"escapes" molt freqüents... quins bolquers recomaneu?
"escapes" molt freqüents... quins bolquers recomaneu?
Hola noies,
Tinc un nen de 3 mesos molt belluguí, i cada dia tenim un "escape" de caca, li sobresurt del bolquer, normalment cap a l'esquena, i acabem amb bodi tacat per tota l'esquena, i la samarreta i els pantalons també. Estem utilitzant els Dodot Activity que en teoria són adequats per nens que es mouen molt i tenen l'esquena més alta, però no hi ha manera, sí que hem millorat respecte els dodot etapas, però seguim tacant la roba. A algú li ha passat? Quins bolquers recomanarieu que siguin millor que els activity per aquest cas?
Gràcies!!
Tinc un nen de 3 mesos molt belluguí, i cada dia tenim un "escape" de caca, li sobresurt del bolquer, normalment cap a l'esquena, i acabem amb bodi tacat per tota l'esquena, i la samarreta i els pantalons també. Estem utilitzant els Dodot Activity que en teoria són adequats per nens que es mouen molt i tenen l'esquena més alta, però no hi ha manera, sí que hem millorat respecte els dodot etapas, però seguim tacant la roba. A algú li ha passat? Quins bolquers recomanarieu que siguin millor que els activity per aquest cas?
Gràcies!!
Re: "escapes" molt freqüents... quins bolquers recomaneu?
Prova a passar a una talla més! A mi sempre m'ho ha solucionat
Als meus els hi van anar molt bé els del Schlecker; amb la meva filla sobretot, que és una bellugueta, ni un escapament; abans d'aquests vaig provar Dodot i a nosaltres no ens van anar bé.
jo he acabat fent servir els del lidl, ara tenen dos versión la de sempre i la extrafina... la extrafina la he provat i no m'ha anat gens bé... els normals he fet servir per al dos i perfecte
A mi els activity no em van agradar gens, sempre se li escapava el pipi a la nit.
Solem utilitzar es del Lidl, que van molt be i es veuen comodes (algunes marques son molt encarcarats) i surten molt bé de preu.
A la nit li posem yn Dodot dels blaus per aguantar mes hores.
Solem utilitzar es del Lidl, que van molt be i es veuen comodes (algunes marques son molt encarcarats) i surten molt bé de preu.
A la nit li posem yn Dodot dels blaus per aguantar mes hores.
- lavidaesbonica
- :: granota

- Entrades: 233
- Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm
Nosaltres sempre hem utilitzat de la marca Mercadona i super bé. Cap escapament i el culet perfecte. Això sí, és important encertar la talla!
Lidl x mi son els millors
Jo faig servir els del Lidl i de vegades els del Mercadona. Els del Lidl són molt bons, he tingut molt poques fugues de caca i ni una de pipi. Per mi els pitjors totes les variants de Dodot...ufff fatal.
- super_patet
- :: puça

- Entrades: 44
- Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm
Jo he anat provant marques diferents, i em quedo amb els del Lidel. Són molt suaus, i al meu nen no li fan marques.
Amb els dodot, han sigut els únics amb els que vam patir escapes, i pensava que havia sigut perquè jo li posava malament el bolquer. Però desprès ja vaig veure que no...
Amb els dodot, han sigut els únics amb els que vam patir escapes, i pensava que havia sigut perquè jo li posava malament el bolquer. Però desprès ja vaig veure que no...
Moltes gràcies noies, provarem els del Lidl doncs... Tanta fama i tan preu que tenen els dodot, sembla que no surten pas tan be... Ja us diré què tal el canvi!
Els del lidl estan considerats x ocu com els millors bolquers i els dodot estaven en 3a o 4a posicio i valen el doble!!
- montsejoel

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
A nosaltres els Lidl ens van genial, millor que cap altre, et deixo un comentari de l'estudi de la OCU:
http://www.insurgente.org/index.php/tem ... rprendente
Però prova també de canviar de talla, nosaltres quan hem patit alguna fuita ha sigut senyal de canvi de talla
http://www.insurgente.org/index.php/tem ... rprendente
Però prova també de canviar de talla, nosaltres quan hem patit alguna fuita ha sigut senyal de canvi de talla
Respecte canviar de talla... El meu nen pesa uns 6 kilos i poc i estem utilitzant talla 3, que posa que es de 4-10kg, tot i això recomaneu canviar de talla? No li serien molt grans?
- montsejoel

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Xineta, llavors millor prova una altra marca, la talla sembla correcta
Provaré els del lidl i ja us diré! Estic farta de rentar bodies... A vegades hem de canviar 2-3 cops al dia, i a més si s'embruta body ja has de treure tota la roba...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |