Regals per nadons de 5 mesos

Més qüestions.
llunalluneta
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am

Regals per nadons de 5 mesos

EntradaAutor: llunalluneta » dj. nov. 20, 2014 9:24 pm

Hola,
S'acosta el Nadal i ja m'han demanat què vull pel nen i no en tinc ni idea. Quins jocs em recomaneu des dels 5 mesos a l'any que siguin educatius i adquats a aquesta edat?
Gràcies!
Imatge
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Regals per nadons de 5 mesos

EntradaAutor: lavidaesbonica » dj. nov. 20, 2014 9:39 pm

Hola Sonia,

Jo també tinc una nena de 5 mesos! i el que et puc dir és que més que educatius (massa petits) jo buscaria cosetes que els estimulin els sentits! Per exemple, contes tous i vistosos, perquè puguis llegir-li encara que no entendrà res li encantarà sentir-te com li expliques i anar veient dibuixos diferents a cada pàgina (jo ho faig i li encanta!), a més, el pot mossegar i agafar amb facilitat. Ninotets per la banyera, la meva ja comença a distreure's amb alguna joguineta que li posem dins l'aigua mentre la banyem, fins ara ja en tenia prou amb la novetat de l'aigua, l'esponja...! Tot tipus de sonalls, un CD de música per a nadons, una làmpara d'aquelles que giren i fan llums per a la seva habitació.... Mmmm, no se m'acut massa cosa més! jeje.. a mi també m'interessen idees! neu:-D

Espero haver-te inspirat!
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dv. nov. 21, 2014 5:49 am

Hola,

Penso que lavidaesbonica t'ha donat molt bones idees. La meva petita quan tenia 5 mesos les joguines encara no els hi feia cas. Allò que més l'entretenia era el que ja t'han dit: sonalls de colors i sons diversos; llibres o ninos tous amb textures, colors i sorolls per a explorar. Però el que més li agradava és que li cantés cançons infantils mentre li ensenyava titelles o ninos. Amb el que més es sorprenia la meva filla era amb un guant de l'imaginàrium que cada dit és una titella, mentre li cantava em posava el guant i l'anava movent segons la lletra i ritme de la cançó i sempre si quedava meravellada.

Passa't per una botiga de l'Imaginarium i pregunta pel guant de titelles. Està en la secció de primera infància.
llunalluneta
Entrades: 463
Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am

EntradaAutor: llunalluneta » dv. nov. 21, 2014 7:57 am

Gràcies noies!

El guant deus voler dir aquest oi?
http://i.imgur.com/tnI4cAk.png

És molt xulo!
Imatge
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

EntradaAutor: Marieta vola vola » dv. nov. 21, 2014 1:47 pm

Hola mamis,

Nosaltres quan la petitona tenia aquesta edat vam demanar cosetes per fer la seva panera dels tresors: raspalls, peces de fusta, esponges, etc. Per si us serveix d'ajuda!!!
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dv. nov. 21, 2014 2:08 pm

anava a dir com la marieta, a aquesta edat el que més els hi agrada és poder manipular coses. La joguina preferida del meu fill era el colador de les herbes! :-D :-D
ImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::