Dubtes equipatge de má...bibes, Dalsy, potitos????

Més qüestions.
Mireia81
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 2:30 pm

Dubtes equipatge de má...bibes, Dalsy, potitos????

EntradaAutor: Mireia81 » dt. gen. 27, 2015 9:20 pm

Hola!

En dues setmanes marxem de viatge a Republica Dominicana amb l'Alba, que ara té 10 mesos.

Volem portar Apiretal y Dalsy a l'equipatge de má,,,per si no es trobés bé a mig viatge, o per si es perdessin les maletes...

Sabeu si ho podem pujar? necessitem receptes del metge?

I pel que fá a biberons, potitos, aigua...¿¿?? que hi deixen pujar a equipatge de má?? ?-) ?-)

Estem fets un embolic...i no sabemque podrem pujar...sobretot pels medicaments...que em fa por que a mig vol en necessitem, o es perdessin les maletes.... :ufs: :ufs:

Es el primer viatge llarg tots 3, i estem ben liats!
Gracies!
Imatge

Imatge
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: Dubtes equipatge de má...bibes, Dalsy, potitos????

EntradaAutor: Xaina » dc. gen. 28, 2015 7:11 am

Hola,

Doncs a l'equipatge de ma només pots portar 100 ml de líquid en pots transparents i individuals.
Si no, hauràs de portar un certificat del metge conforme "necesita medicació durant el vol".

L'aigua l'hauràs de comprar una vegada passat el control de seguretat, a la zona aire.

Els potitos els pots portar, com a màxim te'ls faran obrir i tastar, segons qui et trobis al control.

Que tinguis un super viatge!!!!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dc. gen. 28, 2015 7:51 am

Jo vaig entrar aigua de casa doncs..... Dues ampolles petites..! És que és ben bé qui et trobes....
I tb portava pot petit d'apiretal i no em van dir res.... Però vés al metge i que et faci recepta i t'estalvies dubtes i problemes!
I molt bon viatge!! Que bé que us ho passareu!!!!!!!
garota

EntradaAutor: garota » dc. gen. 28, 2015 7:52 am

Ah! Tb vaig entrar sucs, galetes, plàtans...... Jeje. No posen masses pegues amb nens!
jellwill2
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dc. gen. 28, 2015 8:13 am

Hola,

sobre la medicació, si portes una recepta actual, s'enduen el pot i el miren a una màquina rara i te'l tornen. Nosaltres al setembre vam portar ibuprofeno i mucosan (els dos són xarops i ben grossos) i cap problema, vam ensenyar les dues receptes i cap a dins. Sobre l'aigua, com que la pots comprar en passar seguretat, jo no abusaria, aviam si pillaràs el/la borde i ja la tens liada una estona. Ves al pediatra, que et faci recepta i tot solucionat.

Bon viatge!!!
garota

EntradaAutor: garota » dc. gen. 28, 2015 8:35 am

És veritat lo de la màquina rara no ho recordava jeje hi van passar l'apiretal i les aigües!
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dc. gen. 28, 2015 12:38 pm

A mi tampoc no m'han posat mai problemes per dur coses pels nens! El que jo faria és dur un altre dalsy a la maleta gran per si les mosques, però jo crec que no tindràs cap problema.
Ah! Jo no portava recepta!
Martina20
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

EntradaAutor: Martina20 » dc. gen. 28, 2015 12:55 pm

Per coses de bebès no posen problemes. Ho faran passar per una màquina i ja està. Nosaltres hem agafat l'avió moltes vegades i hem portat aigua, menjar, llet, sucs... i mai cap problema. Sembla que tot el que sigui pels petits, endavant.

Apiretal i Dalsy el portàvem a la maleta grossa, amb això si que no et sabria dir però suposo que tampoc hi hauria d'haver cap problema com amb el menjar.
la_rodri
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dc. gen. 28, 2015 2:23 pm

Medicaments no hia ha cap problema, és més, SEMPRE s'han de portar a l'equipatge de mà perquè les maletes es poden perdre.... No t'han de posar cap pega, però com sabem com son els que s'estan als controls... No costa res apropar-se al metge i que et faci una recepta a nom d'un dels passatgers. No cal que s'indiqui que l'ha de prendre.
En quant a l'alimentació (potitos, papilla, etc...) també pots portar-los, com a molt t'ho faran tastar i/o ho passaran per un escàner.
Tema liquids, no es poden portar si son de més de 100ml, així que enprincipi l'aigua i els sucs te la poden fer deixar. Ara bé, segons com sigui el que està als controls, si li dius que és pel nen t'ho passarà per l'escàner i t'ho deixarà pujar a l'avió.
Al Novembre vaig viatjar amb el meu fill de 3 anys, i a l'aeroport de Barcelona no em van deixar passar l'ampolleta d'aigua... En canvi a la tornada desde Lanzarote, si.... Va com va...
Tema galetes y coses solides, sense problemes.
Soc agent de viatges
Mireia81
Entrades: 64
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 2:30 pm

EntradaAutor: Mireia81 » dc. gen. 28, 2015 9:42 pm

Mooooltissimes gracies noies!! >.-<: >.-<: >.-<:

Demanaré hora a la pediatre perqué ens faci una recepta, per si de cas...!

Per la resta, comprarem alla a l'aeroport alguna coseta, i portarem menys de 100ml!
Imatge

Imatge
Martina20
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

EntradaAutor: Martina20 » dj. gen. 29, 2015 7:35 pm

Aigua, potitos..... Tot el que sigui en teoria pel nadó ho haurien de deixar passar i sempre i quan el bebè sigui menor de x anys. Això ens ho van explicar el control. Em sona que em van dir 2 anys però no estic segura. De les 8 vegades que hem agafat l'avió mai m'ho han fet tastar però sempre ho han passat per la màquina.
Cleo79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dv. març 22, 2013 8:41 pm

EntradaAutor: Cleo79 » dl. feb. 02, 2015 11:41 pm

No et preocupis. Nosaltres haurem fet uns 30 vols i sempre hem pogut passar tot lo de la nena, mai m'han fet tastar el seu menjar i l'aigua la duc a un termo. Espero que pogueu dormir durant el vol i bones vacances :-)

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::