Mares de prematurs

Més qüestions.
Ir26
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

Mares de prematurs

EntradaAutor: Ir26 » dc. nov. 26, 2014 5:45 pm

Hola a totes! Abans de res ja sé que hi ha un post sobre nadons prematurs però fa un any i escaig que ja no hi escriu ningú... de fet jo hi vaig escriure a l'octubre per si algú em sabia orientar i ningú va respondre, suposo perquè ningú va veure el missatge.

Per això doncs obro aquest nou fil (si els moderadors consideren que no és adequat obrir un nou fil que m'ho faci saber o que ho esborri directament!).

Fa 24 dies que ve nàixer el meu petit Gael, a les 32+3 setmanes de gestació i, per sort, amb les dues injeccions de maduració pulmonar posades. El nen va nàixer amb bon pes (2.098) però desprès va baixar i vam haver de fer "plan engorde" a l'hospital. Van ser 11 dies horribles, d'anades i vingudes a l'hospital i de no poder tindre'l amb nosaltres. Cada dia marxàvem a casa amb una llàgrima caient per la cara perquè el nostre petit no marxava amb nosaltres... fins que al cap de 12 dies i, en part, gràcies al a maduració pulmonar i el bon pes del meu torete... Vam poder marxar a casa!!!!

Demà farà dues setmanes que estem a casa i tampoc ha estat un camí de roses l'arribada. Pit cada 2-3 hores màxim de dia (no hem fet demanda perquè segons el neonatòleg havíem de pujar kilets) i de nit cada 3-4 hores. Nits sense dormir, pensant en que potser ha deixat de respirar o que te fred o mil coses més... A més que al fer lactància materna em sentia esclavitzada, sense poder sortir al carrer (divendres en principi ens donen l'alta domiciliària i podrem sortir, yupiiii) i sense poder tindre ajuda dels meus pares o de la sogra perquè no podem rebre visites encara... La meva vida aquests dies ha estat un caos, per sort m'he pogut alliberar una mica ja que hem decidit que les tomes de la nit seran amb LA i llet especial per a prematurs... des d'aquest divendres fem aquesta nova rutina i va molt millor, jo més descansada i el meu petit fincant-se boleta (ja estem en 2.600kg!!!!).

Alguna mare més de prematurs?
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Catilina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dt. juny 18, 2013 4:14 pm

Re: Mares de prematurs

EntradaAutor: Catilina » dc. nov. 26, 2014 8:01 pm

moltes felicitats Ir26!! :mbolicat:
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dc. nov. 26, 2014 9:16 pm

Ir26 molt be genial aixo dels bibis es gloria x la nit!! I aixi tu vas mes descansada i gaudiras mes del peke.
Em sembla la millor de les decisions!!! Anims!!!
Ir26
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

EntradaAutor: Ir26 » dc. nov. 26, 2014 9:41 pm

Catilina ha escrit:moltes felicitats Ir26!! :mbolicat:

Moltes gràcies bonica!

martina13 ha escrit:Ir26 molt be genial aixo dels bibis es gloria x la nit!! I aixi tu vas mes descansada i gaudiras mes del peke.
Em sembla la millor de les decisions!!! Anims!!!

Al principi ens ho vam plantejar però érem força reticents a fer servir lactància mixta... volíem intentar a fer materna exclusiva però veient que ha estat més dur del que em pensava i que jo no estava bé... he tirat per la banda egoista i hem triat fer mixta... a més que són poquets bibis per tant... genial. Moltes gràcies bonica!!
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dj. nov. 27, 2014 12:54 am

Hola Ir!
Felicitats pel teu nen, us l'heu emportat a casa en un temps rècord :p-) :p-)

Jo sóc mare d'una nena prematura de 23+5 i fa anys i panys que volto per aquí, però actualment entro poc i escric encara menys... On va néixer el teu fill? A Facebook hi ha un grup que es diu Prematurs Vall d'Hebron que és molt actiu i no és exclusiu d'aquest hospital (de fet la meva filla va néixer a Sant Joan de Déu). No sé si t'hi has afegit ja, si no ho has fet t'ho recomano! :globus:

(Si algun dia necessites ajuda o suport en alguna qüestió, pots enviar-me un MP, que aquests sí que els veig segur!)

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::