Opinions, acomiadar-se o no?

Més qüestions.
petitajo
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Opinions, acomiadar-se o no?

EntradaAutor: petitajo » dt. maig 26, 2015 9:09 am

Hola, doncs aixo,

Ahir erem a casa els avis de visita i haviem de sortir un moment a comprar i ens va sorgir el dubte de si ens haviem d'acomiadar de la nena, si li haviem d'explicar q marxavem i q en un ratet curtet tornavem (no eren ni 15 min) o q haviem de marxar sense q ens veies.

Nosaltres al final vem marxar quan ella estava despistada, per evitar-li un disgust pq de segur q s'hagues posat a plorar pero clar tambe pensem q em de començar a ensenyar-li i q ha d'aprendre q la gent marxa i torna. De cara al setembre anira a la llar i potser es bo si ja s'hi va acostumant.

Com ho feu vosaltres??
Imatge

Imatge
Nime
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Opinions, acomiadar-se o no?

EntradaAutor: Nime » dt. maig 26, 2015 9:17 am

Nosaltres sempre, sempre, sempre ens acomiadem. Tenim l'experiència del nostre nebot, de qui mai s'acomiadaven quan marxaven, sempre d'amagat pensant que així li feien un favor i el nen va acabar amb atacs d'ansietat per separació; ara encara en pateix i té ja 5 anys. És un cas extrem, però no costa res dir adèu. Oi que a vosaltres us agrada que la gent quan marxa s'acomiadi i avisi? :ok:
Imatge
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dt. maig 26, 2015 9:29 am

Sempre sempre acomiadarse per molta pena que faci, els nens no saben quan temps es 15 minuts per ells tot es definitiu aixi que millor fer petonet i dir adeu ara vinc i marxes.
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dt. maig 26, 2015 9:39 am

Sempre acomiadar-se!!!
Els nens no ho saben, però sempre tornareu. Si us acomiadeu, i sempre torenu, en poc temps entendrà que no hi ha cap problema per acomiadar-se perquè els papas sempre tornen.
I més si ha d'anar a la llar, es bó que aixó ho entengui quant abans millor, i per aixó sempre se'ls ha d'explicar. Ho acaben relacionant!!!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dt. maig 26, 2015 10:08 am

jo sempre m'acomiado
tona
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

EntradaAutor: tona » dt. maig 26, 2015 10:11 am

Nosaltres també. sempre ens acomiadem. des de que son ben petits!!! A tot arreu. a la llar, a casa els avis, ....
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dt. maig 26, 2015 10:12 am

Nosaltres tambe sempre sempre li diem adeu li fem molts petons i li expliquem amb qui es queda i que tornarem per ferli encara mes petons jeejje
Marxar quan estan despistats es pitjor perque ells aleshores no sabem si has marxat i perque...
petitajo

EntradaAutor: petitajo » dt. maig 26, 2015 10:33 am

Caram si q ho fem malament :-:)

Teniu tota la rao, sempre es millor acomiadar-se pero clar, costa si saps q es posara a plorar.....

Gracies per les respostes, ens tocara ser forts!!
Imatge

Imatge
novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dt. maig 26, 2015 1:37 pm

Petitajo, nosaltres també sempre ens acomiadem. Crec que és bo explicar-los les coses. Si no us acomiadeu plorarà igualment quan s'adoni que heu marxat, i a sobre no entendrà res.
Imatge
Imatge
elpoma
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:45 pm

EntradaAutor: elpoma » dt. maig 26, 2015 4:53 pm

Nosaltres sempre ens hem acomiadat, tot i que a vegades trenca el cor veure com plora. Pensa que a la llar sempre faran que t'acomiadis quan la deixis i després (almenys en el nostre cas) crec que no havíem arribat el cotxe que ja li passava. Ara que l'Aina ja té 3 anys i mig, quan la deixem a vegades a dormir amb els avis i li diem adeu i es queda tant contenta i et diu adeu fins i tot ens sap greu de lo contenta que es queda!!!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
inger_0
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

EntradaAutor: inger_0 » dt. maig 26, 2015 7:59 pm

Hola,
Tot i que sempre he llegit que és millor acomiadar-se i de fet em sembla lògic i estic d'acord que deu ser el millor, jo no ho he fet fins fa poc, que ja té 29 mesos. Fins fa un temps sempre marxava d'amagat, perquè em semblava que era millor pel meu fill: si m'acomiadava feia un drama que li podia durar bastant, però si marxava d'amagat, ell deuria pensar que estava al pis de dalt o en una altra habitació i no deia res. Algunes vegades al cap d'estona preguntava per mi i li deien que havia anat a comprar o el que sigui i es conformava. Mai plorava. Ara que és més gran li explico i normalment no hi ha problema.
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dc. maig 27, 2015 9:11 am

Elpoma jejej a la meva li.passa igual quan marxes et diu."adeu mama!" I es keda tant ample
O quan la deixo a la guarde.es bonissim perque es obrir la porta i corrents directe a la.classe ni em mira jejejeje
Jo ho prefereixo aixi la veritat
jaruma
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dc. maig 27, 2015 9:14 am

Hola,

Jo faig un "mix": li dic que me'n vaig a treballar, que s'ho passi molt bé amb la iaia, que
jaruma
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dc. maig 27, 2015 9:17 am

Ai, se m'ha enviat. Segueixo: que d'aquí una estona ens tornem a veure, li faig un petó, però no em veu marxar. Normalment l'àvia el distreu just al moment de sortir per la porta. No sé si faig bé, jo crec que quan m'acomiado m'entén (té quasi un any), però si em veu marxar, no tant per ansietat sinó perquè ell també voldria anar a passejar, és més probable que plori.

En tot cas jo també penso que se'ls hi ha d'explicar i acomiadar-se.
petitajo

EntradaAutor: petitajo » dv. maig 29, 2015 7:18 am

jaruma, a la meva li passa el mateix, li encanta el carrer!

Provare el mix a veure com ho portem :ok:
Imatge

Imatge
EMAMI
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dc. juny 03, 2015 10:54 am

Jo també m'acomiado sempre! Penso que és molt important no desaparèixer!
Sindria14
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

EntradaAutor: Sindria14 » dt. juny 23, 2015 9:42 am

Hola!

Nosaltres també ens acomiadem sempre.
Li diem que hem de marxar una estona i que tornarem a buscarlo, un petonet i adéu.
Quan el posem al llit fem servir el mateix sistema. Li diem que som al menjador i que no el deixarem sol. Només té 9 mesos, però sembla que es queda més tranquil.
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
Martina20
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

EntradaAutor: Martina20 » dc. jul. 08, 2015 7:44 am

Nosaltres també ens acomiadem sempre encara que és veritat que és molt temptador quan veus que juga tranquil marxar d'amagat perquè segueixi com si res. Fem això que moltes diuen, un petó, li expliquem que marem i tornarem i de vegades rondina i de vegades no. El que intentem és fer-ho rapidet, sobretot a la guarde que és potser quan costa més. O sigui, explicar, t'estimo molt, abraçar, petonet i marxar. Res de recular i tornar a repetir. :content:
denali
Entrades: 108
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 9:24 am

EntradaAutor: denali » dl. ago. 31, 2015 11:53 am

hola!
jo just ara veig que la cria comença a adonar-se que marxem... i gràcies a aquest post he vist clar que és millor despedir-se. potser algun dia li costa (se m'enganxa a la roba...) però després em diuen que està bé i contenta..
gràcies pels consells! molt útils

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::