nena la Mustela tampoc li anava bé era com si no li posés res.
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dt. juny 03, 2014 2:12 am

Jo no poso cremes, i anem perfectes. Vam tenir problemes amb els Dodot taronja, que els van deixar el cul en carn viva, i ho vam solucionar amb oli. Si algun cop, els veig alguna vermellor, que no és habitual, oli. Tothom em deia que han de fer servir cremes, i me'n van regalar moltes (al principi les vaig fer servir i tot), però jo veig que sense anem millor. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Violeta
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dt. juny 03, 2014 6:58 am

Jo, quan tenen el cul irritat, els poso Lutsine eryplast, amb el Jan em va anar molt bé tot i que només li posava quan estava irritat, si no ho està no cal posar res. Ara amb la Bruna en vaig haver de comprar una igual perquè la primera se m'havia assecat! :-:)
Per mi és la millor, si no tenen molt irritat al dia següent estan perfectes! :ok:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
montsecm
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

EntradaAutor: montsecm » dt. juny 03, 2014 7:26 am

La eryplast la millor sense cap mena de dubte. Culet vermell, poses la crema a la nit i al dia següent sembla que no hagi passat res.
Jo tampoc soc partidaria de posar crema a cada canvi de bolquers. I la crema aquesta la millor.
Sobre la mustela vaig sentir que no era tan bona com ens fan creure, però a saber la ciència certa...
Ah, i al pediatre te l'has d'escoltar donar la rao i amb qüestions d'aquestes la intuició de mare funciona després molt millor :p-)
montsejoel
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

EntradaAutor: montsejoel » dt. juny 03, 2014 7:31 am

Lutsine eryplast sense dubte, però només quan estan irritats, no hi ha cap necessitat de fer servir crema si el culet està bé.

Mustela per mi és terrible, ni sabons, ni cremes ni res, només salvo la colònia.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dt. juny 03, 2014 8:26 am

Hola!

Pel pediatre no ho sé lo de la mustela, jo ho sé pel meu fill gran, que amb dos anys em deia que aquesta crema picava. La vaig llençar directament.
Ara fem servir la nutracel d'isdin i la zn40 d'isdin també quan té el culet molt malament.
També hem fet servir la lutsine i la mytosil.
Imatge

Imatge
maneta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 10:17 am

EntradaAutor: maneta » dt. juny 03, 2014 8:32 am

M'uneixo a l'eryplast, quan ha tingut el culet vermell m'ha anat molt bé, la mitosyl també, de totes formes, la farmacia em van donar una mostra de armonia bio bebe i fantàstica, no es gens pastosa i tampoc deixa tot el culet blanc, la veritat em va sorprende gratament, ara falta que trobi un lloc de venta, ja que em van dir que ells de moment no la venien, que la provés i els hi diés que tal. Ostres! en poc temps n'he provat varies, visca les mostres!!

Això sí, només quan té el culet irritat :ok:
Imatge
pilar
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dt. juny 03, 2014 8:55 am

nutraisdin i weleda!!! Les dos les hem utilitzat i genial :ok:
Imatge
Imatge
Mireia81
Entrades: 64
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 2:30 pm

EntradaAutor: Mireia81 » dt. juny 03, 2014 10:50 am

Moltissimes gracies pels vostres consells i recomanacions!! >.-<: >.-<:

Prenc nota, i just ahir a la farmacia em varen donar mostres de Weleda i Bephantol...començaré provant aquestes!
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::