Tipus de roba per la cuna, dubtes de primerenca
Tipus de roba per la cuna, dubtes de primerenca
Hola noies,
Necessito ajuda, estic feta un embolic!
No sé què és millor comprar si edredó o funda per nordic, està clar que el nòrdic és més còmode, ja que no calen llençols, però també he llegit que no és gaire bo quan són tan petits. Però per contra, si son molts petitons amb molta manteta i colcha tampoc recomanen, que és millor un nòrdic perquè és lleuger...
Total, que estem molt indecisos amb això i no sé què fer, si comprar un joc de protector més edredó i els llençols a banda, o protector amb la funda nòrdica i comprar més jocs de nòrdics..
Vosaltres, què heu fet, què és més pràctic i què els hi va millor als vostres petitons?
Merci
Necessito ajuda, estic feta un embolic!
No sé què és millor comprar si edredó o funda per nordic, està clar que el nòrdic és més còmode, ja que no calen llençols, però també he llegit que no és gaire bo quan són tan petits. Però per contra, si son molts petitons amb molta manteta i colcha tampoc recomanen, que és millor un nòrdic perquè és lleuger...
Total, que estem molt indecisos amb això i no sé què fer, si comprar un joc de protector més edredó i els llençols a banda, o protector amb la funda nòrdica i comprar més jocs de nòrdics..
Vosaltres, què heu fet, què és més pràctic i què els hi va millor als vostres petitons?
Merci
Re: Tipus de roba per la cuna, dubtes de primerenca
Hola marga33!! Jo vaig tenir ma filla al novembre i el k feia era abrigarla amb un bon pijama d'hivern i un saquet de moises
Nordics i mantes per mi eren massa carregoses
Nordics i mantes per mi eren massa carregoses
Bon dia!! El nordic no es recomana quan son tant petits, de manera que amb un bon pijama (si cal amb body interior) pots posar llençol y l'edredó que ve amb el moisses, aixó ja és suficient. No cal manta. Si és un nen que es mou bastant i es destapa, quan ja son més grandets va super bé el sac tipus Grobag. Hi ha de tirants y amb màniga llarga. No se on vius si fa molt de fred o no, però generalment a les cases amb calefacció amb el de tirants hi ha prou! Així que en rssum, fes-te amb un bon lot de pijametes ben calentets i ja está!!
Hola!
llensols de sota et recomano que en tinguis uns cuants, per que si es caguen, fan glopades es facil que es taquin.
Pel que fa a nordic, jo en vaig comprar un i no he tingut cap problema, quan son petits no es mouen massa, de manera que tal com el tapis es quedarà. a la que son més grandets si es mou molt, es destaparà de seguida,,, i llavors millor un pijama manta.
llensols de sota et recomano que en tinguis uns cuants, per que si es caguen, fan glopades es facil que es taquin.
Pel que fa a nordic, jo en vaig comprar un i no he tingut cap problema, quan son petits no es mouen massa, de manera que tal com el tapis es quedarà. a la que son més grandets si es mou molt, es destaparà de seguida,,, i llavors millor un pijama manta.
El meu va neixer al novembre i al moises anava com un nordic mini però com casi no es mouen no hi ha problema. Després qan el vam passar al llit gran ens van regalar nordic i sac gross però mail els he fet servir. Sempre he fet servir sacs tipus grobag (d'altres marques) amb tirants i sota pijama i body a l'hivern. A la primavera feia servir sacs d'aquests no tan gruixuts. A ell sempre li ha anat be.
Moltes gràcies, noies!
Al final hem comprat un edredó, desenfundable. Pels primers mesos estarà al moises a la nostra habitació, i després ja serà estiu.
Et faré cas Ikebana i compraré més baixeres i lleçols.
A on visc no fa gaire fred a l'hivern, a més hem fet obres just abans de buscar bebé per aillar el pis, així no perd calor de la calefacció el pis.
A l'hivern que ve, suposo que ens farem amb un saquet d'aquest que tothom diu que va tan bé!
Merci a totes!!!
Al final hem comprat un edredó, desenfundable. Pels primers mesos estarà al moises a la nostra habitació, i després ja serà estiu.
Et faré cas Ikebana i compraré més baixeres i lleçols.
A on visc no fa gaire fred a l'hivern, a més hem fet obres just abans de buscar bebé per aillar el pis, així no perd calor de la calefacció el pis.
A l'hivern que ve, suposo que ens farem amb un saquet d'aquest que tothom diu que va tan bé!
Merci a totes!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |