No se quina cadireta de cotxe utilitzar

Més qüestions.
Clara13
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

No se quina cadireta de cotxe utilitzar

EntradaAutor: Clara13 » dt. nov. 11, 2014 6:13 am

Noies necessito una mica d'ajuda. El meu bebe té 3 mesos i mig i esta enorme, pesa 7,200kg. Resulta que no li agrada massa anar al cotxe i de moment va amb maxicosi homologada de 0 a 13 kg, però diria que es sent incòmode degut al seu tamany perque sovint plora quan el posso i el lligo. El tema esta en que fa uns dies uns amics ens van regalar una cadireta grup 1-2-3, que va de 9 a 36 kg, ampla i gran però clar, el nen encara és massa petit, tant pel pes com per l'alçada. El meu dubte és que al ser un nen tan gran, dedueixo que aviat pesarà 9kg però continua sent molt bebé per portar-lo en una cadira tan gran oi? A més ell aguanta el cap bastant bé però no amb la soltura d'un bebe més gran i a més aquesta cadireta ja el faria anar en posició totalment asseguda i mirant endavant...aixxx quin lio...algú m'ajuda? Hauria de comprar una cadira grup 1?

Gràcies!
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: No se quina cadireta de cotxe utilitzar

EntradaAutor: petitacuca » dt. nov. 11, 2014 6:53 am

Ningú et pot deixar una cadireta grup 0/1?

Si l'hagués de comprar potser ho faria de 2a mà ja que si tens una nova de grup 1/2/3, la de 0/1 en teoria l'utilitzaràs poc temps...
Penny
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

EntradaAutor: Penny » dt. nov. 11, 2014 9:23 am

Hola!

Jo també buscaria una cadireta 0/1 que et permeti seguir-lo portant a contramarxa.
A la 1/2/3 no el posaria ni de conya, és massa petit i pot ser perillós. Encara que fes el pes mínim, com tu dius el seu cos no està preparat per anar tan incorporat, i menys en el sentit de la marxa.
Imatge
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dt. nov. 11, 2014 12:36 pm

Si si, esta clar. Coneixeu alguna marca recomanable del grup 0+1?
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: No se quina cadireta de cotxe uticolitzar

EntradaAutor: Rossinyola » dt. nov. 11, 2014 2:00 pm

Guapa passa't per aquest post curradíssim de l'izaskun que està plè d'informació viewtopic.php?nomobile=1&f=11&t=38484
La meva recomanació, una cadireta en la que pugui anar el màxim de temps possible en contrsentit :ok: El meu fill petit va en una klippan kiss2, vàlida des del naixement fins ben bé 4 anys, val una pasta però és una gran inversió donat el temps que dura i la importància d'un bon sistema de retenció infantil :content:
Imatge

Imatge

Imatge
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dt. nov. 11, 2014 8:25 pm

Moltissimes gràcies!
sybyla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 321
Membre des de: dc. feb. 01, 2012 6:48 pm

EntradaAutor: sybyla » dg. nov. 16, 2014 10:43 am

Hola, jo quasi vaig fer un màster en cadiretes de cotxe perquè em fa molta por. Vaig consultar el post que indiqueu i molts més. Al final, vaig comprar la que et recomana la rossinyola, és veritat que és cara però vull que vagi a contramarxa tot el temps màxim. I tampoc posaria el teu bebé a la que tens encara, perquè el seu cos no està preparat, encara que tingui el pes permès.
Espero haver-te ajudat, petonets!!!
illetes
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. nov. 15, 2014 9:19 am

EntradaAutor: illetes » dl. nov. 17, 2014 8:51 am

Bones!!!
Jo recomano la BicareFix de Casualplay, és grup 0+/1 i serveix fins el 18 kilos més o menys. Es gira molt fàcilment i és molt segura segons estudis. No és pas barata però tampoc és de les més cares, uns 300/350 euros. Almenys nosaltres super convençuts i això que vam fer un master en cadiretes abans de néixer.
Et deixo un enllaç
http://www.casualplay.com/es/sillas-de-coche/bicarefix

Una abraçada!
Penny
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

EntradaAutor: Penny » dl. nov. 17, 2014 9:25 am

Nosaltres també tenim la Klippan i genial! :ok:
Imatge