CONTRACTARIEU UNA CANGUR AMB LACTANCIA?

Més qüestions.
GAL.LAS
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 6:21 pm

EntradaAutor: GAL.LAS » dc. des. 19, 2007 12:29 pm

Dirigit a mares que DONEN EL PIT (sense ofendre a ningu)

Imagino que totes direu un NOOOOO absolut, però ...
si nosaltres per viatjar o per ser impossible no podem treure’ns llet o per el que sigui i hem de contractar una cangur varies hores o casi bé tot el dia i enlloc de donar llet de vaca (provocadora d' al•lèrgies, asma, bronquitis,....veure articles relacionats amb la llet de vaca maternitzada) pot oferir el seu propi pit.

Egoistament pensaríem que el fet de donar el pit es molt personal ja que a part d' aliment estem parlant de carinyo, amor, seguretat... creieu que això nomes és correcte que ho doni la mare? Si la cangur accepta controls de sang, no fuma, vida no sedentaria, bona alimentació... quina alimentació pot ser millor?

A d'altres països hi ha bancs de llet materna humana i crec que a les Balears també n' hi ha. Bé a veure que penseu.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 19, 2007 12:48 pm

UUUFFFFFF....

NOIA....QUIN TEMA PROPOSES.....

JO NO PODRIA.
NO ME'N FIARIA, NO SÉ.
ABANS EM QUEDO SENSE VIATGE, SENSE FEINA...EL QUE SIGUI.

COM CONTROLES AQUELLA PERSONA? EL QUE MENJA, QUE FORA DE CASA NO BEGUI, NO FUMI, NO ES DROGUI...

I A PART, NO SÉ SI TOLERARIA QUE LA MEVA FILLA TINGUÉS AQUEST VINCLE TAN ESPECIAL QUE ES CREA AMB UNA ALTRA...DIGUE'M EGOISTA...

UNA ALTRA COSA ÉS QUE FOS ALGÚN FAMILIAR MOLT PROPER A MI I AMB EL QUAL HI TINGUÉS UNA CONFIANÇA COMPLETA, COM VAN FER LA BITXET I LA UNI CREC, O COM UNA DE LES TIES DEL MEU HOME, QUE ALLETAVA EL SEU FILL I EL SEU GERMÀ AL MATEIX TEMPS.
Elidé
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dc. des. 19, 2007 1:50 pm

Fa una o dues generacions això que planteges era normalíssim, però en els temps que corren et diria el mateix que la Patufa, tot i que, fet i fet, si ho pensem bé, tampoc no controlem els processos productius de les llets artificials que es vénen en farmàcia o al supermercat...
nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dc. des. 19, 2007 2:14 pm

la meva besavia es dedicava a aixó. Donava el pit a fills de rics, mentre es criava els seus fills...
jo no se si ho faria, culturalment em queda massa lluny, tres generacions sense fer aquestes coses és molt de temps
ImatgeImatge
NGM
:: pantera
Entrades: 892
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 11:31 am

EntradaAutor: NGM » dc. des. 19, 2007 3:18 pm

la meva àvia ho feia, té un nom que ara no em surt... però recordo una noia que era veïna que sempre li deia mama a la meva àvia i jo pensava, però si ella no és la meva tieta?? i un dia li vaig preguntar i em va dir que era la seva mama de llet. Ara ho penso i em fa gràcia, però jo no crec que pogués fer-ho, tant donar el pit a altres nens com deixar que li donessin al meu.
Sandreta
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dc. des. 19, 2007 3:21 pm

NGM (abans 22) ha escrit:la meva àvia ho feia, té un nom que ara no em surt... .

UNA DIDA!
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 19, 2007 3:23 pm

antigament hi havia les dides.
Tot i que jo penso que no ho faria. Sobretot per egoïsme... no m'agradaria que ningú tingués aquell vincle tant especial.
Això si, no m'importaria que en un moment de necessitat algu li dongués el pit a la meva filla, si m'haguéssin d'operar urgentment, per exemple...
NGM
Entrades: 892
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 11:31 am

EntradaAutor: NGM » dc. des. 19, 2007 3:31 pm

això una DIDA!! :carro: ;-)
DALMI
:: granota
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:04 am

EntradaAutor: DALMI » dc. des. 19, 2007 4:38 pm

Em sembla que en l'únic cas que ho faria seria si la cangur fos algú de la meva família, una amiga o una persona molt propera que conegués molt bé.

Jo ho penso en la situació contrària, si tingués una amiga, germana, cunyada, que no pogués donar el pit en algun moment puntual, jo m'oferiria a fer-ho pel bé de la seva criatura i així no hauria de donar llet artificial, i després podria continuar amb la lactància.

M'han comentat de germanes que ho han fet, i trobo que és una bona solució per no haver de treure's la llet.
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dc. des. 19, 2007 4:47 pm

Jo també conec 2 germanes que feien això, quan no hi era una l'altra alimentava als 2 nadons.

Sobre el cas de contractar una cangur, ufff... crec que tampoc podria...
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 19, 2007 5:48 pm

JO SI FOS ALGU DE CONFIANÇA SI, BASICAMENT UNA AMIGA O LA MEVA GERMANA.
JA M'HO VAIG PLANTEJAR. NOSALTRES HAVIEM DE VIATJAR AQUEST GENER QUE VE PER UNA ADOPCIO I POTSER HO HAGUES FET SI ALGU LI HAGUES POGUT DONAR TETA A LA JOANA. NO HA POGUT SER I NO HEM MARXAT PQ NO PODEM DEIXAR-LA AIXI 10 DIES.

I JO PER ALGU ALTRE TB HO FARIA
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 19, 2007 5:48 pm

JO SI FOS ALGU DE CONFIANÇA SI, BASICAMENT UNA AMIGA O LA MEVA GERMANA. PERO NO UNA CANGUR PQ HAURIA DE SER PER NECESSITAT
JA M'HO VAIG PLANTEJAR. NOSALTRES HAVIEM DE VIATJAR AQUEST GENER QUE VE PER UNA ADOPCIO I POTSER HO HAGUES FET SI ALGU LI HAGUES POGUT DONAR TETA A LA JOANA. NO HA POGUT SER I NO HEM MARXAT PQ NO PODEM DEIXAR-LA AIXI 10 DIES.

I JO PER ALGU ALTRE TB HO FARIA
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » dc. des. 19, 2007 7:01 pm

JULIETA ha escrit: NOSALTRES HAVIEM DE VIATJAR AQUEST GENER QUE VE PER UNA ADOPCIO

Potser ho has comentat en un altre post.... perdona si és així, però no en tenia ni idea. Un altre Julieta ?
Imatge

Imatge

Imatge
carbassona
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

ufff

EntradaAutor: carbassona » dc. des. 19, 2007 7:09 pm

GAL.LAS, jo amb el cor a la mà no ho faria per res del món, de veritat.

Tal com ha dit la patufa, tu no pots saber què fa realment aquella persona fora de casa i la veritat amb tot el que corre pel món avui dia, jo preferiria donar-li biberó o treure't la llet i congelar-la, crec que em van dir que dura tres mesos congelada i mira és una bona solució.

De veritat, que jo no ho faria.

Petons.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Niu
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dc. des. 19, 2007 8:16 pm

Jo no ho faria per res tampoc. Però si l'Arnau era el noviet de la meva teta! NI boja!
Imatge
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dc. des. 19, 2007 8:53 pm

jo tampoc ho faria. Pel mateix motiu que dieu vosaltres, s'estableix un vincle molt especial que no m'agradaria que s'establis amb una desconeguda.

I referent a la part de donar el pit a un altre nadó que no sigui el teu... crec que no podria...
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
gblanch
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dc. des. 19, 2007 10:01 pm

JO NO PODRIA PENSAR QUE UNA EXTRANYA LI DONGUÉS EL PIT A LA MEVA FILLA...EN CANVI JO SI LI DONARIA PER EXEMPLE A ALGUN NEBOT MEU :gat:
gblanch
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dc. des. 19, 2007 10:01 pm

JO NO PODRIA PENSAR QUE UNA EXTRANYA LI DONGUÉS EL PIT A LA MEVA FILLA...EN CANVI JO SI LI DONARIA PER EXEMPLE A ALGUN NEBOT MEU :gat:
Ilítia
Entrades: 2187
Membre des de: ds. març 10, 2007 9:11 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Ilítia » dc. des. 19, 2007 11:01 pm

JO tampoc podría que una altra dona li dongués el pit a la meva filla i per una qüestió totalment egoïsta, penso que es crea un vincle molt especial entre les dues, a més com ha dit la Patufa no sabries mai del tot si aquesta persona està neta del tot.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. des. 20, 2007 8:43 am

GBLANCH JO TB DONARIA ABANS JO QUE NO QUE LI DONESSIN A LA MEVA FILLA, PERO VAJA QUE SI ES UNA GERMANA I TB TE UN FILL EN PRINCIPI ELLA ES CUIDARIA.

PIRUET
FINS ARA NO HO HAVIEM COMENTAT GAIRE PQ COM QUE HEM TINGUT A LA JOANA NO SABIEM QUE PASSAVA. PERO ARA COM QUE NO ENS HEM VIST EN COR DE DEIXAR-LA DONCS HEM PARALITZAT EL PROCEDIMENT. LA SETMANA PASSADA JA ENS FEIEN L'ASSIGNACIO I VIATJAVEM AL GENER I JO ESTAVA MOLT ANGOIXADA. ADOPTAREM QUAN LA JOANA TINGUI UN ANY I MIG

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::