Horaris

Més qüestions.
steelman_family
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. nov. 16, 2012 12:34 pm

Horaris

EntradaAutor: steelman_family » dv. des. 05, 2014 12:27 pm

Bones
Es bó marcar uns horaris fixes en el nostre fill ?
Llevar-se a les x
Esmorzar a les x
Dianar a les x...

Molts amics del nostre voltant ho fant així i nosaltres no.
Sabem que esmorza entre x i y
Que dina enter x i y
que el llevem entre x i y
que es va a dormir entre x i y..

Som nosaltres que no ho fem bé?
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Horaris

EntradaAutor: novella » dv. des. 05, 2014 1:29 pm

A vosaltres us funciona? Al vostre fill li va bé? Si és així, ho esteu fent bé. Tants caps, tants barrets, cada família és diferent.
Imatge
Imatge
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dv. des. 05, 2014 1:47 pm

Jo no tinc horaris estrictes. Faig com tu, uns intervals. A mi les coses tan quadriculades m'estressen i en canvi a algú altre no fer-ho com un rellotge suís el posa molt nerviós. Jo gairebé mai miro el rellotge durant el dia; vaig fent i sempre ho acabo fent més o menys tot a la mateixa hora però amb variacions.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

EntradaAutor: tineta14 » dv. des. 05, 2014 1:54 pm

Jo més aviat diria que és molt difícil per no dir impossible quadricular-se amb uns horaris! I és que tot depèn del ritme del nen! En el meu cas, tot depèn de l'hora que es lleva. Hi ha dies que a les 7h, altres que ha allargat fins les 8/9h... Aleshores l'hora dels "àpats" ja no és el mateix! El que més o menys sí que compleix la meva filla és amb el temps que passa entre àpat i àpat, més o menys sempre és cada 4 hores. No crec que s'hagi d'imposar un horari!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Boniqueta » dv. des. 05, 2014 2:48 pm

Nosaltres de ven petita, sense voler, hem anat adquirint una rutina i ara ens adonem (a vegades ho hem parlat) de que la peque té uns horaris molt ben establerts. La veritat és que a nosaltres ens va molt bé així ja que podem planificar tranquil·lament el que volem fer ja que sabem el que passarà a cada moment. Però no perquè ho haguem forçat sino perquè ella soleta s'ha anat regulant. Tant és així que cada dia a les 20:00-20:10 sopa i cap a les 21:00 ja està dormint. Això és només un exemple....
Suposo que el fet d'anar a l'escola bressol també ajuda a tenir aquests horaris ben definits. Els caps de setmana o festius seguim el mateix ritme però perquè ella així ho requereix.
Nosaltres estem contents així....cadascú ho ha de fer com bonament pot i com el nen/a marqui!
Imatge
steelman_family
Entrades: 69
Membre des de: dv. nov. 16, 2012 12:34 pm

EntradaAutor: steelman_family » ds. des. 06, 2014 7:27 am

gràcies a tots/es per les vostres apreciacions..
Al ser pares primerencs.... et fa por no ser bons pares i no fer totes les coses ben fetes.
I com que tothom al nostre voltant va opinant....
Al final t'acabes fotent palles mentals!

Gràcies!!
cigronet!?!
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 18, 2012 7:00 pm

EntradaAutor: cigronet!?! » dc. gen. 07, 2015 6:25 pm

jo crec que el més important es el que ajudi a que la familia funcioni...hi ha gent que necessita horaris però hi ha nens que també hi necessiten jo amb la meva gran som anrquia pura, amb la per¡que ja veurem...però tinc una amiga que amb el primer era també sense horaris però amb el segon ell mateix marcava horaris, necessitava fer la migdiada o anar a dormir a una hora concreta sinó plorava i muntava uns numerets,i igual amb els àpats .... per tant crec que cada nen es un món i que no hi ha una manera de fer sinó que s'ha de buscar un equilibri entre els pares i el nen....
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dt. gen. 13, 2015 7:38 am

Al final acabes fent el que et surt perque jo per exemple soc persona d'horaris no ho faig a posta sino que tot tendeixo a fer-ho a l'hora que toca i em costa molt sortir-ne... aixi que als meus nens igual i te les seves avantatges. Pero si no em sortis de natural i hagues de forçar-me em tornaria boja aixi que feu el que vagi millor amb el ritme de la vostra familia els nens estaran be igual.
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dt. gen. 13, 2015 11:25 am

nosaltres fem intervals també

vam intentar fer horaris més estrictes però anar a cop de pito no ens funcionava, ens estressava més encara

cadascú hauria de fer el mètode que s'adapti millor al tipus de família i costums que es tinguin
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dt. gen. 13, 2015 1:19 pm

Jo opino igual natrus per exemple som d'horaris (10minuts amunt avall) i com diu la charito aixo te avantatges pero clar els te si x vosaltres aixo no es un estres.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::