Cercador escoles bressol
Cercador escoles bressol
Hola a tothom,
us vull presentar el nou cercador d'escoles bressol de Catalunya creat per una empresa catalana on podreu trobar totes les escoles bressol separades per provincies, comarques, poblacions, barris i situació en el mapa.
escolesbressol.com
On podreu opinar sobre la vostra experiència en les llars que veu portar el vostre fill/a o informar-vos de les experiències d'altres pares.
Moltes gràcies i esperem que us sigui d'ajuda.
us vull presentar el nou cercador d'escoles bressol de Catalunya creat per una empresa catalana on podreu trobar totes les escoles bressol separades per provincies, comarques, poblacions, barris i situació en el mapa.
escolesbressol.com
On podreu opinar sobre la vostra experiència en les llars que veu portar el vostre fill/a o informar-vos de les experiències d'altres pares.
Moltes gràcies i esperem que us sigui d'ajuda.
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Re: Cercador escoles bressol
Hola!
Ostres, molt interessant, gràcies!
Una abraçada,
Anna Maria
Ostres, molt interessant, gràcies!
Una abraçada,
Anna Maria
Uo! Gràcies josepcat!
És molt interessant!
Fa molt que hi és aquesta pàgina?? És que he mirat la guarde on portaré a la meva petita...i encara no hi ha cap comentari.
Merci!
És molt interessant!
Fa molt que hi és aquesta pàgina?? És que he mirat la guarde on portaré a la meva petita...i encara no hi ha cap comentari.
Merci!
jo la vaig conèixer fa 1 mes i vaig contactar pel un formulari preguntant el mateix. Em van respondre que feia 2 mesos que l'havien obert i que els hi faltava la participació de la gent (suposo que deu ser el més complicat d'aconseguir) i que estaven encara treballant per millorar el web...
Potser pots opinar sobre l'escola i esperar que algú ho llegeixi i et contesti.
A mi em va servir per poder fer-me una llista d'escoles a visitar pròximes a casa
Potser pots opinar sobre l'escola i esperar que algú ho llegeixi i et contesti.
A mi em va servir per poder fer-me una llista d'escoles a visitar pròximes a casa
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |