Activitat aquàtica per a bebès al Baix Empordà
Activitat aquàtica per a bebès al Baix Empordà
Hola marones,
La meva peque té 3 mesos i quan la banyem s’ho passa pipa. Així que he pensat d’anar a algun curset d’activitat aquàtica per a bebès. Essent tan petita m’han recomanat portar-la millor a alguna piscina sense clor (salina o d’altres tractaments menys agressius), al Baix Empordà en coneixeu alguna?
Sé que a la piscina de Palafrugell fan cursets per a bebès a partir dels 6 mesos però la piscina és de clor. I al tenis de la Bisbal la piscina també és de clor. En coneixeu alguna que sigui sense clor, no em faria res desplaçar-me encara que sigui a Girona? Creieu que començar als 4 mesos és massa aviat?
Per altra banda, he llegit a un altre fòrum que cal portar bolquers d’aigua, he buscat al super que vaig habitualment i no n’hi ha, vosaltres a on els compreu?
La meva peque té 3 mesos i quan la banyem s’ho passa pipa. Així que he pensat d’anar a algun curset d’activitat aquàtica per a bebès. Essent tan petita m’han recomanat portar-la millor a alguna piscina sense clor (salina o d’altres tractaments menys agressius), al Baix Empordà en coneixeu alguna?
Sé que a la piscina de Palafrugell fan cursets per a bebès a partir dels 6 mesos però la piscina és de clor. I al tenis de la Bisbal la piscina també és de clor. En coneixeu alguna que sigui sense clor, no em faria res desplaçar-me encara que sigui a Girona? Creieu que començar als 4 mesos és massa aviat?
Per altra banda, he llegit a un altre fòrum que cal portar bolquers d’aigua, he buscat al super que vaig habitualment i no n’hi ha, vosaltres a on els compreu?

- petitacuca
- :: cèrvol

- Entrades: 574
- Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am
Re: Activitat aquàtica per a bebès al Baix Empordà
Felicitats Ner!
No sé si a l'Escala en fan de cursets amb nadons, però el que tinc entès és que la piscina és d'aigua salada.
La Maria té 24 dies però encara no li agrada gaire l'aigua.. :(
Ja diràs què trobes!
No sé si a l'Escala en fan de cursets amb nadons, però el que tinc entès és que la piscina és d'aigua salada.
La Maria té 24 dies però encara no li agrada gaire l'aigua.. :(
Ja diràs què trobes!
Holaaaa!Jo també tinc intenció de fer-ho...pinta molt bé!;)
Hotel Clipper & Villes**a Torruella de M. crec que fa poquet ho estan fent i també per Celrà segons m'han dit però no sé on exactament....s'haurà de buscar!!!
A veure si en trobem més.....
Fins aviat!
Hotel Clipper & Villes**a Torruella de M. crec que fa poquet ho estan fent i també per Celrà segons m'han dit però no sé on exactament....s'haurà de buscar!!!
Fins aviat!
Schiffino ha escrit:Holaaaa!Jo també tinc intenció de fer-ho...pinta molt bé!;)
Fins aviat!
Hola,
Schiffino, vaig trucar a l'hotel Clipper i em van dir que ara no en feien, es veu que no en fan tot l'any i que ja m'informarien de quan en fessin. Encara no m'han dit res.
Així que finalment hem optat per Girona al Centre O2 - Wellness que una amiga em va recomanar. Allà fan cursos per nadons a partir de 3 mesos i es fa en una piscina petita que és de clor. I hem anat un dia i vam gaudir tots molt.

També indicar-vos que ja he trobat els bolquers d'aigua al super Jodofi de Pals n'hi ha dos marques!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |