Com abrigar a un recent nascut?

Més qüestions.
laiaf3
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Com abrigar a un recent nascut?

EntradaAutor: laiaf3 » dt. des. 16, 2014 11:22 am

Hola,

Tinc un nadó de 2 setmanes. Aquests dies toca anar amunt i avall a fer papers i visites metges, i no sé ben bé com abrigar-lo per sortir al carrer. La majoria d'aquests viatges els faig amb cotxe i després el nen
a coll. Al cotxet és més fàcil abrigar-lo; el prepares a casa, li poso el conjuntet que porta, una petita jaqueta tipus la roba que porten a casa, i un dia que feia molta fred el vaig posar en un sac d'aquests que tenen
braços i cames que ja tenia dels altres fills però és talla 2-6 mesos i li va molt gran. Al anar amb el cotxet cap problema, allà estirat i la cremallera del sac amunt, més un gorro, una manteta i un cop dins la botiga
li vaig treure i ja està. Però per portar-lo a coll aquest "sac" és moooolt incomode. I una manteta amb la fred que ara ja fa em sembla que no n'hi ha prou! A més els peus li queden freds i ja li posso mitjons (suposo
que hauré d'anar a comprar sabatetes, encara que li durin 15 dies). A més, em vull comprar una motxilla per portar-lo, i aquí encara s'em creen més dubtes, de com portar-lo amb la motxilla, que vagi ben abrigat per
poder anar a recollir els seus germans a l'escola, i no gastar-me molts diners amb complements de la motxilla!!! Com ho feu per abrigar-los? Gràcies!!!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Com abrigar a un recent nascut?

EntradaAutor: noviachuky » dt. des. 16, 2014 2:47 pm

laia enhorabona!

primer de tot mira't la motxilla i el cobertor de segona mà, sinó també podries comprar akells anoracks tipus "buzo" en venen de molt baratets també de segona mà o al Zara, h&m

vagi molt bé
Imatge

Imatge
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dt. des. 16, 2014 3:07 pm

Nosaltres vam heretar un buzo molt xulo de la Petit Beatau però ens passava el mateix, q ni a coll ni amb motxilla anavem bé pq era massa "acolchat". Ara el portem amb "buzo" de l'h&m, un q és com un osset, molt més flexible, 20euros val, com q la caputxa li va gran, li poso un gorro extra si fa molt de fred. I a vegades el portem a la Marsupi i a vegades al carro. Si fa mooolt de fred, tapem la marsupi amb un cobertor polar, i al cotxet amb sac tancat, i no fa massa fred, a la marsupi o bé va amb el buzo o bé sense buzo vestit normal però amb cobertor, segons com ens agafi. Si no porta el buzo, li poso unes botetes de pell sense sola q son talla única, heredades de la seva germana, i li mantenen els peus calentons. No sé si m'he explicat bé!
Imatge

Imatge

Imatge
laiaf3

EntradaAutor: laiaf3 » dt. des. 16, 2014 4:09 pm

fantastic!gracies!
pro, que es aixo del cobertor? complement de la marsupi?
Rossinyola
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dt. des. 16, 2014 7:13 pm

No, és per qualsevol portanadons! El q jo tinc és aq http://www.kangura.com/cobertor-de-port ... html?sl=ES. Però n'hi ha mes i segur q de segona ma en trobes! O si ets manetes fins i tot te'l pots fer tu :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
laiaf3

EntradaAutor: laiaf3 » dt. des. 16, 2014 7:31 pm

He anat al h&m aquesta tarda mateix, he vist el "buzo" a la web, pero a la botiga no hi havia res! a veure si dema em puc arribar al kiabi a veure que hi ha, avui ja he passejat c&a, h&m i zara i no hi ha gaire res... Gracies!!!!
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » ds. des. 20, 2014 9:23 am

Per sortir del cotxe no en tinc molta idea,però crec q el buzo és el q t'anirà millor. Per portejar, amb la gran la meva mare em va fer aquesta capa:http://instintmaternal.blogspot.com.es/2012/12/preparades-per-lhivern-porteig.html?m=1

També la portava amb un abric que d'arribar a tapar la nena.
Amb la petita de moment la porto amb el fulard vestida tal qual de casa i abric de porteig que també em va servir per l'embaràs i després es converteix en jaqueta normal. És el momawo i n' estic encantada!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::