com abrigar-los? abric si o no?

Més qüestions.
xineta
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. oct. 23, 2014 8:07 am

com abrigar-los? abric si o no?

EntradaAutor: xineta » dc. nov. 12, 2014 8:43 am

Bon dia noies!

Ara que ja ha arribat el fred i cal abrigar més als peques, com ho feu? El meu nen té 3 mesos i encara va al cuco, i em pregunto si per sortir al carrer li hauria de posar abric o no... Tenim un abric que li queda molt gran, i no sé si hi aniria gaire comode... D'altra banda, com que va bastant resguardat al cuco no sé si cal abric o amb body-samarreta-jersei ja és suficient, i tapadet amb la manteta al cuco... Tot i que sempre treu els bracets cap a dalt i no hi ha manera de tapar-los-hi... Tinc dubtes! Quan veig els nens a les cadiretes sí que porten abric, però en el cuco no sé...

Gràcies!!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: com abrigar-los? abric si o no?

EntradaAutor: noviachuky » dc. nov. 12, 2014 10:04 am

Hola!

Quan nosaltre portavem als nens al cuco amb sac no li posavem jaqueta.
Body màniga llarga, jersei gruixudet, dins el saquet i au a passejar
Imatge

Imatge
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dc. nov. 12, 2014 10:19 am

És un rotllo l'hivern amb tantes capes!!! x*x*x. Quan són tant petitons no cal posar-los abric (a més és una feinada fer passar el bracets per les mànigues quan encara no estiren els braços ells solets). Amb el sac del cuco o una manta ben gruixuda tenen més que suficient, i a més és molt més pràctic, ja que si per exemple estàs al carrer on fa molt fred i entres a una botiga on fa molta calor el destapes una mica perquè no sui i llestos, en canvi, si has d'estar traient i posant abric cada vegada, és un pal. neujor:-)
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dc. nov. 12, 2014 4:25 pm

Jo tampoc li posaria abric anant al cuco
Un bon saquet x abrigar i llestos
xineta

EntradaAutor: xineta » dc. nov. 12, 2014 9:05 pm

Gràcies noies! Sense abric doncs, saquet i cap al cuco! :)
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dc. nov. 12, 2014 9:15 pm

I quan faci més fred un bon gorret!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dj. nov. 13, 2014 10:26 am

Jo l'any passat el portava amb un buzo, sense sac, un buzo amb peus i gorro, portava uns guants sense dits que li podies posar a le smans també si feia molt fred, i al mar de bé, a sota gairebé sempre amb un body i el pijama de vellut... També tenia uns pantalons amb tirants de anorak amb l'anorak de conjunt forrat tot amb polar, els pues anaven separats, també d'anorak forrat de polar, ho vaig fer servir també molt, potser més quan el portava penjat però baja, les dues coses em van anar bé. Ara que va sentata porta jaqueta i va dincs un sac també forrat de polar.
xineta

EntradaAutor: xineta » ds. nov. 15, 2014 8:16 am

Gràcies pels consells! Crec que de moment al cuco seguiré sense abric. A més, ja tinc un abric que ens han regalat talla 6-9 mesos, que ara li queda una mica gran, i suposo que li anirà perfecte quan el passi a la cadireta. És una pena però que l'abric és tb tipo buzo però no porta els peus tapats! i dic, però si és clau que tb porti els peus! li hauré de posar dos o tres mitjons! A més he estat buscant per les botigues mitjons molt gruixuts, però no en trobo...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::