Dubtes cangur nadó 7 mesos

Més qüestions.
tineta14
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Dubtes cangur nadó 7 mesos

EntradaAutor: tineta14 » dg. gen. 18, 2015 12:47 pm

Hola mares,

Estic una mica dubtosa i alhora angoixada sobre el tema del cangur. N'estem buscant una per d'aquí a unes setmanes perquè estigui unes hores a la tarda amb la nostra filla que té 7 mesos. No és una decisió fàcil i no sabem com reaccionarà la nena... El cas és que volíem fer-ho de manera progressiva: que anés venint ara (abans que arribi el mes en què haurem de deixar-la sola amb ella) dos o tres dies a la setmana 1horeta perquè la nena s'hi anés acostumant. El que passa és que m'ha sorgit una reunió urgent de la feina aquest dimarts vinent i ens trobem amb que ningú la pot cuidar excepte un cangur, clar... Hem pensat de trucar a un centre de la ciutat especialitzat en serveis de cangurs perquè vingui les tres hores que estaria fora per la reunió. El que passa és que no haurem pogut fer cap mena d'adaptació ni res.... bé, com a màxim podem dir que vingui demà una estona a casa mentre jo també hi seré...
Algú té experiència en aquest sentit? és a dir, que hagi hagut de deixar el seu fill/a a aquesta edat amb una cangur? Tinc molta por que resulti traumàtic per la nena... o que es passi plorant les tres hores que no hi seré!! Què m'aconselleu? no cal dir que el primer és ella..!
Algun consell siusplau!

Gràcies!!! :menjadonuts:
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Dubtes cangur nadó 7 mesos

EntradaAutor: VespresVerds » dg. gen. 18, 2015 3:39 pm

Tineta, no et preocupis abans d'hora, sobretot, perquè a més, els nens ho noten.
Primer coneix a la persona que vindrà a casa amb la teva filla, veuràs molt ràpidament si hi ha feeling amb tu i amb la nena, i si no t'agrada, a per un altre/a i llestos!

Ja coneixes a la persona que vindrà o encara no?
tineta14
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Dubtes cangur nadó 7 mesos

EntradaAutor: tineta14 » dc. gen. 21, 2015 8:48 am

Hola! La coneixem d'un dia. Va venir per "entrevistar-la" i d'entrada bé... ens la va recanar una familiar llunyana...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::