Jane Croswalk o Ferrari Migo?

Més qüestions.
Jomateixa82
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Jane Croswalk o Ferrari Migo?

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. maig 02, 2015 3:35 pm

Hola,

És la primera vegada que escric al fòrum, però porto molt de temps llegint-vos. Estem mirant cotxets, cal dir que busquem un model que sigui una mica tot terreny, perquè anirem sovint per camins irregulars, sense asfaltar, i també a vegades per adoquins. M'agradaria saber la vostra opinió sobre 2 dels models que estem valorant:

Jané Croswalk:
Avantatges: El matrix light que inclou té diverses posicions, podent posar-se estirat completament (estalviem el capazo), rodes resistents amb suspensió a totes, manillar extensible, la cadireta es pot posar en les 2 direccions, inclou accessoris com el paraigues i plàstics per la pluja.
Inconvenients: El matrix light sembla que pesa bastant, he llegit que no és molt segur per utilitzar-lo al cotxe els primers mesos (la seguretat és el més important!!)
Preu: 700 euros aprox

Ferrari de migo:
Avantatges: És 3 peces, capazo, cadireta i cuco (també amb 4 poscions, entre elles estirat completament), es pot canviar la posició de la cadireta només girant el manillar. El cuco es pot utilitzar com a cadireta grup 0 al cotxe, doncs inclou una base isofix, que a més gira completament perquè sigui més fàcil entrar el bebe al cotxe.
Inconvenients: Les rodes de davant són molt petites, a la botiga ens comenten que per terrenys irregulars s'ha de canviar la direcció del cotxet i fer que les rodes grans vagin al davant (no m'acaba de convèncer), suspensió només en 2 de les 4 rodes, no inclou cap accessori.
Preu: 775 euros
Sembla que aviat soritrà un nou model amb rodes de davant més grans, dobles (s'hi encallaran pedres?...) però no sé si hi serem a temps de veure'l / valorar-lo.

Per la resta no veig gaires diferències. Alguna de vosaltres té algun d'aquests models? Em podríeu dir si certament el matrix és incòmode o insegur per posar al cotxe? I el migo? Si el teniu us sembla adequats per terrenys no asfaltats?

Moltes gràcies.
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Jane Croswalk o Ferrari Migo?

EntradaAutor: garota » dl. maig 04, 2015 6:26 am

Bonessss!!!

Felicitats pel teu embaràs primer de tot! :-)

Pel que fa al que preguntes del Matrix, doncs sí, no és el més recomenable com a sistema de retenció al cotxe. Millor un grup 0-1 contra la marxa. Mira't el pist de l'Izascun sobre cadiretes pel cotxe. Val molt la pena!
Els cucos que poden anar al cotxe tampoc són gens recomenables. No mireu un cotxet pensant que podreu posar la cadira al cotxe, jo personalment miraria la cadira a part.
Jo no tinc el Jané, però si dues bones amigues que sí. El cuco aquest que es reclina, es va fer petit de seguida. I dóna poca llibertat de moviment al petit...
I pel que fa al Ferrari, amb perdó, però és una còpia del Bugaboo Camaleon, i per tant, les rodes petites no van bé per terrenys irregulars, sobretot no asfaltats massa sovint.. Jo li porto per llocs no asfaltats a vegades, per creuar pel poble i fer via, però les rodes pateixen i es poden trencar. Per adoquins sí que van bé, suposo que les del Ferrari igual, tot i que l'amortiguació no és tan bona.
Per tant, dels dos que vols no sé quin seria el més adequat...pel que busqueu.
I un de rodes més grans? Estil Bugaboo Donkey?
Jomateixa82

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. maig 04, 2015 2:34 pm

Hola garota,

Gràcies pels consells! Segurament mirar el cotxet basant-se en que els primers mesos serveixi de cadireta de cotxe és un error, però ens va semblar una opció pràctica i perquè no, una manera d'estalviar una mica ja que tampoc farem trajectes molt llargs al principi.

He mirat el bugaboo donkey per internet i diria que és un cotxet doble (per bessons o germans molt propers). Si que havíem mirat el bugaboo camaleon (també rodes davanteres petites) i el buffalo (se suposa que és el més tot terreny de tots). El tema dels bugaboo, és que personalment els trobo caríssims!! I no sé fins quin punt val la pena gastar tan de més, doncs tinc entés que en aquest cas es paga més per la marca en sí que pels avantatges que ofereix en front altres... No sé... La veritat és que aixó dels nadons és tot un món, i com més intentes informar-te més liat acabes...

Haurem de seguir mirant.
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dl. maig 04, 2015 2:40 pm

Crec que la companya es referiria al buffalo.. Els bugaboo són una inversió segura, val peles, però t'aguanten els 2 anys aprox que es servir el cotxet i tinguis els fills que tinguis.. Si no fareu gaires trajectes no hipotequis el cuco per fer-ho servir com a cadireta de cotxe, millor fer-se amb un maxicosi (de segona mà es troben gairebé nous i molt bé de preu) t'aguanta fins als 13 kg que es moltíssim i va d'esquenes a la marxa que també és molt important..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Jomateixa82

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. maig 04, 2015 3:40 pm

Si realment la inversió val la pena potser ens haurem de mirar altre vegada el bugaboo, jejeje. Després faltarà creuar els dits perquè a la nena li agradi, ja que tinc amigues que diuen que els seus fills no volien el cotxet de cap manera :ufs:
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dt. maig 05, 2015 8:34 pm

Ai perdona volia dir el Buffalo!!! Jo tinc el Camaleon i per qüestions de feina el Donkey i mare meva són dues joies.
El meu fill té quasi 2 anys i va en el Camaleon perdectament. No fa falta comprar cap cotxet. I el Donkey, que és rotllo buffalo..és ina obra d'enginyeria! Jejej amb els dos nens que pesen i va sol... Es porta amb una mà! I tot terreny a tope!!
La millor inversió que hem fet!!
Són cars, però s'ho valen!
Jo me'ls remiraria......
Jomateixa82

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. maig 05, 2015 8:38 pm

A remirar-los s'ha dit doncs! Gràcies!!

Torna a “Altres temes”