Cangur Sagrada Familia Barcelona

Més qüestions.
Nanuka1987
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 307
Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
Ubicació: Barcelona

Cangur Sagrada Familia Barcelona

EntradaAutor: Nanuka1987 » dg. nov. 16, 2014 8:52 am

Hola Marones!
Avui estic entre molt trista i molt feliç.
Feliç ja que avui la pitiua fa 6 mesets i molt molt trista ja que, tot i allargant baixa, vacanses, exedencia...l'1/8 he de tornar a la feian i em neg
o a dur-la a l'escola bressol.
Cerco cangur, algú que em pugui donar referències o li pugui passar el meu anunci?

Avui la meva filla fa 6 mesos.
La baixa per maternitat ja va acabar fa unes setmanes i per por, tristesa i neguit he demanat dos mesos d'exedencia.
Lamentablement el 8/1 s'acaba i hem de deixar la nostra pitiua a l'escola bressol.
Aquí ens han començat les pors, els nervis...etc i és per això que ens estem plantejant posar una noia per tal de cuidar la nostra petita a casa.
És un horari extens 7:50-17:00 però amb una certa llibertat que ja concretariem i amb bastantes festes remunerades (ponts, vacances...sóc mestra, així que les festes que tingui jo, tindras tu)
Volem que us estimeu, que us respecteu, que us tingueu carinyo...no volem aglú que vingui, la cuidi i marxi, volem añgú que se la fagi seva i que us estimeu mutuament. Volem "una segona mama".
De tot cor, si és el que busques, si busques formar part d'una familia posat en contacte amb nosaltres però si simplement vols una feina , de debó, no cal.
Una abraçada molt gran dels pares i una pedorreta petita de l'Arlet☺️
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Cangur Sagrada Familia Barcelona

EntradaAutor: martina13 » dg. nov. 16, 2014 9:19 am

Enviam un privat
Bertha83
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 4:20 pm

Re: Cangur Sagrada Familia Barcelona

EntradaAutor: Bertha83 » dg. nov. 16, 2014 4:27 pm

Benvolguda Mami,
Em poso en contacte amb tu, perquè estic buscant feina de cangur, sóc tècnic en educació infantil i mestra d'educació infantil, m'agrada molt els bebès i estic formada per atendre i respectar tots els seus temps. A més a més sóc molt familiar, carinyosa, i molt respectuosa. M'agradaria poder formar par en certa manera de la vostra família.
Moltes gràcies.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::