Regals de Nadal
Regals de Nadal
Hola! Al Gener serem pares i m'agradaria fer-li un regal especial al meu home aquest any però no tinc ni idea de què regalar-li... alguna cosa especial per aquest moment tan especial... Alguna idea?
avans de que neixi la criatura? si és així pots fer-li quelcom personalitzat amb una ecografia del nen o amb la teva panxa.
No sé, com que ara estic jo ficada fent calendaris i aquestes coses... se m'acudeix fer-li un calendari pel 2008.
Al mes de gener una foto de quan us vau conèixer, febrer quan ereu nòvios, quan us vau casar o ajuntar..., després ecos y fotos de la teva panxa fins arrivar al desembre, que li fiques una estrella, un cor o alguna coseta així i quan neixi el nen li enganxes aquí la foto.
No sé, com que ara estic jo ficada fent calendaris i aquestes coses... se m'acudeix fer-li un calendari pel 2008.
Al mes de gener una foto de quan us vau conèixer, febrer quan ereu nòvios, quan us vau casar o ajuntar..., després ecos y fotos de la teva panxa fins arrivar al desembre, que li fiques una estrella, un cor o alguna coseta així i quan neixi el nen li enganxes aquí la foto.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |