Recomanació de pitets eixuga babes
Recomanació de pitets eixuga babes
Hola noies!
El meu fill a la que està una mica incorporat no para de fer bombolletes de baba i acaba xop. Ahir li vaig comprar dos pitets eixuga babes però no els hem encertat, de seguida li traspassen les babes a la samarreta. Tenen una forma que tampoc m'agrada, són quasi triangulars i se li van pujant cap a la boca.
Vull comprar-n'hi més però no se quins triar, em podeu recomanar alguna marca o alguna web concreta on en venguin que vagin bé?
Gràcies!
El meu fill a la que està una mica incorporat no para de fer bombolletes de baba i acaba xop. Ahir li vaig comprar dos pitets eixuga babes però no els hem encertat, de seguida li traspassen les babes a la samarreta. Tenen una forma que tampoc m'agrada, són quasi triangulars i se li van pujant cap a la boca.
Vull comprar-n'hi més però no se quins triar, em podeu recomanar alguna marca o alguna web concreta on en venguin que vagin bé?
Gràcies!

Re: Recomanació de pitets eixuga babes
Jo en tinc de diferents llocs... però els que més m'han resultat (és el tercer hivern que els utilitzarem) són els de http://www.pequesguapos.com/
Espero que et serveixi!
Espero que et serveixi!
Jo faig servir els lovjoy (comprats a amazon), que no traspassa, això segur, però sí se li puja a la boca de vegades.
Hola!
Jo estic amb "Somriures", utilitzem els de http://www.pequesguapos.com/ i després de provar-ne forçes, son els que millor ens van!
Jo estic amb "Somriures", utilitzem els de http://www.pequesguapos.com/ i després de provar-ne forçes, son els que millor ens van!
Jo també pequesguapos! La versió d'hivern té polar per darrere i no traspassa!
a mi me'ls fa una amiga y bé, es queden xops això si pero no li han pujat mai a la boca, de vegades l'agafa ell per queixelar, són bastant triangulars... no són molt difícils de fer pel que em diu ella, potser podries provar i comprar teles diferents, tipus polar, de rus per darrera, etc...
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Oh, què bé trobar aquest post! estem a tope de babes, fent bombolles i demés! 
Moltes gràcies a totes!
Acabo de fer una comanda a pequesguapos, els he trobat molt macos!
Saris els meus semblen molt més rígids que aquests d'amazon, suposo que fa que pugin més. Gràcies guapa!
Ada ja havia pensat en fer-los jo però crec que ara per ara no em surt a compte pel tema temps
Acabo de fer una comanda a pequesguapos, els he trobat molt macos!
Saris els meus semblen molt més rígids que aquests d'amazon, suposo que fa que pugin més. Gràcies guapa!
Ada ja havia pensat en fer-los jo però crec que ara per ara no em surt a compte pel tema temps
- readytopop
- :: papallona

- Entrades: 135
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 11:45 am
Després de llegir-vos, vaig mirar la web www.pequesguapos.com, vam fer comanda i cal dir que sens dubte són els millors! N'hem provat moltíssims i com aquests, cap!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |