Natació per bebès a Barcelona
- sargantana7
- :: puça

- Entrades: 31
- Membre des de: dt. feb. 10, 2015 12:08 pm
Natació per bebès a Barcelona
Bon dia!
De cara a la primavera volem apuntar a la meva filla a natació i he estat mirant algunes opcions però no conec a ningú que hi vagi. He vist al forum que hi ha gent que parla de Lenoarmi però diuen que hi ha llista d´espera (els vaig enviar un mail demanant informació i la veritat és que no m´han contestat). M´han parlat bé de Llars Mundet però al ser un centre públic s´entra per sorteig i fins al setembre no hi ha possibilitats. Algú coneix algun centre on la piscina sigui només per nens petits? (amb temperatura adecuada, poc clor, etc)
De cara a la primavera volem apuntar a la meva filla a natació i he estat mirant algunes opcions però no conec a ningú que hi vagi. He vist al forum que hi ha gent que parla de Lenoarmi però diuen que hi ha llista d´espera (els vaig enviar un mail demanant informació i la veritat és que no m´han contestat). M´han parlat bé de Llars Mundet però al ser un centre públic s´entra per sorteig i fins al setembre no hi ha possibilitats. Algú coneix algun centre on la piscina sigui només per nens petits? (amb temperatura adecuada, poc clor, etc)
Re: Natació per bebès a Barcelona
Al gimnas europolis fan natacio x nens pero la piscina es per adults tb aixi k nose si es el k busques...
- sargantana7

Moltes gràcies! miraré aquest lloc que dius, pensava que potser una piscina només per nens està més cuidada a nivell de neteja, control de clor i l´aigua està més calenteta...no se potser és una tonteria i no cal tanta història 

- MariaCarme
- :: formigueta

- Entrades: 54
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 7:18 pm
A l'Europolis Sardenya fan servir una piscina petita mooolt calentona. A partir dels 18 mesos aprox passen a la piscina gran. Si vius a prop et recomano que vagis a veure-ho.
- sargantana7

Merci, He escrit a Europolis demanant informació a veure que em diuen pq Can Caralleu ja no té places...es veu que això de la natació està molt sol·licitat!
Al Club de Natació Mediterrani a Sants (té dues instalacions) també en fan. Quden places pels dies de cada dia, Dissabtes esta ple però cada 24 de cada mes et diuen si hi ha alguna baixa. No et pots apuntar a una llista d'espera, és un pal..
També en fan al Poliesportiu de l'Espanya Industrial.
Jo també estic en procés de búsqueda però està tot bastant ple :(
També en fan al Poliesportiu de l'Espanya Industrial.
Jo també estic en procés de búsqueda però està tot bastant ple :(
Hola! A Can Felipa - Poblenou en fan, cursos trimestrals, pero tb hi pots anar sense curs(fente soci o pagant entrada) :)
Mira Eurofitness Sant Miquel.
Ubae can drago hace cursos, luego tienen un intensivo para julio, podrias preguntar.
Besos!
Besos!
- sargantana7

Merci noies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |