Cadira cotxet
- lavidaesbonica
- :: granota

- Entrades: 233
- Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm
Cadira cotxet
Hola! tinc un dubte... quan es canvia la posició de la cadira del cotxet? vull dir, ara la portem mirant cap a nosaltres, però el meu marit diu que ara que té 10 mesos ja la podríem començar a dur mirant cap endavant.. i ara dubto! Què en sabeu sobre aquest tema? em fa peneta no veure-la mentre la passejo!! jeje...
Re: Cadira cotxet
Jo la vaig canviar als 5 mesos i genial ells ho miren tot i la meva va encantada
A mi m'agrada que vagi mirant cap a mi, trobo que així és més fàcil parlar amb el bebé. Us deixo un enllaç sobre l'orientació del cotxet i el desenvolupament dels nens. http://www.crianzanatural.com/art/art105.html
Jo tb la vaig posar mirant endavant sobre els 5 mesos.
L'article es interessant pero suposo q depen d'on vius, en un poble la interactuacio amb els veins es "estupenda" i crec q necesaria. Si s'adormen mirant als pares es q ens tenen avorrits hehehehhe
L'article es interessant pero suposo q depen d'on vius, en un poble la interactuacio amb els veins es "estupenda" i crec q necesaria. Si s'adormen mirant als pares es q ens tenen avorrits hehehehhe
Doncs nosaltres fins a l'any i poc no el vam canviar cap a endavant. El posavem alguna vegada i preferia anar mirant cap a nosaltres. I així xerravem molt més amb ell. I a nosaltres ens ha anat molt bé!
Ell. Li giravem la cadira, i es giravava a cridar-nos, pel costat de la cadira. El posavem mirant a nosaltres i tot feliç ell. I nosaltres també clar. Jo he gaudit molt anant xerrant amb ell quan el duia al cotxet. És un nen que ha anat molt a coll, i gaudiem molt de xerrar, cantar, etc mirant-nos. Ara té 21 mesos i jaa camina molt ell sol i el cotxet no el fem servir tant. Però sí, sóc partidària del nen mirant als pares el major temps possible. És una opinió personal.
lavidaesbonica, Prova de canviar-la a veure com s'ho pren ella. Es ben cert q els hi hem de proporcionar opcions i q els petits escullin la q els hi resulti mes comode. La meva va encantada mirant endavant, la gent li diu coses, se la miren i ella contenta i nosaltres mes.
- lavidaesbonica
- :: granota

- Entrades: 233
- Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm
Gràcies noies!!
Segons el foro acontramarcha.com lo "ideal" seria portar-lo d'esquenes fins mínim els dos anys o fins els 18 kg.
Totalment d'acord amb la petitajo! Donar-los opcions!
silviette ha escrit:Segons el foro acontramarcha.com lo "ideal" seria portar-lo d'esquenes fins mínim els dos anys o fins els 18 kg.
Parlen de la cadireta de passeig, no de la del cotxe.
Hola,
També estic d'acord en donar-li la opció a veure si li agrada. Al meu fill li vem canviar cap als 9 mesos perquè semblava que volia veure més coses, anava girant el cap. I quan el vem canviar es notava que tenia interès en veure les coses del voltant, pensa que al girar-lo se'ls obre el camp de visió i al anar en sentit de la marxa els és més fàcil observar algo que els crida l'atenció, ja que a contramarxa quan veuen algo ja se'ls comença a allunyar, al revés que en el sentit de la marxa.
A mi fer el canvi també em va fer peneta, i pensava en allargar-ho una miqueta, total aquests moments ja no tornarien, però en veure el seu interès doncs vaig pensar que feia bé.
També estic d'acord en donar-li la opció a veure si li agrada. Al meu fill li vem canviar cap als 9 mesos perquè semblava que volia veure més coses, anava girant el cap. I quan el vem canviar es notava que tenia interès en veure les coses del voltant, pensa que al girar-lo se'ls obre el camp de visió i al anar en sentit de la marxa els és més fàcil observar algo que els crida l'atenció, ja que a contramarxa quan veuen algo ja se'ls comença a allunyar, al revés que en el sentit de la marxa.
A mi fer el canvi també em va fer peneta, i pensava en allargar-ho una miqueta, total aquests moments ja no tornarien, però en veure el seu interès doncs vaig pensar que feia bé.
Per cert, sobre l'article enllaçat abans, és interessant, però crec que tot es tracta de tenir sentit comú: quan són petits, vull dir els primers mesos, sembla clar que el millor és de cara als pares, ja que a més encara ni poden veure bé, i així també estan més tranquilets. Però arriba un moment, diferent en cada nen, en que ja "volen veure món" i que ja els parlarem en altres moments del dia, o parant el cotxet per ensenyar-los alguna cosa de per on passeu, etc. I és que a més m'ha semblat exagerat això de que es passen de mitjana 2 hores al dia al cotxet. En el meu cas potser algun dia van ser 2 hores, però en general era 1 com a molt, i no seguida.
izascun79 ha escrit:silviette ha escrit:Segons el foro acontramarcha.com lo "ideal" seria portar-lo d'esquenes fins mínim els dos anys o fins els 18 kg.
Upps... Tens raó izascun... Jo com que vaig encapida mirant cadiretes per al cotxe i cotxets ni m'he adonat que parlaven d'una altra cosa...
silviette ha escrit:izascun79 ha escrit:silviette ha escrit:Segons el foro acontramarcha.com lo "ideal" seria portar-lo d'esquenes fins mínim els dos anys o fins els 18 kg.
Upps... Tens raó izascun... Jo com que vaig encapida mirant cadiretes per al cotxe i cotxets ni m'he adonat que parlaven d'una altra cosa...
Ja m'agrada ja, que tinguis clar que els nens sempre a contramarxa. Jo ara procuro anar a contramarxa amb ells a tot arreu (autobús, tren, atraccions,...) jejejjejeje El Manel diu que quan hagin d'aprendre a conduir no sabran anar mirant endavant!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |