Llar d'infants, escoles bressol, grups de criança, Gràcia.
Llar d'infants, escoles bressol, grups de criança, Gràcia.
Tinc una filla de dos mesos i encara que no començaré a treballar fins finals de maig, ja hem començatu a mirar on es quedarà quan jo treballi. A Barcelona estem sols i les famílies estan totes dues lluny, aixì que és un tema important. Vivim a Gràcia i ens agradaria no haber de moure la petita massa. En principi no tenim una idea decidida, aixì que agrairia qualsevol consell, experiencia, comentari o missatge sobre llars d'infants, escoles bressol, grups de criança, etc. Moltes moltes gràcies!!!
Re: Llar d'infants, escoles bressol, grups de criança, Gràcia.
Don sou de gracia?? Jo tambe hi visc digam per on vius i et recomano.
Per cert a la seccio trobades hiha varies mares de gracia que estem fent un grup a veure si ens podem veure!
Per cert a la seccio trobades hiha varies mares de gracia que estem fent un grup a veure si ens podem veure!
Vivim a la Vila de Gràcia, a prop de la plaça del Diamant. Gràcies per la info que em puguis donar!
Mira jo visc x la pl rovira aixi k encara estem bastant aprop jehe
Jo et recomano 2 llars infants
1) el 2n cau k es on porto jo la meva i esta al carrer argentona entre c/escorial i torrent de les flors
2) pam i pipa k esta a la plaça del nord.aquesta me nhan donat molt bones referencies i conec mares k porten seus fills alla
Espero k et serveixi!!
Jo et recomano 2 llars infants
1) el 2n cau k es on porto jo la meva i esta al carrer argentona entre c/escorial i torrent de les flors
2) pam i pipa k esta a la plaça del nord.aquesta me nhan donat molt bones referencies i conec mares k porten seus fills alla
Espero k et serveixi!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |