Cadireta de passeig després del Matrix, quina?
Cadireta de passeig després del Matrix, quina?
Hola,
Tenim una petitona de 6 mesos i fins ara la portàvem amb un cotxet d'aquests tipus matrix, o sigui que la pots posar gairebé estirada o assentadeta. Ara se li està quedant petiti volem comprar-li una cadireta de passeig, però no em vull arricar a posar-la en una que sigui per nens més grans.
M'en recomaneu alguna que sigui adequada per aquesta edat i que la pugui fer servir temps?
Volem que es reclini per si vol anar estirada, que sigui lleugera i ocupi poc plegada, i sobretot que sigui còmoda i bona per la seva esquena...
N'hi ha tantes al mercat, i a les botigues només volen vendre, que necessito opinions i recomanacions.
Gràcies
Tenim una petitona de 6 mesos i fins ara la portàvem amb un cotxet d'aquests tipus matrix, o sigui que la pots posar gairebé estirada o assentadeta. Ara se li està quedant petiti volem comprar-li una cadireta de passeig, però no em vull arricar a posar-la en una que sigui per nens més grans.
M'en recomaneu alguna que sigui adequada per aquesta edat i que la pugui fer servir temps?
Volem que es reclini per si vol anar estirada, que sigui lleugera i ocupi poc plegada, i sobretot que sigui còmoda i bona per la seva esquena...
N'hi ha tantes al mercat, i a les botigues només volen vendre, que necessito opinions i recomanacions.
Gràcies
- Formigueta
- :: puça

- Entrades: 16
- Membre des de: dl. gen. 17, 2011 9:32 pm
Re: Cadireta de passeig després del Matrix, quina?
Per mi la millor opcio, com a cadireta de passeig es l,emotion de babyhome, una passada de comoda, ultralleugera i molt practica, porta una cistella que hi cap de tot. El pitjor el preu...es de les mes cares, pero sense cap dubte, val molt la pena, l,amortitzaras segur!!! T,ho dic per experiencia!!!
Re: Cadireta de passeig després del Matrix, quina?
Gracies, l'hem mirat per internet i fa bona pinta.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |