cangur a Sant Andreu?
cangur a Sant Andreu?
Hola!
Estem buscant una persona per cuidar el nostre nen a partir de febrer, que tindrà 6 mesos. Com que jo tinc un horari bastant flexible i seria fora només algunes hores al matí, creiem que tenint una persona a casa em permetrà estar més amb el nen que portar-lo a una guarde (tot i que també estem mirant llars per si de cas). Coneixeu algú que estigui interessat? Seria només unes 3-4 hores pel matí, a Sant Andreu, parada metro Torras i Bages. Si no, sabeu com podria fer-ho per trobar una persona? Som nous al barri i no coneixem gent, he donat veus a la farmàcia, però tampoc tinc confianca amb altres botiguers.
Gràcies!
Estem buscant una persona per cuidar el nostre nen a partir de febrer, que tindrà 6 mesos. Com que jo tinc un horari bastant flexible i seria fora només algunes hores al matí, creiem que tenint una persona a casa em permetrà estar més amb el nen que portar-lo a una guarde (tot i que també estem mirant llars per si de cas). Coneixeu algú que estigui interessat? Seria només unes 3-4 hores pel matí, a Sant Andreu, parada metro Torras i Bages. Si no, sabeu com podria fer-ho per trobar una persona? Som nous al barri i no coneixem gent, he donat veus a la farmàcia, però tampoc tinc confianca amb altres botiguers.
Gràcies!
Re: cangur a Sant Andreu?
Enviam un privat la meva cangur ha sigut com una 2a mare x mi i x la nena i es de st andreu
Holes mares,
Pujo l'entrada perque la cangur que havia trobat ens ha fallat, m-incorporo a la feina en dues setmanes i no tenim amb qui deixar el nen, si algú busca fer cangurs o té algun contacte, us ho agrairia moltissim!
Pujo l'entrada perque la cangur que havia trobat ens ha fallat, m-incorporo a la feina en dues setmanes i no tenim amb qui deixar el nen, si algú busca fer cangurs o té algun contacte, us ho agrairia moltissim!
Enviam un privat
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Hola!
jo tinc una amiga que ha treballat a la guarderia de La Nenuc de les 3 bessones de Sant Andreu durant més de 6 anys. Actualment està a l'atur per que va baixar molt l'entrada de bebés que és la classe on era ella (la de P0) i ella ha cuidat bebés a partir dels 3 mesos.
Si t'interessa envia'm privat i et passaré el seu contacte.
Viu a Sant Andreu mateix, molt a prop de torras i bages.
jo tinc una amiga que ha treballat a la guarderia de La Nenuc de les 3 bessones de Sant Andreu durant més de 6 anys. Actualment està a l'atur per que va baixar molt l'entrada de bebés que és la classe on era ella (la de P0) i ella ha cuidat bebés a partir dels 3 mesos.
Si t'interessa envia'm privat i et passaré el seu contacte.
Viu a Sant Andreu mateix, molt a prop de torras i bages.
La Lia ja és tota una princesa!
Hola bon dia, jo estic interessada en fer el teu cangur, soc mestra d’educació especial, infantil, tècnic d’educació infantil i auxiliar d’infermeria. M’apassiona molt la canalla, soc responsable carinyosa i em desvisc amb els mes petits. El sou el podem parlar per correu. Jo m’adapto força, se pels moments que estem passant
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |