Quan el vau posar a la trona?
Quan el vau posar a la trona?
Em refereixo a una trona no reclinable. M'haig d'esperar a que s'aguanti assegut? Més o menys quants mesos?
Re: Quan el vau posar a la trona?
Si, si no és reclinable, millor esperar a que s'assenti per si sol. Quan? depèn del nen, però de mitjana ho fan cap als sis mesos.
Jo la vaig posar als 6 mesos llargs, quasi 7. I ja s'asseia sola a terra! no la vam forçar.
Gràcies noies!
La meva filla amb 7 s'asseia, el nen fins als 8 no. ;)
Jo cap als 6...
Nosaltres als 5 i algo quan s'aguantava el cap i l'esquena i li donavem trossets de fruita
Jo sócc la més tardona jeje, nosaltres cap els 8 que ja s'aguantava assegut sol. Com et diuen les companyes millor no forçar. Encara que menja més sobre la meva falda que a la trona jajaja
Sumsi, jo també pensava que els meus "anaven tard" (mai em va preocupar, però), perquè la majoria de gent del meu voltant tenia fills que amb sis mesos ja "seien". Però és important que s'aguantin sols, sense ajuda i que no hagi estat una posició forçada. Vaig parlar-ho amb una professional i em va dir que 8 mesos era la mitjana (en nens en què no s'ha intervingut "ajudant"). 
Merci Mara per la info, va bé saber-ho de vegades es força innecessàriament millor seguir el seu ritme sense presa i pausat 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |