Juguets i similars

Més qüestions.
rita2013
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

Juguets i similars

EntradaAutor: rita2013 » dj. set. 18, 2014 4:22 pm

Hola noies! Tinc un nen de gairebé cinc mesos i m'agradaria que em diguéssiu amb quines joguines o objectes s'han entretingut més els vostres fills fins l'any? Al meu li agrada el llibre de roba, el sonall, el doudou, una maragda que tinc,... Més que res per no comprar coses innecessàries! Ja sé que cada nen és diferent, però per fer-me una idea.
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Juguets i similars

EntradaAutor: Mara17 » dj. set. 18, 2014 4:25 pm

Tapes de pots, tuppers i diversos! Els encanten encara ara, que tenen 20 mesos i els fan córrer tot el dia passant-les d'un lloc a un altre. Pals de fusta com culleres, cartrons... de veritat és que de joguines joguines ben poques (ens en van regalar déu n'hi do i les tenim guardades perquè feien més nosa que servei). Ara, més: pilotes i apilables, però de bebès... això que et dic, no els feien ni cas.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
rita2013

EntradaAutor: rita2013 » dj. set. 18, 2014 4:28 pm

Tuppers!! No hi havia pensat! En vaig a buscar algun!
Al meu també li agraden les botelles d'aigua buides!
Miules
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: ds. nov. 19, 2011 10:16 am

EntradaAutor: Miules » dj. set. 18, 2014 5:30 pm

Hola Rita,

No fa falta comprar joguines, tu mateixa li pots preparar la Panera dels Tresors. Els agrada molt, sobretot a partir de que s'aguanten asseguts.
Es tracta d'agafar una panera de vimet i posar-hi uns 15 objectes quotidians, tipus agulles d'estendre roba, colador, esponja, raspall, cintes de colors, cullera de fusta... De tan en tan canvia-li els objectes.

Ja veuràs com triomfes.

A la meva filla li encanta!

Trobaràs mes info per internet
rita2013

EntradaAutor: rita2013 » dj. set. 18, 2014 5:48 pm

Gràcies miules! Ara ho busco!!
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dj. set. 18, 2014 8:26 pm

A la meva de 7 mesos li agrada molt picar amb les peces d fusta, les tipiques pintades amb colors vius.
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dv. set. 19, 2014 6:41 am

Igual que les companyes, materials reciclats, però has de tenir en compte que no es puguin desfer quan s'ho posin a la boca, que no es trenqui fàcilment i que sigui prou gran perquè no t'hi càpiga a la teva boca. A partir d'aquí tens infinitat d'opcions. Pots de llet en pols (en pots demanar a algú si no en tens), rulos de perruqueria, peces de fusta de diferents mides, anelles de fusta de les de cortines, tapes de pots de vidre,...els encanta (més endavant) posar i treure coses de pots, i també teles diferents, però potser també una mica més endavant.
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

EntradaAutor: shibi » dv. set. 19, 2014 9:44 am

Com et diuen totes, materials que tinguis per casa els hi encanten!
Materials de cartró, de plàstic, fusta...
Jo de juguets ben pocs... mira que li van regalar coses! El primer dia s'hi entretenia però el segon dia ja estava aburrida. Per exemple, ara li agrada agafar els pots de la seva llet en pols buits i ens agafa els raspalls de dents meu i de la meva parella...i els fa servir per picar i fer com un timbal jaja

Si t'agués de dir els juguets que més a aprofitat en aquest primer anyet... Els llibres (al principi d'aquests tovets i ara ja li agrada els de cartró, els que tenen botons per apretar i que fagin soroll...) i jocs d'aquests per encaixar peces (de plàstic o de fusta).

:)
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::