TV bebé 6 mesos
TV bebé 6 mesos
Hola! Tinc un petit de casi 6 mesos a qui li crida molt l'atenció la TV. Sabeu a partir de quan poden començar a veure alguns dibuixos animats especifics per bebés? Quins em recomaneu?
Re: TV bebé 6 mesos
Sempre diuen que mínim fins als dos anys, i també he sentit que tres. 
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Fins als 2 anys? Ostres! El nostre peque amb 9 mesos ja es comença a fixar en els dibuixos, a la tele o a l'ipad. Evidentment no el posem a veure la tele mitja hora però a vegades ha estat uns minuts...
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Hi havia un altre post q en parlava, però ara no el trobo. Recomanen els dos anys perquè abans els colors i les llums, moviments dels dibuixos etc, són massa forts per la seva vista i pel seu cervell. Evidentment a tots els nens, fins i tot més petits d 6 mesos, els crida l'atenció la tele, però això no vol dir q els agradi ni q sigui bo per ells, més aviat és q "flipen", per dir-ho d'alguna manera. Per petitons el q recomanen com a máxim són els videos de Baby Einstein o coses per l'estil. La veritat per mi ha estat difícil evitar la tele, però els cops que li poso procuro posar-li dibuixos dels més suaus en tot cas.
Sí,crec que van dir que 5 minuts seus equivalen a moltes hores nostres de mirar la tele. Jo crec que amb el primer és força fàcil d'evitar. A casa no l'engeguem mai. L'han vist funcionar eh? Sobretot si anem a casa els avis, o ells troben el botó, però per mirar no. De fet, tampoc li han fet gaire cas quan l'han vist, 15 segons d'embadaliment i prou.
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Bon dia!
Jo, sincerament, amb 6 mesos i tot el que tenen per descobrir, trobo que la televisió és innecessària i poc adequada.
En aquest post en parlavem
viewtopic.php?f=27&t=40443
Que vagi bé!
Jo, sincerament, amb 6 mesos i tot el que tenen per descobrir, trobo que la televisió és innecessària i poc adequada.
En aquest post en parlavem
viewtopic.php?f=27&t=40443
Que vagi bé!
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Fàcil d'evitar, difícil d'evitar, tot depèn de les circumstàncies. En el meu cas m'he hagut d discutir amb avis i tiets, com amb molts altres aspectes d la criança, donat que el que havien fet fins ara amb altres nebots era una altra cosa, i la tele només ha estat un punt d'una llarga llista. Per això ha resultat difícil esperar als 2anys com jo volia, i ara et ben asseguro q sap on és el botó per engegar-la. Potser algú altre ho hagués resolt millor en iguals circumstàncies, qui sap, jo no n'he sabut més tot i estar en contra de la tele.
Moltes gracies per les respostes. No sempre es queda mirant la tele, moltes vegades juga a la seva manteta i no li fa ni cas. Si veiem k es queda mirant la apaguem. O sigui que esperem als 2 anys i dibuixos tipus baby Einstein i Pocoyo oi?
El emu gran fins els 2 no va veure al tele... pq no en teniem a casa tampoc, però el peque doncs moltes vegades està despert i el gran mira al tele (ja té 6 anys i mira películes llargues...). Aquest estiu estem vein musicals pq els dibuixos de la tele són bastant horribles pel gran, imagina pel petit... total que posem Mamma mia!, West side story, Cantando bajo la lluvia, i coses per l'estil... A vegades coincideix que es desperta de al migdiada i berena o dina amb el musical...
Per això dic amb el primer, i a casa esclar. Jo estic amb ells sola a casa i evidentment no ve ningú a posar la tele. Els avis, com que no se'n cuiden regularment el que volen fer quan estan amb ells és jugar. Si no, segurament posarien la tele. Però si estàs amb el nen sola a casa jo ho trobo fàcil d'evitar.
- steelman_family
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dv. nov. 16, 2012 12:34 pm
Nosaltres al nostre de 4,5 mesos no li posem la TV...
PEro la tenim engegada per nosaltres, i ell el deixem d´esquena o esquitllevi.
Pero alguns cops quant el posem a la falda per donar-li el Biberò...hem de tancar la TV per que el "tio" es queda fixe mirant-la.....
Jo vaig llegir aixó dels 2 anys (potser es un pèl massa) pero ara també trobo que es molt prematur...i per aixó procurem evitar que la vegi.
PEro la tenim engegada per nosaltres, i ell el deixem d´esquena o esquitllevi.
Pero alguns cops quant el posem a la falda per donar-li el Biberò...hem de tancar la TV per que el "tio" es queda fixe mirant-la.....
Jo vaig llegir aixó dels 2 anys (potser es un pèl massa) pero ara també trobo que es molt prematur...i per aixó procurem evitar que la vegi.
A nosaltres també ens passa! Si ens despistem el nen es queda mirant-la!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |