Natació per bebès
Natació per bebès
Hola,
Un dels meus dubtes com a pare primerenc és quan puc portar el meu bebè a la piscina. M'agradaria que comencés el més aviat millor per a que s'acostumi a l'aigua. He llegit en el llibre "Serem Pares" i també en l'enllaç A partir de quina edat puc portar el meu fill a nedar a la piscina? que a partir d'1 o 2 mesos ja se'l pot portar. Què en creieu?
Un dels meus dubtes com a pare primerenc és quan puc portar el meu bebè a la piscina. M'agradaria que comencés el més aviat millor per a que s'acostumi a l'aigua. He llegit en el llibre "Serem Pares" i també en l'enllaç A partir de quina edat puc portar el meu fill a nedar a la piscina? que a partir d'1 o 2 mesos ja se'l pot portar. Què en creieu?
- super_patet
- :: puça

- Entrades: 44
- Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm
Re: Natació per bebès
jo als 2 mesos el banyava a la piscina. Li vaig consultar al pediatra.
Ara té quasi 6 i està apuntat a natació. On anem nosaltres, els agafen a partir dels 3 mesos.
S'ho passa pipa!
Ara té quasi 6 i està apuntat a natació. On anem nosaltres, els agafen a partir dels 3 mesos.
S'ho passa pipa!
Gràcies per confirmar-m'ho!!
Jo amb el meu vaig començar tb als dos mesos tot i que on jo anava comencen des que els hi cau el melic!!! Amb 15 dies hi ha nens a l'aigua.
Aixó si, tingues en compte la piscina on el portaràs quin tractament li fan a l'aigua, la temperatura, els nivells de clor... El millor son les piscines on fan servir sal i llum ultraviolada per l'higene de l'aigua.
Aixó si, tingues en compte la piscina on el portaràs quin tractament li fan a l'aigua, la temperatura, els nivells de clor... El millor son les piscines on fan servir sal i llum ultraviolada per l'higene de l'aigua.
Gràcies, en prenc nota!
Hola!
Jo volia apuntar al peque a natació, però en un taller del cap ens van dir que era una font d'otitis, sobretot en les piscines que no són d'aigua salada (que ni ha ven poques). Així, les que porteu els peques de fa temps, us han fet otitis?
Podria no tenir res a veure, oi?
Jo volia apuntar al peque a natació, però en un taller del cap ens van dir que era una font d'otitis, sobretot en les piscines que no són d'aigua salada (que ni ha ven poques). Així, les que porteu els peques de fa temps, us han fet otitis?
Podria no tenir res a veure, oi?
Hola a totes, sobre aquest tema jo tinc un dubte. Em va comentar una amiga que als nadons petits (el meu ara farà 4 mesos) no se'ls podia dur a una piscina amb clor. Sabeu a partir de quants mesos se'l pot dur a una piscina amb clor? Gràcies!
Saris, el meu fill fa piscina des dels 4 mesos i en te tres anys, crec que ha tingut una otitis! Si el nen és propens en farà i no serà per la piscina, sempre el pots donar de baixa..
Irúa a la piscina que hem anat des dels 4 mesos fins als 2 anys i mig no era de clor, però ara a l'escola de p3 tenen piscina i està tractada amb clor :( de moment no he vist ni ulls vermells, ni la pell danyada ni res..
Irúa a la piscina que hem anat des dels 4 mesos fins als 2 anys i mig no era de clor, però ara a l'escola de p3 tenen piscina i està tractada amb clor :( de moment no he vist ni ulls vermells, ni la pell danyada ni res..
- Nanuka1987
- :: tortuga

- Entrades: 307
- Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Hola, la meva petita fa piscina des de que té 4 mesos (ara va cap als 6) i li encanta.
Se que hi ha mares que als 2 mesos ja els portaven.
Se que hi ha mares que als 2 mesos ja els portaven.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |