Trones....me'n recomaneu alguna??
Trones....me'n recomaneu alguna??
Hola noies!
Doncs estem començant a mirar trones...i es tot un món
...i al final les vostres experiencies son el que més ens han ajudat a l'hora d'escollir
...aixi que ara us pregunto per quina em recomanarieu??
Moltes gracies !!!
Doncs estem començant a mirar trones...i es tot un món
...i al final les vostres experiencies son el que més ens han ajudat a l'hora d'escollir
...aixi que ara us pregunto per quina em recomanarieu??
Moltes gracies !!!
Re: Trones....me'n recomaneu alguna??
Hola Mireia!
A nosaltres ens van regalar la trona stokke. La veritat que ens està anant la mar de bé!
Tenim un piset petit i totes les trones ocupaven moltíssim! La stokke no ocupa res. És molt còmode i la pots anar regulant segons la mida del nen.
Te la recomano al 100%

A nosaltres ens van regalar la trona stokke. La veritat que ens està anant la mar de bé!
Tenim un piset petit i totes les trones ocupaven moltíssim! La stokke no ocupa res. És molt còmode i la pots anar regulant segons la mida del nen.
Te la recomano al 100%
Nosaltres tenim la plegable del Ikea, barata, ocupa poc espai i ens ha anat genial, encara l'estem utilitzant
A nosaltres la colla ens van regalar la stokke i estem encantats. Ja fa 5 anys que la fem servir i està perfecte...com el primer dia!!!
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Jo també recomano l'Stokke, es va adaptant a cada edat i acaba convertint-se en cadira. És cara però s'amortitza. També m'agrada que no té safata i el nen menja amb el plat a taula, així està més integrat a l'àpat familiar. A nosaltres ens està anant molt bé i ja fa 2 anys que la fem servir.
Hola noies!
M'apunto a aquesta conversa, perquè tampoc tenim ben clar quina trona escollir.
Ens agrada molt la stokke... però no sé fins a quin punt es "capritx", o s¡amortitza... en general, ens dieu que l'experiència és positiva?
No m'acaven de convences les trones plegables de plàstic... i aquesta sembla com una cadireta més normal...
Merci per les opinions!!
M'apunto a aquesta conversa, perquè tampoc tenim ben clar quina trona escollir.
Ens agrada molt la stokke... però no sé fins a quin punt es "capritx", o s¡amortitza... en general, ens dieu que l'experiència és positiva?
No m'acaven de convences les trones plegables de plàstic... i aquesta sembla com una cadireta més normal...
Merci per les opinions!!
hola noies,
nosaltres tenim la stokke per les dues. la gran (té 3'5 anys) puja i baixa perfectament i la petita (1any) amb la barra i super bé.
Però el cas és que nosaltres les hem "heretat" de les filles de la meva cosina, i la seva gran ja té 18 anys...Ella les han anat fent servir moooooooolt, amb les fustes regulables, han anat baixant i la feien servir per la taula d'estudi i fins que ens l'han donat, les han fet servir. Per tant, jo les recomano moltíssim pq és una inversió però les pots amortitzar moltíssim.
nosaltres tenim la stokke per les dues. la gran (té 3'5 anys) puja i baixa perfectament i la petita (1any) amb la barra i super bé.
Però el cas és que nosaltres les hem "heretat" de les filles de la meva cosina, i la seva gran ja té 18 anys...Ella les han anat fent servir moooooooolt, amb les fustes regulables, han anat baixant i la feien servir per la taula d'estudi i fins que ens l'han donat, les han fet servir. Per tant, jo les recomano moltíssim pq és una inversió però les pots amortitzar moltíssim.
Jo també recomano la stokke! Va genial tant per petits, que ja s'aguantin asseguts, com per grans i tan grans com vulguis! Les meves nebodes de 8 i 5 encara les fan servir..
sí, l'stokke és molt bonica i pijais però si es vol alguna cosa BBB recomano sens dubte la ANTILOP de l'ikea. Per 12 euros + 5 de la safata tens una trona molt còmode, estable i molt fàcil de rentar (i ideal per si es vol fer BLW). La única cosa negativa que hi trobo és les potes s'obren tant que si no vigiles t'hi pots entrebancar, però a la que t'acostumes ja està. Els meus l'han fet servir del 6 mesos als 2,5 anys i després han passat a la cadira URBAN de l'ikea, poden baixar i pujar sols i queden molt ben assentats a taula.
la Stokke, trobo una pega que no tingui safata...
ANTILOP:

URBAN

la Stokke, trobo una pega que no tingui safata...
ANTILOP:
URBAN
La stokke es genial però em sembla molt cara. Jo vaig comorar una chicco que em va agradar momt (també careta...) i a l'hora de la veritat he acabat comprant l'ANTILOP d'Ikea. Es barata, còmode i es neteja super bé. Aquest és un dels motius pels que vaig deixar de fer servir la chicco amb la seva funda... Sense dubte l'ANTILOP es la que mes et recomano! El meu petit en te 3 anys i encara la faig servir!
jo recomano la stokke. fa 5 anys que la tenim i genial. Cap queixa 
jo he tingut diferents trones i al final vaig comprar l'antilop d'ikea per tenir-ne una a cada lloc, casa els avis, segona residencia... va molt bé, estable, fácil de netejar, si no vols safata la treus i pots acostar-la a la taula, fácil de netejar... jo la vaig fer servir pel gran, després la vaig passar a ma germana per les dues nenes, la meva mare i va deixar a una veïna i ara la faig servir pel petit així que millor imposible. La recomano també, no cal gastar-se diners... Quan creixin pots comprar cadira normal o alta i segueix essent més barato que la stoke...
En tinc una de chico també, el que té és uqe es reclinable però el meu fill no s'hi adorm ni res, i té lo de la funda que és més brut. La safata es pot treure també així que si la vols acostar a una taula tampoc hi ha problema.
En tinc una de chico també, el que té és uqe es reclinable però el meu fill no s'hi adorm ni res, i té lo de la funda que és més brut. La safata es pot treure també així que si la vols acostar a una taula tampoc hi ha problema.
Hola,
nosaltres tenim la stokke, el nen té 4 anys i encara la fem servir. Nosaltres no volíem safata, el volíem integrat a la taula amb nosaltres, i ens ha anat molt bé. L'anem adaptant a la seva mida i com que vam triar un color semblant als mobles, no dóna el cante ni fa nosa, per què és semblant a una cadira. També et dic que tinc uns amics que tenen una tipus stokke d'una altra marca més assequible i també n'estan contents. Per mi sense dubte l'evolutiva i sense safata és la que s'dapta millor a les nostres necessitats i al seu creixement.
nosaltres tenim la stokke, el nen té 4 anys i encara la fem servir. Nosaltres no volíem safata, el volíem integrat a la taula amb nosaltres, i ens ha anat molt bé. L'anem adaptant a la seva mida i com que vam triar un color semblant als mobles, no dóna el cante ni fa nosa, per què és semblant a una cadira. També et dic que tinc uns amics que tenen una tipus stokke d'una altra marca més assequible i també n'estan contents. Per mi sense dubte l'evolutiva i sense safata és la que s'dapta millor a les nostres necessitats i al seu creixement.
Doncs nosaltres també tenim l'ANTILOP,la recomeno molt, apart de barata, el nen queda ben assegut desde petit, no com moltes que s'enfonsen i perds al nen, perque va relliscant.
Nosaltres tenim una plegable (transportable, d'aquestes que les cordes a les cadires normals) de la Jané.
Ens la vam regalar i la baldufa la utiliza desde un principi, té safata que és pot treure a mesura que la peque vagi creixent i vulgui utilitzar la taula i no la safata.
He de dir que el nostre pisset és petitó i quan ens van regalar aquesta va ser com una salvació. A més quan anem a mejar fora ens la portem a la seva bossa per si de cas on anem no tenen trona.
Ens la vam regalar i la baldufa la utiliza desde un principi, té safata que és pot treure a mesura que la peque vagi creixent i vulgui utilitzar la taula i no la safata.
He de dir que el nostre pisset és petitó i quan ens van regalar aquesta va ser com una salvació. A més quan anem a mejar fora ens la portem a la seva bossa per si de cas on anem no tenen trona.
Nosaltres des de que van neixer tenim la de la marca chicco, a nosaltres ens ha anat de maravella és careta però la pots amortitzar. Els meus tenen 3,5anys i encara seuen allà per dinar i sopar. Per mi és estupenda es pot plegar i no ocupa gens.
Moltes gracies!!!
Per majoria veig que la Stokke i la d'Ikea son les que més utilitzeu, ara toca que el pare i jo les anem a veure i valorem els pros i els contres de cadascuna, i escollim!
Ja us explicaré finalment que fem...!
Ptonetsss
Per majoria veig que la Stokke i la d'Ikea son les que més utilitzeu, ara toca que el pare i jo les anem a veure i valorem els pros i els contres de cadascuna, i escollim!
Ja us explicaré finalment que fem...!
Ptonetsss
Nosaltres vam comprar una al carrefour, i si poguessim tornariem enrere i la canviariem, ocupa bastant, diicil per netejar, el nen no arriba be a la ttaula, en fi una nosa.
El nen te 29 mesos i utilitzem la trona plegable de viatge que es posa a sobre la cadira i super comoda.
Aixi compra una trona facil de plegar i de netejar.
El nen te 29 mesos i utilitzem la trona plegable de viatge que es posa a sobre la cadira i super comoda.
Aixi compra una trona facil de plegar i de netejar.
També hem tingut la plegable que es posa sobre la cadira (és que va passant d'uns als altres totel material). Jo no la recomano, es veritat que ara me la emportaré pq passem uns dies a casa la meva tieta i no m'emportaré la trona però és un perill segons el nen que tingui, la meva nevoda va caure un parell de cop i el meu peque va estar a punt de caure fa poc a ca ma germana... amn la meva neboda gran va anar perfecte i la van fer servir molt.
A nosaltres ens agradava la stokke, pero com que n'haviem de comprar duesvam optar per la "d'imitació" de l'expomobi, que tambe la venen a altres botigues de mobles. És pràcticament igual pero molt més barata. Ara tenen vora 3 anys i la segueixen utilizant.
I també vam comprar dues de les d'ikea que les tenim sempre al cotxe, ocupen poc i ja no ens hem de preocupar quan anem de visita a dinar enlloc, jeje. En aquestes, però, ja comencen a no cabre-hi gaire bé!
I també vam comprar dues de les d'ikea que les tenim sempre al cotxe, ocupen poc i ja no ens hem de preocupar quan anem de visita a dinar enlloc, jeje. En aquestes, però, ja comencen a no cabre-hi gaire bé!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 45 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |