casals estiu

Més qüestions.
banyolina
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

casals estiu

EntradaAutor: banyolina » dt. maig 26, 2015 10:22 am

Hola !
Tinc un nen de 15 mesos . I tinc dubtes de si apuntar-ho a una escola d´estiu tipus casal .
El programa es veu entretingut i creec que pot estar bé , faria àngles, piscina , psicomotricitat... de 9:30 a 17 menjar i berenar inclos .
Ho puc apuntar per dies o mes ( havia pensat 1 setmana al juliol tenim dues setmanes de vacanes i una seria per aixó ).

Però el problema és que no ha anat mai a una guarderia ( a estat amb els iaios), solament va a un espai familiar que anem una vegada a la setmana les mames amb els nens i va encantat o passa molt bé però clar en el casal no hi ha " adaptació ni papes"...

Vosaltres els porteu ? a partir de quina edat ? els agrada ?...

Gracies
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: casals estiu

EntradaAutor: garota » dt. maig 26, 2015 11:43 am

15 mesos? Jo no el portaria pas, i més si no ha anat a una llar,....es passarà la setmana fent adaptació,..... Vosaltres estareu de vacances quan ell estigués al casal?
Un nen de 15 mesos no necessita fer piscina, ni anglès ni grans programes sota la meva opinió eh?, és molt petit. L'heu de deixar a algun lloc perque ja no tindreu els avis?
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

EntradaAutor: petipe » dt. maig 26, 2015 12:24 pm

Jo amb 15 mesos tampoc el duria, a menys que no quedi cap altre remei. I en tot cas, no triaria un lloc amb tantes activitats. Si no ha anat mai a una llar, millor que vagi a un espai on no li marquin tant el ritme. Hi ha llars que obren a l'agost i no fan tanta activitat com a un "casalet".
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dt. maig 26, 2015 1:28 pm

Amb 15 mesos i jornada sencera jo no la portaria, i molt menys si ella no ha estat a la llar.... Com a molt li faria la mitja jornada de 9 a 12 per tal que es relacioni amb altres nens, que faci activitats de casalet.... Però tan heavy com dius, no ho faria mai!!!
ele83
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 4:17 pm

EntradaAutor: ele83 » dt. maig 26, 2015 7:11 pm

Holal banyolina!
Em sumo al que ja t'han dit la resta de noies...15 mesos penso que és molt petit, i més si no ha anat a la llar abans. Pensa que a la llar fan la setmana, o més, d'adaptació, comença anat-hi al matí només, i a poc a poc es queda tota la jornada...i gairebé tots els nens comencen igual! Al casal, segurament hi haurà nens ja adaptats, que vindran de la llar, i potser encara li costarà més fer-se a la idea i acostumar-s'hi. Cada nen és un món, però jo ho veig així, i crec que millor que comenci amb la llar, a partir de setembre, o bé que si va al casal, sigui unes horetes.
Sort! Sigui quina sigui la decisió que prenguis!!
sipamasil
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

EntradaAutor: sipamasil » dt. maig 26, 2015 9:00 pm

Banyota, i ofereixen casals d'estiu per a tan petits? Potser és d'una ludoteca o similar que ofereix servei al juliol? perquè els casals "normals" són a partir de 3 anys...
jaruma
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dc. maig 27, 2015 9:23 am

Ostres, jo tampoc el portaria. Tal com t'han dit, necessita adaptació, i trobo que als 15 mesos són massa petits per fer casal tantes hores. Li pot costar moltíssim. Si no el podeu tenir vosaltres, millor buscar altres opcions amb menys hores i més tranquil.les.
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

EntradaAutor: inger_0 » dc. maig 27, 2015 10:09 am

Hola,
Totalment d'acord amb les companyes. D'entrada crec que els nens han d'estar amb els pares o els avis, no els portaria a cap escola bressol si no hi ha una necessitat. I en cas de necessitat no els portaria a un lloc amb tantes activitats, encara que sigui només una setmana, no tindrà temps ni d'acostumar-se ni d'entendre de què va tot allò i és probable que s'ho passi malament.
De totes maneres tu ets qui millor coneix el teu fill i si li pot anar bé.
arlet78
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

EntradaAutor: arlet78 » dc. maig 27, 2015 9:20 pm

Banyolina,
Et recomano que no li portis, amb 15 mesos no tenen noció del temps, i tantes hores se li fará una vida, li causaràs un trauma.
Si està amb els avis i ells poden, ès on millor està.
De veritat q et diuen q farà tot això??ufff, m'indigno, quina manera de pendre el pèl i treure diners.

Piscina?segur q no t'has confós i és per nens més grans?
arlet78
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

EntradaAutor: arlet78 » dc. maig 27, 2015 9:28 pm

Una altre reflexió!
Cadascu fa el que vol i no mi vull posar però només una pregunta per ferte reflexionar.
Si tens només dues setmanes de vacances, no és millor passar-la tota la família junta?
Desgraciadament passem molt poc temps amb els nostres fills degut a les obligacions laborals i és una pena pq no hauria de ser així.
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dj. maig 28, 2015 3:11 pm

Totalment d'acord Arlet..!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET