Bebè 9 mesos histèrica a la cadireta del cotxe
Bebè 9 mesos histèrica a la cadireta del cotxe
Hola chicas. A ver si alguna mami puede ayudarme con su experiencia pk estoy desesperada. Mi hija siempre ha ido la mar de bien en la sillita del coche.era sentarla y se dormia al momento. Pero desde que ha cumplido los 9 meses se pone histerica llorando y estirandose de las correas haciendo mucha fuerza hasta el punto de sudar y herniarse un poco el ombligo. No podemos ir a ningun lado porque me pone de los nervios verla y oirla de esa manera.
Gracias chicas por ayudarme,,,,,,
Gracias chicas por ayudarme,,,,,,
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 18, 2014 9:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en castellà :::
Raó: Títol en castellà :::
Re: Bebe 9meses histerica en silla del coche
El meu també ho feia (tot i que bastant des del principi) i va ser passar-lo a la cadireta del grup 1, en el sentit de la marxa, i no fer-ho mai més. Pot ser això?
Gracies guapa!!!! Pues no.....pk tenim dos cadires i son de grup 1 , una a cada cotxe. Una en sentit contrari i l'altre en sentit de la marxa, i a les dues te el mateix comportament!! Lo curios.....es que ella sempre es dormia i anava com un angelet tranquileta!!! I ara fa 15 dies......es horrible.
El meu fill també ho va fer. I un dia ho va deixar de fer. Misteris. Encara van a contramarxa i sempre en les mateixes cadires (primer amb reductor i després sense). Ànims!
jo des de que va neixer va ser horroros, fatal dels fatals....nomes plorava plorava plorava....quin mal de cap....no podiem na enlloc
al final vaig comprar dvd portatils i li poso al mic!! i a poc a poc li vaig treien i ara per fi!!!! s'adorm!!!
potser te calor la teva peque si anava be fins ara....
al final vaig comprar dvd portatils i li poso al mic!! i a poc a poc li vaig treien i ara per fi!!!! s'adorm!!!
potser te calor la teva peque si anava be fins ara....
Ostres doncs no sé què dir-te... Com diu la Mara, misteris.... Fes ohhhhmmmm pensant que és una fase que passarà!! Ànims!
Ah, els meus, si algun dia ploren al cotxe (que no és sovint), callen amb un CD que tenim de "Les 2 princeses barbudes". Oli en un llum! 
Re: Bebè 9 mesos histèrica a la cadireta del cotxe
El meu sempre plorava al cotxe, quin patir. Fins que al final sempre que teníem que fer grans trajectes aprofitaven L'Hora del dormir del mati, la migdiada o la tarda, fins que poc a poc s'ha anat acostumant.
També t'he de dir, que amb 14 mesos que te mes de 20 minuts despert al cotxe no l,aguanta.
Sort i paciència
També t'he de dir, que amb 14 mesos que te mes de 20 minuts despert al cotxe no l,aguanta.
Sort i paciència
La meva nena sempre plorava al cotxet a crits gran part del viatge perque vol braços, hem aconseguit despustarla amb musica infantil desdel principi del trajecte i molt millor!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!

A mi tb algun cop mho ha fet de posar-se en plan exorcista al cotxet o ala cadireta del cotxe...pero no sempre
L'altre dia texplico k em va passar: la vaig a buscar ala guarde i tava morta de son doncs la poso al cotxet i quasi sarrencava les corretges dela cadireta
Com ho vaig solucionar? Entrant a bon preu!!! Amb l'aire condicionat i un trosset de pa i oli en un llum! Si es k son la pera!!!!
L'altre dia texplico k em va passar: la vaig a buscar ala guarde i tava morta de son doncs la poso al cotxet i quasi sarrencava les corretges dela cadireta
Com ho vaig solucionar? Entrant a bon preu!!! Amb l'aire condicionat i un trosset de pa i oli en un llum! Si es k son la pera!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |