Netejat culet

Més qüestions.
Xop
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

Netejat culet

EntradaAutor: Xop » dc. ago. 27, 2014 9:06 am

Hola!

fins ara li estem netejant el culet, a cada canvi de bolquer amb les esponges típiques amb sabó incorporat (les que et donen a l'hospital)
però ara, quan se m'acabin, quin sabó natural s'utilitza?
i després amb què li assequeu el culet? tovallola? paper?
Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Netejat culet

EntradaAutor: Rossinyola » dc. ago. 27, 2014 10:14 am

Hola! Em sembla q la teva nena és molt petitona oi? Jo amb la meva filla i ara amb el petit els passo aigua sota l'aixeta. A la gran amb una mica d sabó quan es lleva i quan fa caca, però el petit aigua i prou, i els eixugo bé amb una tovallola petita de cotó, cadascú té la seva. Ami em van dir amb la gran que no és bo fer servir sabó d tan petits, encara q sigui super suau, amb aigua n'hi ha prou ja que els has d canviat molt sovint i les caques d lactant no són ni pudentes ni "brutes". Ara q el comencem a banyar un cop per setmana, fem servir el bany de Weleda q no s'esbandeix i llavors el repasso de dalt a baix :content: Ah, i les tovalloletes d'un sol ús només per quan sortim!

Edito per dir q el sabó q faig servir amb la gran tb és de Weleda, però el q és per cap i cós i q sí cal esbandir. Per mi weleda m'ha anat molt bé, és natural completament, i ara repeteixo amb el segon :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dc. ago. 27, 2014 10:47 am

jo amb aigua i sabó de nutraisdin, i per aixugar una tovallola de bambú q són mooolt suaus. les tovalloteles marca chicco per quan sortim. dic la marca pq no porta parabens ni alcohol :ok:
ahhh les esponges de les naturals :ok:
Imatge
Imatge
IreneCh
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. ago. 22, 2014 8:54 am

EntradaAutor: IreneCh » dc. ago. 27, 2014 11:34 am

Hola!

La meva filla té 6 mesos, i al nèixer li netejavem amb tovalloletes dodot sensitive (tampoc tenen alcohol). Li posàvem crema cada cop, ja que ho tenia molt irritat. Desprès quan va estar millor, ens va dir que millor no abusar, ja que la pell ´s'acosutma.
Ara com les caques son diferents i mes fortes amb l'introducció d'aliments, normalment li netejem el culet amb aigua, i si es molt "gran", tambè sabó. Avui encara segueixo sense abusar de sabó, tampoc li posem crema cada canvi de bolquer, a vegades, i mes amb la calor, li posem talquistina.

:)
rita2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

EntradaAutor: rita2013 » dc. ago. 27, 2014 6:54 pm

Jo li netejo amb les Dodot sensitive o amb aigua quan sóc a casa. Només ho faig quan hi ha caquetes al bolquer. Si només hi ha pipí, tan sols canvio el bolquer sense netejar-lo. I per secar-lo, a casa utilitzo el secador però amb aire fred. De moment no ha tingut cap irritació, però és clar, només té 4 mesos!
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dc. ago. 27, 2014 9:42 pm

A bonpreu venen esponges akestes am sabo com les de hospital
Segons ocu son les mes recomanables
Jo les tallo a trossos petits xq durin mes jehe
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » ds. ago. 30, 2014 10:08 pm

Nosaltres ho fèiem amb sabó de farmàcia per nadons (nutraisdin, sebamed) i esponja natural. Si només havia fet pipi, amb aigua i prou.
Imatge

ImatgeImatge
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dg. ago. 31, 2014 11:28 am

Nosaltres tovalloletes Dodot Sensitive per si ha fet cacones i si estem a casa una tovallola molt suau de cotó humida i una altra per eixugar o una gasa i la crema pel culet només quan el té una mica irritadet, realment li poso ben poc i quan era més petit menys encara, no sé sempre he pensat que si no té el culet irritat no li cal i de moment ens va bé jeje.

Ara que vaig llegint provaré aquestes aquestes esponges del Bonpreu, merci martina13 :ok:
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dv. set. 05, 2014 4:00 am

Jo a casa nomes esponja i aigua sense sabo ninrre i seco amb minimuselines de coto (nhi ha tb de banbu mes suaus). Abans amb tovallola pero li quedaven peluses
Xop
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

EntradaAutor: Xop » dv. set. 05, 2014 7:21 am

Gràcies!
Ara ja li faig amb esponja d mar natural i aigua i l.aixugo amb tovallola d fibra, però he comprat unes d.bambú,ja us explicaré què tal.quan m.arribin.
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::