cadireta a contramarxa
cadireta a contramarxa
La meva petita te 9 mesos i pesa 8 kilos i algo, encara va be en el maxicosi pero estem mirant cadiretes que vagin el maxim temps possible a contramarxa...només hem trobat la romer i la sirona de grup 0-1 ( pero clar, el 0 ja no ens cal...) i la kidzofix o algu així de grup 1-2...algu ens pot aconsellar? Merci!!!
Re: cadireta a contramarxa
Hola, a l'apartat de Estic embarassada hi ha aquest post que està molt i molt bé!!!!
viewtopic.php?f=11&t=38484
Molta sort!!!!

viewtopic.php?f=11&t=38484
Molta sort!!!!

Re: cadireta a contramarxa
tulina ha escrit:La meva petita te 9 mesos i pesa 8 kilos i algo, encara va be en el maxicosi pero estem mirant cadiretes que vagin el maxim temps possible a contramarxa...només hem trobat la romer i la sirona de grup 0-1 ( pero clar, el 0 ja no ens cal...) i la kidzofix o algu així de grup 1-2...algu ens pot aconsellar? Merci!!!
Hola! nosaltres acabem de comprar una kiss2 de kipplan i estem molt contents. La nostra petita té 6 mesos, però després d'informar-me molt tenia moltes ganes de treure-la del maxicosi.. ACM tens varies opcions, però et recomano que vagis a una botiga especialitzada per a que t'informin.. Nosaltres vam nar al Born to Be i ens van probar que tal quedaven les cadires col·locades al cotxe i súper bé!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,mimi , isa31**