Denunciar una llar d'infants
Denunciar una llar d'infants
Hola!
La meva neboda va a una llar d'infants privada amb la qual ha tingut ja diversos problemes, tan ella com altres nens de tots els cursos.
M'agradaria enviar una inspecció a aquesta escoleta, però no trobo informació sobre el procediment.
Algú em pot donar alguna informació sobre com hauria de procedir?
Moltíssimes gràcies!
La meva neboda va a una llar d'infants privada amb la qual ha tingut ja diversos problemes, tan ella com altres nens de tots els cursos.
M'agradaria enviar una inspecció a aquesta escoleta, però no trobo informació sobre el procediment.
Algú em pot donar alguna informació sobre com hauria de procedir?
Moltíssimes gràcies!
Vampirets l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 10, 2014 8:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Denunciar una llar d'infants
Jo crec que si truques a informacio ciutadana al 012 et donaran tota la informacio posible, la veritat que son molt atents ja que jo per certs temes he trucat per demanar els passos que havia de seguir!
hola pots trucar al consorci i demanar que et pason amb inspecció
el problema sera sino és una llar autoritzada pel departament, ensenyament no podra fer res
Gracies per les respostes!
No sabia que hi havia llars no autoritzades, quin mal rotllo!
No sabia que hi havia llars no autoritzades, quin mal rotllo!
shenan ha escrit:el problema sera sino és una llar autoritzada pel departament, ensenyament no podra fer res
Si que hi fan, envien directament denúncia per activitat irregular, doncs la guarda i cura de nens està regulada, tant com a Llar d'infants o com a Ludoteques o Centres de Suport Familiar (que se'n diuen ara).
Si, el que diu la CArla, és que el jo faria, sens dubte. No ho deixis, doncs está a les nostres mans denunciar cuan hi ha coses rares, i es tracta de petits, o de grans!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |