La trona!!!
- Laionalaiona
- :: puça

- Entrades: 16
- Membre des de: dt. set. 02, 2014 10:27 pm
La trona!!!
Les mamis que ja teniu experiència ens podeu recomanar alguna trona. Tothom ens diu que les evolutives van molt però trobem que la stokke és un pèl cara i les altres marques no sabem si donen bons resultats.
En fi..que hem trobat aquest enllaç amb altres opcions però no sabem si són trones amb bons resultats. Que en penseu? Gràcies!
En fi..que hem trobat aquest enllaç amb altres opcions però no sabem si són trones amb bons resultats. Que en penseu? Gràcies!
Re: La trona!!!
Per la nostra experiència la de l'Ikea 100% recomanable, tenia una Chicco i fatal i la de l'Ikea genial, també venen reductor i per el preu...a veure que et diuen les demés però per nosaltre Ikea un 10!!
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Nosaltres també Ikea (la senzill) al 100%, fins i tot són les que tenen al cole per als més pekes (amb les potes retallades perquè siguin més baixetes); el nostre fill té 22 mesos i encara la fem servir i ell encantat de la vida 
- Laionalaiona

Gràcies! a mi el que m,agrada de les evolutives és que un cop són més grans poden seure a la taula...pq sinó amb una cadira normal no hi arriben...no?
hola,
Però pots fer servir un elevador de cadira ( t'envio un enllaç qualsevol que he trobat pq vegis a què em refereixo; quan no s'utilizen, queden plegades com motxilletes: http://www.pequetiendas.com/asiento-elevador-pockets/), molts nens fan aquest pas després de la trona. Ara, això no t'ho dic per experiència, ho sé per amigues, nosaltres estem encara a la fase de trona.
Però pots fer servir un elevador de cadira ( t'envio un enllaç qualsevol que he trobat pq vegis a què em refereixo; quan no s'utilizen, queden plegades com motxilletes: http://www.pequetiendas.com/asiento-elevador-pockets/), molts nens fan aquest pas després de la trona. Ara, això no t'ho dic per experiència, ho sé per amigues, nosaltres estem encara a la fase de trona.
hola,
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Nosaltres tenim la d l'ikea a casa els avis i molt bé. Ara bé, a casa tenim l'stokke i de conya. Crec q quan són petitons tan fa i realment amb la d l'ikea tens bons resultats. Però ara amb l'stokke li encanta pujar i baixar tota sola, en canvi a casa els avis ha d demanar per pujar i baixar , estem en fase q ho vol fer tot tota sola
a part q ja pesa molt per asseure-la. Jo el q no compraria és una trona gran amb safata etc, aquestes sí q són un trasto: a casa dels meus sogres en van comprar una així pq ma sogra la volia plegable. Resultat, la nena hi estava incomodíssima i super lluny de la taula. Així q va comprar la plegable d l'ikea, q tb està super bé, i la peque encantada!
a part q ja pesa molt per asseure-la. Jo el q no compraria és una trona gran amb safata etc, aquestes sí q són un trasto: a casa dels meus sogres en van comprar una així pq ma sogra la volia plegable. Resultat, la nena hi estava incomodíssima i super lluny de la taula. Així q va comprar la plegable d l'ikea, q tb està super bé, i la peque encantada!- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Laionalaiona ha escrit:Gràcies! a mi el que m,agrada de les evolutives és que un cop són més grans poden seure a la taula...pq sinó amb una cadira normal no hi arriben...no?
Per cert, la meva filla sempre s'ha entaulat amb nosaltres des de l'inici de l'AC, amb la de l'ikea sense safata ho pots fer, i la de l'ikea plegable tb
Nosaltres tenim la Stokke pels dos i és una meravella! primer amb el babyset quan eren petits, ara és una cadira més però a l'alçada de la taula, el que té de bo aquesta és que la vas modificant a mesura que es van fent grans i que els dóna autonomia per pujar-hi i baixar-hi, que per mi és importantíssim (el fet de no dependre de ningú per seure a taula). A més a més quan siguin més grans o bé les mantenim o bé les posem a l'habitació perquè facin deures... 
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Hola,
nosaltres tenim la stokke i n'estem molt contents. Espero que el meu fill la cedeix al petit quan li toqui, per què li agrada molt la seva cadira, això de pujar-hi sol, que s'adapti al seu creixement. Ara té quatre anys i encara la fa servir. Val pasta, però si comptem les vegades que l'ha fet servir i que la farà servir l'altre, no em semblen tants diners. I sempre hem volgut tenir-lo a la taula amb nosaltres incorporat, que amb la majoria de les tradicionas no es pot. Ara no estic al dia del mercat, per què ja tenim la nostra i fa quatre anys que vam fer la tria. Segur que n'hi ha d'evolutives de més econòmiques i que surten bé.
nosaltres tenim la stokke i n'estem molt contents. Espero que el meu fill la cedeix al petit quan li toqui, per què li agrada molt la seva cadira, això de pujar-hi sol, que s'adapti al seu creixement. Ara té quatre anys i encara la fa servir. Val pasta, però si comptem les vegades que l'ha fet servir i que la farà servir l'altre, no em semblen tants diners. I sempre hem volgut tenir-lo a la taula amb nosaltres incorporat, que amb la majoria de les tradicionas no es pot. Ara no estic al dia del mercat, per què ja tenim la nostra i fa quatre anys que vam fer la tria. Segur que n'hi ha d'evolutives de més econòmiques i que surten bé.
la stokke! el meu nen té 5 anys i encara l'utilitza. I la nena amb el babyset i està genial! És cara, però per mi la millor
jo la pega de la del'ikea es que li pengen els peus i es cansava rapid
nosaltres tambe vam agafar una evolutiva pero la leander , pero per preu no crec que sigui la que busques.
nosaltres tambe vam agafar una evolutiva pero la leander , pero per preu no crec que sigui la que busques.
pucpuc l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 28, 2014 3:58 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
La d'Ikea
Es super pràctica i fàcil de netejar
La de dies que ha anat nen i trona tot a la dutxa....
Es super pràctica i fàcil de netejar
La de dies que ha anat nen i trona tot a la dutxa....

Estic d'acord amb la Rossinyola, la d'ikea va bé esporàdicament però diuen que no es bo que els pengin els peus (ara la fan amb recolzapeus?). I per altra banda les evolutives hi pugen i baixen sols i les fas servir més temps. A mi em van regalar la Storchenmhule (o algo així) i em va molt bé, les pegues que hi trobo són: té les potes de terra llargues i al principi empessegàvem molt sovint
i nosaltres amb el taladro hem afegit foradets per anar baixant el seient com ens anava bé. El gran que encara no té els 4 encara la fa servir. El petit, com que el meu home és fuster ha fet una còpia de l'stokke i estupendu també. Si t'agrada l'stokke perquè no la mires a segundamano o a milanuncios? és un producte que no es fa malbé i en tot cas de seguida ho veuries quan l'anessis a buscar. Jo busco moltes coses de segona mà i n'estic molt contenta. La pega de les evolutives aquestes de fusta és que la safata de posar els peus és molt gran i queda molt bruta (del menjar i de les sabates) i li has de passar la baieta sovint.
Espero haver-te ajudat!
i nosaltres amb el taladro hem afegit foradets per anar baixant el seient com ens anava bé. El gran que encara no té els 4 encara la fa servir. El petit, com que el meu home és fuster ha fet una còpia de l'stokke i estupendu també. Si t'agrada l'stokke perquè no la mires a segundamano o a milanuncios? és un producte que no es fa malbé i en tot cas de seguida ho veuries quan l'anessis a buscar. Jo busco moltes coses de segona mà i n'estic molt contenta. La pega de les evolutives aquestes de fusta és que la safata de posar els peus és molt gran i queda molt bruta (del menjar i de les sabates) i li has de passar la baieta sovint.Espero haver-te ajudat!
Doncs jo tinc la de IKEA a la casa d'estiueig i quan era petita bé... però costa d'entrar i sortir perquè té les cames llargues i sempre es queda enganxada.
A casa tenim una evolutiva que NO és la stokke, a banda de cara sempre m'ha semblat que es massa dura, quan son gran bé, però de petits has d'anar posant coixins o adaptadors que, evidentment, venen a banda!!
La nostra es la Nuna Zaaz, també es va modificant a mida que creixen i finalment serà una cadira més. També és careta, una mica menys que la stokke, però ja no has de gastar en accessoris. El seient és com d'una escuma dura; és molt pràctica també per netejar. Jo n'estic encantada!!

A casa tenim una evolutiva que NO és la stokke, a banda de cara sempre m'ha semblat que es massa dura, quan son gran bé, però de petits has d'anar posant coixins o adaptadors que, evidentment, venen a banda!!
La nostra es la Nuna Zaaz, també es va modificant a mida que creixen i finalment serà una cadira més. També és careta, una mica menys que la stokke, però ja no has de gastar en accessoris. El seient és com d'una escuma dura; és molt pràctica també per netejar. Jo n'estic encantada!!

Nosaltres les hem tingut totes, una comprada i altres deixades 8elevador, ikea, cossato amb safata,etc...) . Creixen ràpid i una trona evolutiva és la millor inversió. Jo vaig acabar comprant una Concord, amb safata que es pot treure i guardar al darrera i no es veu pq es plana completament, amb potes regulables amb altura (moooolt important) d'alumini, molt fàcil de netejar i plegada queda plana completament. 190 euros mooolt ben invertits. portava a més coixinet però el vaig treure pq s'embruta molt. La tinc nova com el primer dia!
- Laionalaiona

Moltes gràcies a totes! Ens heu ajudat molt! Crec q ens decantarem per una trona evolutiva de fusta però mirarem altres marques a part de l'stokke, els avis ens la regalen però ens sap greu fer.los gastar tants dinerons!
Hola!
Nosaltres tenim una de fusta convertible en cadira i taula. Ma mare en te una pel meu Nebot i ell esta encantadissim (la meva encara es massa petita) A la q va poder la va utilitzar de tauleta tan per jugar com per menjar, trobo q es un gran invent pq l'aprofites molt mes temps
Nosaltres tenim una de fusta convertible en cadira i taula. Ma mare en te una pel meu Nebot i ell esta encantadissim (la meva encara es massa petita) A la q va poder la va utilitzar de tauleta tan per jugar com per menjar, trobo q es un gran invent pq l'aprofites molt mes temps
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |