Buscamos canguro para barrio Born
Buscamos canguro para barrio Born
Hola,
Buscamos una canguro para una niña de 4 meses. Vivimos en el barrio del Born de Barcelona y necesitaríamos que cuidase a la niña de lunes a viernes de 14:00 a 18:00. Agradecería si nos pudieseis recomendar a alguien de confianza. Gracias!
Buscamos una canguro para una niña de 4 meses. Vivimos en el barrio del Born de Barcelona y necesitaríamos que cuidase a la niña de lunes a viernes de 14:00 a 18:00. Agradecería si nos pudieseis recomendar a alguien de confianza. Gracias!
- lavidaesbonica
- :: granota

- Entrades: 233
- Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm
Re: Buscamos canguro para barrio Born
Hola,
La meva cosina ha estudiat Ed.Infantil, et podria interessar? Si és que sí envia'm un privat!
La meva cosina ha estudiat Ed.Infantil, et podria interessar? Si és que sí envia'm un privat!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Tinc una amiga actualment a l'atur que ha treballat en guarderia més de 6 anys a P0 amb els més petits fent-se càrrec de bebés des dels 4 mesos en endavant.
Si t'interessa envia'm privat.
Si t'interessa envia'm privat.
La Lia ja és tota una princesa!
Hola bon dia, jo estic interessada en fer el teu cangur, soc mestra d’educació especial, infantil, tècnic d’educació infantil i auxiliar d’infermeria. M’apassiona molt la canalla, soc responsable carinyosa i em desvisc amb els mes petits. El sou el podem parlar per correu. Jo m’adapto força, se pels moments que estem passant. bertalvalenzuela@gmail.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |