La

Més qüestions.
Niu
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

La

EntradaAutor: Niu » dg. nov. 11, 2007 9:15 pm

Us pa
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 05, 2009 3:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
sharey
:: zebra
Entrades: 1338
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 11:07 am

EntradaAutor: sharey » dl. nov. 12, 2007 9:05 am

jo si que tentenc l'altre dia em van dir mare histerica l'àlex es porta super be nomes menja i dorm i sempre te una toma que sol ser la de la nit que esta despert pero clar sempre el veuen dormin i els comentaris son insoportables ostres aquet nen sempre dorm no savem ni de quin color te els ulls , dons be l'altre dia ens varen convidar a sopar i com que es tan bon nen i al cuco del coxet i dorm sempre la mar de be ens va semblar de anari el varem banyar vem intentar fer la rutina de sempre pero ostres quan vem tornar a casa el tio volia juerga i quan li vaig dir a me mare que no o faria mes em va dir mare histerica que els nens poden anar a tot arreu que devia fer el tonto pk li tocava aixi que tentenc molt be
Imatge
Imatge
Pepeta
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dl. nov. 12, 2007 9:25 am

La gent és l'hostia.

Mai de la vida se m'acudiria despertar a un nadó que està dormint. Però què es pensen? Que són joguines que han d'estar a la seva disposició just en el moment en que a ells els va bé? Si us plauuuu.
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
merce
Entrades: 1197
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 8:49 am

EntradaAutor: merce » dl. nov. 12, 2007 9:48 am

Aiiiii...... us entenc taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan bé. A mi a vegades em diuen: ai que et desperto... (al Marçal, clar), i jo, com que ja he perdut lqa vergonya i els modals en aquest sentit, els deixo anar: pobre de tu...!!!!!! i em miren amb mala cara. Em diuen borde, però és que tan me fot ja, han de respectar les meves decisions
Niu

EntradaAutor: Niu » dl. nov. 12, 2007 7:36 pm

:-(( :-((
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 05, 2009 3:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Liula
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dl. nov. 12, 2007 7:39 pm

Oi tant... a més, lo normal és que s'adormin o estiguin més tranquil·lets quan van al cotxet, i clar, és quan et trobes a la gent i llavors també.... sempre dorm!!! (i jo... no!! sempre que el veus tu!!!!) i apa, a tocar les galtones.......... aaaghhhhhhhhh
Hem alletat 19 mesos!
brisca
:: gosset
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dg. juny 10, 2007 3:44 pm

EntradaAutor: brisca » dl. nov. 19, 2007 4:56 pm

Si, la gent vol que estiguin desperts per ells però no vindran pas a ajudar si després es posen nerviosos, no? Jo també estic perdent els modals. Quan la petita no tenia ni dos setmanes van venir uns amics amb la seva nena d'un any, mare i filla ben encostipades. Jo mirava que no s'acostessin però després em va agafar por que no s'hagués encostipat l'Alba. Si fos a fer ara els demanaria que tornessin quan estiguessin bé. Si la gent no té miraments jo encara menys
Niu

EntradaAutor: Niu » dl. nov. 19, 2007 7:38 pm

Jo t
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 05, 2009 3:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. nov. 20, 2007 10:35 am

A tota aquesta colla de bandarres desaprensius els hauríeu de telefonar cada nit a les tres de la matinada (amb número ocult, naturalment), a veure si els fa gràcia.
Parlant de telèfon. Ahir al vespre: en Jordi intentant adormir a en Nil, jo al lavabo, i sona el telèfon. Salta el contestador, i en comptes de deixar missatge pengen. Un segon després, tornen a trucar, torna a saltar el contestador i tornen a penjar. PERQUÈ CO..ONS SERVEIXEN ELS CONTESTADORS?????
(A sobre, l'aparell ja té uns anys i no té identificació de trucada, o sigui que ni tan sols puc saber qui era el pesat torraco..ons que no li agrada deixar missatges.)
:-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((
Aqualata
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dt. nov. 20, 2007 12:25 pm

Ay!!!!!!!!!

Jo estic fins els nassos dels veïns de dalt...........
Porten 2 setmanes fent soroll, canviant mobles, taladros i no se que mès...... em fa l'efecte que están redecorant la casa de dalt a baix i fer puesto per quan tinguin el nen........
Però es que precissament a les hores que l'Abril fa la migdiada el tiu burro es posa a fer soroll, i no poc, no, que es mou tot i la nena la pobre així està trasbalsada que m'ha desconfigurat totes les hores de son.....
Així que estic planejant la meva venjança per quan tinguin el criu i estigui dormint........
Ja s'enteraràn el que es que et desconfigurin la rutina i les hores de son......
Imatge
Imatge
Niu

EntradaAutor: Niu » dt. nov. 20, 2007 12:26 pm

Nosaltres n
Imatge
Anni
:: lleona
:: lleona
Entrades: 907
Membre des de: dt. ago. 08, 2006 10:37 am
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: Anni » dt. nov. 20, 2007 2:06 pm

La veritat és que la hi ha molta gent que no te cap mena de consideració. Jo no em considero una mare histèrica, ni massa possessiva, es a dir, sempre he deixat agafar a l'Oriol però crec que el son es una cosa que s'ha de respectar. Els nens han de dormir moltes hores, és com si a nosaltres ens despertessin a les 4 de la matinada..tb ens emprenayariem, oi??
ahh!! i enllaçant amb això de que tothom agafava l'Oriol, ara ell està en una fase vergonyosa total i només vol anar amb les persones que ell més coneix....DONCS LA GENT NO HO ENTEN.....el volen agafar, i fer petons tan si com no i clar el nen es defensa i fot unes marranades...... i a sobre encara li diuen que com s'ha tornat..... PER FAVOR... que no se qui es mes criatura...
Imatge

Imatge]
Pepeta
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dt. nov. 20, 2007 2:17 pm

MontseMu ha escrit:A tota aquesta colla de bandarres desaprensius els hauríeu de telefonar cada nit a les tres de la matinada (amb número ocult, naturalment), a veure si els fa gràcia.

Jajaja, que bó! :ok:
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
mainadaabord
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dt. nov. 20, 2007 2:39 pm

idem de idem de tot lo q heu dit...
Niu

EntradaAutor: Niu » ds. nov. 24, 2007 11:00 pm

Avui
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. nov. 25, 2007 6:43 am

OH POS JO HAGUES FET EL MATEIX!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NO CREC PAS que THAGIS PASSAT!

L'AVERGONYIT ELL, que NO SE LI HAURIA DE DIR, HAURIA DE VEURE-HO ELL MATEIX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

KINS C...OLLONS que TE LA PENYAAAAAAAAAAAAA :ufs:
mainadaabord
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dg. nov. 25, 2007 9:18 am

Estic d'acord amb la natrix. A més, jo he fet de borde així més d'una vegada, pq la gent, sovint, és molt pocasolta...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::