Em recomaneu una banyera per 8 mesos?
Em recomaneu una banyera per 8 mesos?
Hola!
L'Alba ja té 8 mesos i li encanta l'hora del bany!
Tenim una banyera Bebe Jou, peró ja li comença a quedar petita i voldria mes espai perque jugues, i a banda on pogués estar asseguda.
Tenim 2 banys a casa, i li voldriem deixar al plat de dutxa posada, i hem pensat en una de plastic...me'n recomaneu alguna?
Gracies marones!!
L'Alba ja té 8 mesos i li encanta l'hora del bany!
Tenim una banyera Bebe Jou, peró ja li comença a quedar petita i voldria mes espai perque jugues, i a banda on pogués estar asseguda.
Tenim 2 banys a casa, i li voldriem deixar al plat de dutxa posada, i hem pensat en una de plastic...me'n recomaneu alguna?
Gracies marones!!
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Re: Em recomaneu una banyera per 8 mesos?
Noslatres vam fer servir la flexibath uns mesos, després vam comprar el compartiment Babydam i està encantat!
- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Hola Mireia, nosaltres també tenim la Flexibath de la casa Stokke i molt bé. El meu fill de dos anys encara la fa servir i ara hem comprat el reductor per fer-la servir amb el bebè que ve de camí! 

hola Mireia81!nosaltres x la nostra petita q ara tambe te 8 mesos comprarem la banyera de Bibabaño,n'ha dos models en diferents mides i la deixarem al plat de dutxa,el que ens agrada es que es plegable i que ja sera x bastant de temps i ja no l'haurem de canviar i ara al principi si li fa falta (que no crec) hi podrem posar l'aro pq no es tombi ella pero tindra molt espai per jugar q es el que ella vol. espero que et serveixi!!!
Hola a totes, aquestes banyeres q dieu hi caben a dins la banyera?? La meva idea es posar-la dins la banyera i aixi m'estalvio un bon gasto d'aigua. He vist q hi ha cadires q s'enganxen dins amb ventoses i q son prou segures pero clar el gasto d'aigua....
la pela es la pela, tu!!!
la pela es la pela, tu!!!

Mooooltes gracies noies!!!
hem comprat la flexibath i...
perfecte!!!!!!
Hi cap a tot arreu, super practica i comode!!
hem comprat la flexibath i...
Hi cap a tot arreu, super practica i comode!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |