Cotxet maxicosi reclinable???
Cotxet maxicosi reclinable???
Bones!
m'han recomanat pels primers mesos un cotxet amb maxicosi reclinable.
Coneixeu algun model que estigui bé?
gràcies!!
m'han recomanat pels primers mesos un cotxet amb maxicosi reclinable.
Coneixeu algun model que estigui bé?
gràcies!!
Re: Cotxet maxicosi reclinable???
Imagino que vols dir cadireta pel cotxe que es pot portar estirada tipus cuco o aixecada tipus maxicosi. Cada marca en té un. Jo he portat un Matrix de jané i tel recomano! El tinc posat al mercadillo per si vols fer una ullada.
Doncs jo amb el meu fill gran vaig tenir el prima de casualplay i no te'l recomano gens! De fet per aquest segon fill he comprat una altra cadira de cotxe i un cuco adaptable al meu cotxet! No perquè no anés bé, de fet és molt útil tenir només una peça i que es pugui reclinar (però no et confonguis, en cap cas és com un cuco, pensa que és més petit i el nen va lligat en tot moment!). Jo no t'ho recomano per seguretat: si mires el ranking del racc el prima queda en molt mala posició..... Ara, no sé com queda el de la jané, ni el sono, que és el nou de casualplay.
catalanna ha escrit:Doncs jo amb el meu fill gran vaig tenir el prima de casualplay i no te'l recomano gens! De fet per aquest segon fill he comprat una altra cadira de cotxe i un cuco adaptable al meu cotxet! No perquè no anés bé, de fet és molt útil tenir només una peça i que es pugui reclinar (però no et confonguis, en cap cas és com un cuco, pensa que és més petit i el nen va lligat en tot moment!). Jo no t'ho recomano per seguretat: si mires el ranking del racc el prima queda en molt mala posició..... Ara, no sé com queda el de la jané, ni el sono, que és el nou de casualplay.
hola catalanna! on es pot veure aquest ranking del racc?

Posaho al goggle! Millors sistemes retencio infantil racc o algo aixi! I també hi ha els del race!
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Ja ho he dit en un altre post però per mi el sistema de retenció infantil ha de ser fixe al cotxe, i pel cotxet un cuco. Jo vaig tenir amb la meva filla el Sono de casualplay pq ho vam trobar molt pràctic i no és ni un bon cuco ni un bon SRI. I quan vaig investigar més a fons em vaig adonar que literalment havia posat la vida de la meva filla en perill en aquell tros de plàstic. Aquests sistemes estan homologats a seques, i homologat no sempre equival a seguretat.
Ara amb el petit portem un cotxet lleuger amb cuco q vam comprar de 2a ma i pel cotxe vam invertir en el que realment és important, q és la seguretat del nen.
Ara amb el petit portem un cotxet lleuger amb cuco q vam comprar de 2a ma i pel cotxe vam invertir en el que realment és important, q és la seguretat del nen.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |