Trona

Més qüestions.
tineta14
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Trona

EntradaAutor: tineta14 » dc. nov. 26, 2014 6:52 pm

Hola!

Tenim una trona d'aquelles amb potes per casa. Però com que sovint anem a casa dels meus pares o a la dels sogres, i ambdos estan en una altre ciutat, havíem pensat comprar una cadireta d'aquelles que van enganxades directament a la vora de la taula per no haver de carregar amb un trasto més al cotxe!! Algú té una cadira-trona d'aquestes? Van bé? La meva nena té 5 mesos i mig i encara no la hi posem però ella ja s'aguanta asseguda sempre i quan tu l'agafis per la cintura, esquena... però volem esperar una mica més..
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Trona

EntradaAutor: FloR » dc. nov. 26, 2014 8:29 pm

Jo tinc una de la chicco que gira 360 graus! Per a mi el regal estrella! La portem sempre al cotxe des dels 6 mesos i encara la fem servir als tres anys! (Tot i que comença a no voler-la :(() l'hem feta servir a restaurants, a cases d'avis, d'amics.. A un casament.. Ens ha anat de perles!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dc. nov. 26, 2014 9:18 pm

Jo el que tinc es una d'aquelles k es lliguen a una cadira, com un elevador, també es pràctic per viatjar i no ocupa gaire espai.
sipamasil
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

EntradaAutor: sipamasil » dc. nov. 26, 2014 10:44 pm

Jo en tinc una! Et passo el link de la publicació que vaig posar aquí al mercadillo: viewtopic.php?f=58&t=38182&hilit=+trona
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dj. nov. 27, 2014 9:20 am

Jo tinc la stokke portàtil i és genial perquè és molt estable. Com a cosa dolenta, però, ocupa i pesa molt (és de fusta) i els tirants són una mica curts i per tant amb nens alts no la pots fer servir massa temps lligats, però després hi poden seure sense lligar. A mi me la van regalar quan ja n'havia provat d'altres i realment és de les més estables que he vist, tot i aquestes pegues.
catalanna l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 27, 2014 10:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dj. nov. 27, 2014 10:15 am

A nosaltres ens van regalar una mena de seient portàtil que s'acopla a una cadira normal, l'he vist en alguns restaurants i ens ha anat bé pe la nena a casa dels meus pares. Clar que ha de ser una mica gran per aguantar-s'hi. És tipus això

http://www.nounat.es/lng/Cat/Producte/p ... /inicial/3
Imatge

Imatge

Imatge
tineta14
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

EntradaAutor: tineta14 » dj. nov. 27, 2014 11:48 am

sipamasil ha escrit:Jo en tinc una! Et passo el link de la publicació que vaig posar aquí al mercadillo: viewtopic.php?f=58&t=38182&hilit=+trona

sipamasil no tinc autorització per a aquest fòrum... i no puc veure l'enllaç! ?-)
sipamasil
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

EntradaAutor: sipamasil » dj. nov. 27, 2014 2:03 pm

Tineta et passo les fotos.

trona 1.JPG
trona 2.JPG
trona 3.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::