9 mesos i no balboteja
9 mesos i no balboteja
Hola, escric aquest post perquè estic una mica preocupada. El meu nen no fa allò de la reduplicació sil·làbica, no diu mamamamama ni dadadadada ni nenenene ni res d'això. Diu algun gu o ge, vocals, consonants tipus mmmmm o bbbbbb o gggggg i crida. A vegades quan s'enfada diu amaaaaa. A algú li ha passat res semblant? De la resta sembla que va bé, gateja, es posa dret agafantse als mobles, s'asseu sol, és molt rialler, fa la pinça amb el polze i l'índex,... Fins ara veia que els nens de 6-7-8 mesos ja balbotejaven però pensava que cada nen té el seu ritme, però ara ja em començo a preocupar. El portarieu al pediatre?
Re: 9 mesos i no balboteja
Hola,
les comparacions sempre són odioses i cada nen té el seu ritme. Aviam si alguna educadora infantil et pot respondre. Quan et toca la propera visita al pediatra? A mi no em sembla preocupant, fa moltes altres coses, però no sóc experta ni recordo què va fer el meu fill ni quan.
les comparacions sempre són odioses i cada nen té el seu ritme. Aviam si alguna educadora infantil et pot respondre. Quan et toca la propera visita al pediatra? A mi no em sembla preocupant, fa moltes altres coses, però no sóc experta ni recordo què va fer el meu fill ni quan.
Re: 9 mesos i no balboteja
Tal com ho expliques, sembla tot perfectament normal,.... Però si et preocupa comenta-ho al metge. Però vaja, a vegades pequem de patir massa per coses que no tenen importància.
Cada nen té un ritme moooolt diferent en qualsevol aprenentatge, i amb la parla, més! No comparis, estem parlant de nens de mesos.
Mira el meu fill té quasi 19 mesos. Parla força, i li ha donat per xerrar colors, números,....ni que l'haguessim "maxacat" però li ha donat per aquí. El fill d'uns amics, amb el que es porten una setmana, xerra molt ,però diferent, repeteix tot el que li diuen, però no explica conceptes. I el meu en canvi no repeteix tooot el que li diem només algunes coses. Per tant, dos nens de la mateixa edat i dos maneres diferents de desenvolupar el llenguatge. I les dues estupendes. Així que jo estaria tranquila. Però ja et dic, tu que el veus cada dia, si et preocupa, comenta-ho.
Petons
Cada nen té un ritme moooolt diferent en qualsevol aprenentatge, i amb la parla, més! No comparis, estem parlant de nens de mesos.
Mira el meu fill té quasi 19 mesos. Parla força, i li ha donat per xerrar colors, números,....ni que l'haguessim "maxacat" però li ha donat per aquí. El fill d'uns amics, amb el que es porten una setmana, xerra molt ,però diferent, repeteix tot el que li diuen, però no explica conceptes. I el meu en canvi no repeteix tooot el que li diem només algunes coses. Per tant, dos nens de la mateixa edat i dos maneres diferents de desenvolupar el llenguatge. I les dues estupendes. Així que jo estaria tranquila. Però ja et dic, tu que el veus cada dia, si et preocupa, comenta-ho.
Petons
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |