Piscina climatitzada per nadons
Piscina climatitzada per nadons
Hola!
Tinc un bebé de dos mesos i voldria portar-lo a la piscina termal del Club Natació de la meva ciutat, però desconec quina és l'edat mínima per dur-lo per primer cop i si hi ha algun inconvenient amb el tema del cloro. També voldria saber si li has de posar bolquers especials. ¿Algú ho sap?
Merci!
Tinc un bebé de dos mesos i voldria portar-lo a la piscina termal del Club Natació de la meva ciutat, però desconec quina és l'edat mínima per dur-lo per primer cop i si hi ha algun inconvenient amb el tema del cloro. També voldria saber si li has de posar bolquers especials. ¿Algú ho sap?
Merci!
- super_patet
- :: puça

- Entrades: 44
- Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm
Re: Piscina climatitzada per nadons
Hola clara,
El meu nadó té 4 mesos, i la setmana que ve comença natació. Per cursos l'edat mínima són 3 mesos, si és per lliure ni idea (depèn del centre, crec).
Han de portar un bolquer d'aigua, jo els he comprat en mercadona.
La piscina per nadons i nens és petita i el tractament és diferent, molt menys agressiu.
Jo el banyava aquest estiu cada dia a la piscina de la urbanització, amb el vist-i-plau del pediatra, i al meu bebé li encantava!! Era el millor moment del dia (clar que ell és un mini_patet jeje).
Que vagi bé!
El meu nadó té 4 mesos, i la setmana que ve comença natació. Per cursos l'edat mínima són 3 mesos, si és per lliure ni idea (depèn del centre, crec).
Han de portar un bolquer d'aigua, jo els he comprat en mercadona.
La piscina per nadons i nens és petita i el tractament és diferent, molt menys agressiu.
Jo el banyava aquest estiu cada dia a la piscina de la urbanització, amb el vist-i-plau del pediatra, i al meu bebé li encantava!! Era el millor moment del dia (clar que ell és un mini_patet jeje).
Que vagi bé!
Moltes gràcies per la info!
- PepitaGrilla
- :: puça

- Entrades: 27
- Membre des de: dv. març 15, 2013 3:31 pm
- Ubicació: Barcelona
Nosaltres anem a picina desde els 4 mesos pero es una picina sense clor. Tinc entes que no es gens bo el clor per als peques. Es un quimic i pot causalsi irritacio als ulls, problemes respiratoris i asma i no se l'haurien de beure... I aixo es casi impossible, la meva ja te 18 mesos i no fa mes q posar el cap fins laigua i beure i beure..
Informat be, o si algu amb mes coneixament que jo pot aportar mes info millor!
Informat be, o si algu amb mes coneixament que jo pot aportar mes info millor!
"Dame un silvidito" - Pepito Grillo
Si, tinc entés que el clor no és gens bo per ells. Miraré en quines condicions tenen la piscina, segons com no em fa cap gràcia.
Merci!
Merci!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |